Ik zet in op Maximquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Welke willekeurige Belg uit de kopgroep zal er bij Maarten zitten?
Tellens of Van Gils?
Gelukkig kan Cameron nuttig aanvullen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Declercq, die nooit in deze positie kwam, gaat even uitleggen wat hij in deze positie zou hebben gedaan.
2e in De Panne geworden!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Declercq, die nooit in deze positie kwam, gaat even uitleggen wat hij in deze positie zou hebben gedaan.
Hij heeft vooral dit jaar wonderbenenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef H.Vviv het volgende:
Schmid wordt omschreven of hij nooit iets wint. Denk dat redelijk wat renners jaloers zijn op zijn erelijst.
Heeft nochtans de Baloise Belgium Tour gewonnen, dat hadden ze kunnen melden.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef H.Vviv het volgende:
Schmid wordt omschreven of hij nooit iets wint. Denk dat redelijk wat renners jaloers zijn op zijn erelijst.
Ook in andere jaren, klasserenner.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij heeft vooral dit jaar wonderbenen
Dit zie ik niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
Kammeron doet me wel enigszins denken aan Yesilgoz
De leegte is vrij groot inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
Dit jaar wel extra goed, hij staat nu 7e op de seizoensranking van PCS.quote:
Wat zou ze denken over de hypotheekrenteaftrek?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |