WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:50 schreef The_Undertone het volgende:
Karrel is onevenaarbaar in dit concept. Heeft hij eigenlijk ooit Mart Smeets uitgenodigd? Dat zou pas helemaal genieten zijn.
Het gezegde hoe ouder hoe gekker gaat bij Karrel wel op, dat gaat de komende jaren nog wat worden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:50 schreef The_Undertone het volgende:
Karrel is onevenaarbaar in dit concept. Heeft hij eigenlijk ooit Mart Smeets uitgenodigd? Dat zou pas helemaal genieten zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tien jaar geleden was Mart er @:The_Undertone
Karl kreeg geen enkele keer zijn gewenste antwoord.
quote:Hier is zoals zonet gezegd *mijn selfie en jouw volgende opdracht*: 📸
📌 *Maak een originele foto op de plek waar jij naar Vive le Vélo kijkt*. 😁
⚠ Hou er rekening mee dat jouw foto misschien op TV wordt gedeeld. ☺
Wil je dit niet, gelieve geen foto te sturen.
Drie huwelijken en 30 kilo geleden voor Karrel.quote:
Geen SAMMY nog ben ik bang, die is er volgens mij pas later bij gekomen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Met Thomas Vandenspiegel ook nog
Dankzij JULES kwamen Rob en Tom gelukkig weinig aan het woord.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:49 schreef Dutch_view het volgende:
@:Rellende_Rotscholier en was het echt 9/11 vandaag?
Snel even de samenvatting bekeken, Sagan die met Froome wegrijdt in een waaier, VDB2 die voor KAtjusha reed, was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen SAMMY nog ben ik bang, die is er volgens mij pas later bij gekomen.
Was dat die keer dat hij Bodnar wilde laten winnen maar kutautist Froome het ging verpesten voor Sagan alsnog ingreep?quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Snel even de samenvatting bekeken, Sagan die met Froome wegrijdt in een waaier, VDB2 die voor KAtjusha reed, was ik helemaal vergeten
Ziedende Cavendish!quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Snel even de samenvatting bekeken, Sagan die met Froome wegrijdt in een waaier, VDB2 die voor KAtjusha reed, was ik helemaal vergeten
quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Was dat die keer dat hij Bodnar wilde laten winnen maar kutautist Froome het ging verpesten voor Sagan alsnog ingreep?
Yesquote:Op donderdag 16 juli 2026 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Was dat die keer dat hij Bodnar wilde laten winnen maar kutautist Froome het ging verpesten voor Sagan alsnog ingreep?
Raad eens wat het antwoord is?quote:📅 Morgen is het 18 juli
Dag op dag 50 jaar geleden won Lucien Van Impe dan de Tour. 💛🥳
Op diezelfde dag in 1976 werd een Sporzajournalist geboren.
Die viert morgen dus zijn 50e verjaardag. Wie?
Dit is de laatste vraag, straks komt er nog een "specialleke" van Karl.
Felix Heremans wint, dat wisten we al.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die blijft ook best lang zitten (of is dat een spoiler?)
Ruben dan. Wout niet
Ja, precies, maar er zijn ook best wat Nederlandse kijkers die denken dat het allemaal nieuwe afleveringen zijn, geloof ikquote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Felix Heremans wint, dat wisten we al.
Ik mag hopen van wel ja.quote:
Karrel maakt de show. Gisteren was het ook een topshow ondanks een floptafel.quote:
Catweazle!quote:
Col de la Croisettequote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:51 schreef Faraday01 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier wat hebben ze voor muur gevonden in de rit dinsdag?4,5k tegen 11% gemiddeld
Heb je een foto ingestuurd?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Godverdomme. De foto van dit topic heeft het niet gehaald.
Jij keek duidelijk geen RTL7 darts!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo krijg je een showtje wel vol. Even minutenlang foto's laten zien van mensen die in het buitenland naar je kijken om je ego wat op te poetsen.
Uiteraard, dit was de kans om met dit topic de uitzending te halen.quote:
quote:Marc Demeyer scheidde van zijn vrouw op het einde van zijn wielercarrière en woonde de laatste jaren van zijn leven met zijn vriendin in Merelbeke. Hij overleed op 20 januari 1982, op amper 31-jarige leeftijd. "Er zijn mensen die beweren dat het zelfdoding was, maar ik hou het bij een hartstilstand", zegt Demets, die al sinds zijn kindertijd krantenartikels, foto's en verhalen over de legendarische renner verzamelt.
In de Vogezen is er niet veel anders.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:58 schreef Faraday01 het volgende:
Hadden ze vandaag of morgen geen andere berg kunnen vinden? Twee keer over de ballon d'Alsace is meh
Mwoah, er waren wel andere opties hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de Vogezen is er niet veel anders.
Wat niet de oudste/eerste col in de Tour geschiedenis is zoals ook nu weer werd beweerdquote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:58 schreef Faraday01 het volgende:
Hadden ze vandaag of morgen geen andere berg kunnen vinden? Twee keer over de ballon d'Alsace is meh
De planche maar daar ben ik voorlopig wel klaar meequote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de Vogezen is er niet veel anders.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schmid à la Keisse in zijn hoogdagen.
Ik zet in op Maximquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Welke willekeurige Belg uit de kopgroep zal er bij Maarten zitten?
Tellens of Van Gils?
Gelukkig kan Cameron nuttig aanvullen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Declercq, die nooit in deze positie kwam, gaat even uitleggen wat hij in deze positie zou hebben gedaan.
2e in De Panne geworden!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Declercq, die nooit in deze positie kwam, gaat even uitleggen wat hij in deze positie zou hebben gedaan.
Hij heeft vooral dit jaar wonderbenenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef H.Vviv het volgende:
Schmid wordt omschreven of hij nooit iets wint. Denk dat redelijk wat renners jaloers zijn op zijn erelijst.
Heeft nochtans de Baloise Belgium Tour gewonnen, dat hadden ze kunnen melden.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef H.Vviv het volgende:
Schmid wordt omschreven of hij nooit iets wint. Denk dat redelijk wat renners jaloers zijn op zijn erelijst.
Ook in andere jaren, klasserenner.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij heeft vooral dit jaar wonderbenen
Dit zie ik niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
Kammeron doet me wel enigszins denken aan Yesilgoz
De leegte is vrij groot inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
Dit jaar wel extra goed, hij staat nu 7e op de seizoensranking van PCS.quote:
Wat zou ze denken over de hypotheekrenteaftrek?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
Ik hoorde van een volstrekt willekeurige voorbijganger die ik verder niet ken dat ze wel wat weg heeft van een actrice genaamd Josephine Jackson, waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
Denken hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat zou ze denken over de hypotheekrenteaftrek?
Niet zijnde dat anderen beter warenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel is op zoek naar een excuus waarom Wim Tellens niet heeft gewonnen.
SafeSearch is vergrendeld op Wegfilteren vanwege veiligheidsinstellingen die zijn toegepast op deze browser Meer informatiequote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik hoorde van een volstrekt willekeurige voorbijganger die ik verder niet ken dat ze wel wat weg heeft van een actrice genaamd Josephine Jackson, waar ik nog nooit van gehoord heb.
Caligulaquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar is een Romeinse keizer.
Nero?
Tiberius?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar is een Romeinse keizer.
Nero?
Doet Cameron ook iets anders dan rennersvrouw zijn?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Kammeron valt helemaal stil zonder items over JULES.
Altijd tegen ons.quote:
Ze heeft wel een tijdje iets gedaan in de koers, maar dat zal nu wel afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Doet Cameron ook iets anders dan rennersvrouw zijn?
Over naar welke speciale school Jules straks moetquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
Waar zouden Kammeron en Tim in hemelsnaam over praten?
De kinderen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
Zou het kunnen dat ze helemaal niet praten? Lekker rustig. Jules heeft er verder ook weinig aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens mij weer terug naar de atletiek en bij de Walen heeft ze een podcast over het wielrennen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Doet Cameron ook iets anders dan rennersvrouw zijn?
Er moet wel genoeg marge gemaakt worden!quote:
SMS blauw klokkie naar 4342!quote:
Op die manier kan ik ook wel gaan goochelen met getallen als 6 miljoen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We laten deze man schaamteloos uitleggen dat zijn horloges eigenlijk helemaal niet zo duur zijn.
Zwitsers accent?quote:
Tom Dumoulin in de Giro?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:33 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je bij wie er ook wel iets uitrolde wat je niet onmiddelijk verwachtte?
Adje?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:33 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je bij wie er ook wel iets uitrolde wat je niet onmiddelijk verwachtte?
Ze heeft Jules uitgepoept. Vrees dat dat het verhaal is.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kammeron, we hebben het gisteren over Tim gehad. En vandaag ook.
Laten we het nu eens over jou hebben!
Inclusief de 'gedaantetransformatie'.quote:
Geef mij ook dat geheim na 3 weken Tour op de bank kijkenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferrand-Prevot is weer op een magische wijze een aantal kilo verloren dus. Leuke rubriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |