WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Wel Sporza! Kun je vast ook ergens kopen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:56 schreef H.Vviv het volgende:
Geen Vive le Velo op de paraplu's. Minpuntje.
Ik had 4 op 4 in de quiz. Ik verwacht zo genoemd te worden als winnaar van een ODIELTJE.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:00 schreef Szura het volgende:
Heb je al een Odieltje gewonnen @:diegofuser?
Het waren 5 vragen toch? Je wist niet wanneer Renaat Bitumineuze Voegvullingsmassa had genoemd?quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:01 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik had 4 op 4 in de quiz. Ik verwacht zo genoemd te worden als winnaar van een ODIELTJE.
Daar zat ik wel ruim naast.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het waren 5 vragen toch? Je wist niet wanneer Renaat Bitumineuze Voegvullingsmassa had genoemd?
Behoorlijk manspreading jaquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel moet even anders gaan zitten.
Stukje spectrum.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:08 schreef The_Undertone het volgende:
Voor Jules hoeft er niet meteen een studierekening geopend worden, krijg je de indurk.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Komt Sven Vanthourenhout zo tevoorschijn?
Genetisch zou hij ook wel meekunnen in de Tourquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zien we over 10 jaar in dit topic.
De nieuwe Mathieu met een vader en opa als topper.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:10 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Genetisch zou hij ook wel meekunnen in de Tour
Ik moet je hier wel corrigeren, Merlier is van Wortegem-Petegem dacht ik, en dat is, weliswaar nipt, Oost-Vlaanderen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:11 schreef Felagund het volgende:
Jules is toch een standaard West-Vlaming?
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:12 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik moet je hier wel corrigeren, Merlier is van Wortegem-Petegem dacht ik, en dat is, weliswaar nipt, Oost-Vlaanderen.
Ah, ik dacht dat die ook uit Kortrijk kwam, volgens WIki is hij daar geboren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:12 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik moet je hier wel corrigeren, Merlier is van Wortegem-Petegem dacht ik, en dat is, weliswaar nipt, Oost-Vlaanderen.
Dit is ook heel prachtig voor ons!quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van niet meedoen aan wedstrijden kunnen wij heel veel leren.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)r-in-wortegem-peteg/quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat die ook uit Kortrijk kwam, volgens WIki is hij daar geboren.
Gefilmd met een Rabo Scanner.quote:
Hier ook nog niets binnen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:17 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik word beflikkerd. Nog geen bericht in DE KOPGROEP te zien.
Alleen de modemgeluidjes ontbrekenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
8 bits, 22KHz erbij. We zijn weer in 1990.
+31 nummers staan op d'n zwarten lijst.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:17 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik word beflikkerd. Nog geen bericht in DE KOPGROEP te zien.
Stukje Ronny Huybrechtsquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:20 schreef The_Undertone het volgende:
Jules kan er geen kut van; palletsoorderschap lonkt.
Ik ben er bang voor.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:20 schreef AllesKaputt het volgende:
Arme Jules. Hopelijk is de jeugdzorg beter dan in NL.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:22 schreef The_Undertone het volgende:
Er schuilt wel geen kwaad in deze jongen, ik kan hem toch beter trekken dan de Vlam van Ham.
Hij is wel permanent verongelijkt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:22 schreef The_Undertone het volgende:
Er schuilt wel geen kwaad in deze jongen, ik kan hem toch beter trekken dan de Vlam van Ham.
quote:Ça va pas changer le monde… maar misschien wel je humeur. Joe Dassin it is! 🌍🎶
Kijk zeker naar de uitzending en ontdek of jouw keuze wint.
Ach ja, zoals zovele Vlamingen heeft hij een permanent Calimero-complex.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is wel permanent verongelijkt.
Een onweerstaanbaar refrein dat de wereld misschien niet verandert, maar wel je humeur!quote:
DIONEDquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom geeft commentaar alsof hij op een basisschool aan de kindjes moet uitleggen wat wielrennen is.
Zo stel ik mij het publiek ook voor dat naar zijn theater tour gaat.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom geeft commentaar alsof hij op een basisschool aan de kindjes moet uitleggen wat wielrennen is.
Alsof Karrel een ander doel heeft.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:28 schreef The_Undertone het volgende:
Het doel zal wellicht weer geld zijn.
Met een Fok! post in de achtergrond?quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
@:DiegoFuser en @:Felagund gaan Nu een selfie maken
Karrel beleeft door al zijn huwelijken en sloot kinderen natuurlijk al zijn 4e jeugd of zo.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben hier nu al helemaal klaar mee. Dat een boomer als Karrel aan interactie met het publiek moet gaan doen, dat is de cringe die me te ver gaat.
Vlaams is niet haar moedertaal, dat kun je haar niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:31 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kan moeilijk naar de dochter van luisteren
Met Servais Knaven in de gelederen, samen met de altijd cleane Erik Dekker de enige renner die nooit gepakt heeft.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:32 schreef The_Undertone het volgende:
TVM een good old cleane Nederlandse ploeg onder de bezielende leiding van Cees Priem
Foutief, Servais is bij hertesten door de mand gevallen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:34 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Met Servais Knaven in de gelederen, samen met de altijd cleane Erik Dekker de enige renner die nooit gepakt heeft.
Altijd tegen Servais.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Foutief, Servais is bij hertesten door de mand gevallen.
En Dave 'helemaal choco' Bruylandts.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:34 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Met Servais Knaven in de gelederen, samen met de altijd cleane Erik Dekker de enige renner die nooit gepakt heeft.
Teringhond Terpstra is al enkele jaren wegquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:35 schreef Felagund het volgende:
Karrel vist nu naar de rotte vis bij Quickstep.
Jesper Skibby en Bo Hamburger. Dat waren mijn eerste wielerhelden. Samen met Alvaro Pino.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:34 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
En Andrej Michailovquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:34 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Het is niet alleen het accent, ze is slaapverwekkendquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vlaams is niet haar moedertaal, dat kun je haar niet kwalijk nemen
quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/1998/stage-19
Never forget
Dit is wel een goed stel!quote:
https://www.wielerflits.n(...)porten-uit-tvm-tijd/quote:
Ook lekker een ritje van 238 kmquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/1998/stage-19
Never forget
Zwitserland, veilige haven voor criminelen sinds mensenheugenis.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de uitslag de dag ervoor
Vliegveld Kloten Genotquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zwitserland, veilige haven voor criminelen sinds mensenheugenis.
Rodolfo Massi, kent u die nogquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Prima te doen op super benzinequote:Op donderdag 16 juli 2026 21:41 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ook lekker een ritje van 238 km
Mooi Kloten!quote:
Wat vind je van het “haar” van Lars?quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schrikbarende haarlijn van Liam.
En dan is hij ook nog eens gevallen.
Er gebeuren bij de Lotto vreemde dingen. Wim Tellens en Maxim van Gils verloren daar ook snel hun haren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:44 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wat vind je van het “haar” van Lars?
Zou Jules een charmezanger kunnen worden?quote:Op donderdag 16 juli 2026 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lars Craps heeft het hoofd en het gebit van een charmezanger.
We hebben even op onze honger moeten zitten.quote:
Een gele, alleen heeft Frank nooit het geel gedragenquote:Op donderdag 16 juli 2026 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim is waanzinnig blij met het Odieltje.
Kammeron krijgt er postuum eentje voor God.
België en kelders zijn geen goede combinatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |