Ik zet in op Maximquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Welke willekeurige Belg uit de kopgroep zal er bij Maarten zitten?
Tellens of Van Gils?
Gelukkig kan Cameron nuttig aanvullen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Declercq, die nooit in deze positie kwam, gaat even uitleggen wat hij in deze positie zou hebben gedaan.
2e in De Panne geworden!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Declercq, die nooit in deze positie kwam, gaat even uitleggen wat hij in deze positie zou hebben gedaan.
Hij heeft vooral dit jaar wonderbenenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef H.Vviv het volgende:
Schmid wordt omschreven of hij nooit iets wint. Denk dat redelijk wat renners jaloers zijn op zijn erelijst.
Heeft nochtans de Baloise Belgium Tour gewonnen, dat hadden ze kunnen melden.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef H.Vviv het volgende:
Schmid wordt omschreven of hij nooit iets wint. Denk dat redelijk wat renners jaloers zijn op zijn erelijst.
Ook in andere jaren, klasserenner.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij heeft vooral dit jaar wonderbenen
Dit zie ik niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
Kammeron doet me wel enigszins denken aan Yesilgoz
De leegte is vrij groot inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
Dit jaar wel extra goed, hij staat nu 7e op de seizoensranking van PCS.quote:
Wat zou ze denken over de hypotheekrenteaftrek?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
Ik hoorde van een volstrekt willekeurige voorbijganger die ik verder niet ken dat ze wel wat weg heeft van een actrice genaamd Josephine Jackson, waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
Denken hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat zou ze denken over de hypotheekrenteaftrek?
Niet zijnde dat anderen beter warenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel is op zoek naar een excuus waarom Wim Tellens niet heeft gewonnen.
SafeSearch is vergrendeld op Wegfilteren vanwege veiligheidsinstellingen die zijn toegepast op deze browser Meer informatiequote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik hoorde van een volstrekt willekeurige voorbijganger die ik verder niet ken dat ze wel wat weg heeft van een actrice genaamd Josephine Jackson, waar ik nog nooit van gehoord heb.
Caligulaquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar is een Romeinse keizer.
Nero?
Tiberius?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar is een Romeinse keizer.
Nero?
Doet Cameron ook iets anders dan rennersvrouw zijn?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Kammeron valt helemaal stil zonder items over JULES.
Altijd tegen ons.quote:
Ze heeft wel een tijdje iets gedaan in de koers, maar dat zal nu wel afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Doet Cameron ook iets anders dan rennersvrouw zijn?
Over naar welke speciale school Jules straks moetquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
Waar zouden Kammeron en Tim in hemelsnaam over praten?
De kinderen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
Zou het kunnen dat ze helemaal niet praten? Lekker rustig. Jules heeft er verder ook weinig aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens mij weer terug naar de atletiek en bij de Walen heeft ze een podcast over het wielrennen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Doet Cameron ook iets anders dan rennersvrouw zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |