Dan ben je niet stoned genoegquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt heel weinig met de muziek van Marley![]()
Klopt, ik heb ook nooit geblowd en was dat ook niet van planquote:
Dan is het logisch dat je niets met Bob Marley hebtquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nooit geblowd en was dat ook niet van plan
Laat het hem maar niet horen, maak je 'm nog bozerquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt heel weinig met de muziek van Marley![]()
Moet ie maar tegen kunnen, anders is/was het een mietjequote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Laat het hem maar niet horen, maak je 'm nog bozer
ik luister zo'n 66.6 % (quote:
-> Schopje R&Pquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:23 schreef kree het volgende:
ik vroeg me af, hoeveel van jullie en 40+ zijn vrijgezel en vinden dat allemaal wel best?
maar die ook denken, mss mis ik wat ofzo als in liefde en met elkaar enzo?
echt wil er niet emo over te gaan doen.
Maar ik vraag me dat wel eens af. en jullie?
nou nee want hoewel ik daar ook wel poste, ik ben er redelijk oke mee op het moment dat alleen zijn en lekker vrijgezel. Maar vroeg het me ff af in het algemeen. hoeft niet een hele R&P analyse op gelijkquote:
Ik ben happy singlequote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:23 schreef kree het volgende:
ik vroeg me af, hoeveel van jullie en 40+ zijn vrijgezel en vinden dat allemaal wel best?
maar die ook denken, mss mis ik wat ofzo als in liefde en met elkaar enzo?
echt wil er niet emo over te gaan doen.
Maar ik vraag me dat wel eens af. en jullie?
nouja ik ook meerdere tijd van alles trouwens.quote:
Geen idee eigenlijk. Ik heb ook volgens mij nooit echt iets van verliefdheid gehad. Of ik heb het wel gehad, maar niet herkend als zodoende...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ook meerdere tijd van alles trouwens.
Soms he, denk ik is het leuker met twee. soms ook totaal niet als ik hoor van andere en gedoe het is./
Herkenbaar?
ja nouja ik heb het 1 keertje gehad en toen was ik ineens onwijs verliefd. (en vraag me niet waarom, want gevoel dit en dat. dus zal natuurlijk zijn). Keihard afgekapt toen ineens uit niks.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb ook volgens mij nooit echt iets van verliefdheid gehad. Of ik heb het wel gehad, maar niet herkend als zodoende...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |