SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, er zit namelijk geen nieuwe informatie in dit artikel. Er zit ook geen andere bron bij om de informatie te bevestigen, in plaats daarvan een facebook post (quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar zie je dat die allemaal te herleiden zijn naar 1 bron van pravda? Bovendien zijn er meerdere functionarisseren direct onder Fedorov die er ook over spreken (sternenko)
Is dit artikel dan allemaal direct vanaf Pravda?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat hele artikel is helemaal niet gebaseerd op alleen de meningen van iemand die regelmatig schrijft voor de Kyiv post en vanuit zijn achtergrond waarschijnlijk een heleboel kennis heeft over het procurement systeem daar.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, er zit namelijk geen nieuwe informatie in dit artikel. Er zit ook geen andere bron bij om de informatie te bevestigen, in plaats daarvan een facebook post () met daarin de mening van een Oekrainse bankier die verder niets met overheid heeft te maken.
Vast niet, maar ik had het nagevraagd of het ook erg was dat ik het had geplaatst op een niche nederlands forum en ze vroegen om nog maar evne niet te postenquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn er hier users met contact met de Russische geheime dienst?
Baat het niet, schaadt het niet. Andersom in dit gevalquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik had het nagevraagd of het ook erg was dat ik het had geplaatst op een niche nederlands forum en ze vroegen om nog maar evne niet te posten
Ik zei ook niet dat op meningen is gebaseerd, ik zei dat het is gebaseerd op het artikel met daarin de speculatie van Pravda. Dat is zichtbaar omdat ze er geen nieuwe informatie aan hebben toegevoegd. De al bestaande informatie hebben ze ook niet uit een alternatieve bron gehaald, wat die informatie zou versterken en daarmee het artikel ook nieuwswaarde zou geven. De enige toevoeging is de facebook post van een bankier met zijn mening, wat verder geen nieuwswaarde heeft omdat het een volledige buitenstaander is, dat had net zo goed een post van Fok! kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dat hele artikel is helemaal niet gebaseerd op alleen de meningen van iemand die regelmatig schrijft voor de Kyiv post en vanuit zijn achtergrond waarschijnlijk een heleboel kennis heeft over het procurement systeem daar.
Maar in meerdere verschillende artikelen geven ze toch ook aanquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat op meningen is gebaseerd, ik zei dat het is gebaseerd op het artikel met daarin de speculatie van Pravda. Dat is zichtbaar omdat ze er geen nieuwe informatie aan hebben toegevoegd. De al bestaande informatie hebben ze ook niet uit een alternatieve bron gehaald, wat die informatie zou versterken en daarmee het artikel ook nieuwswaarde zou geven. De enige toevoeging is de facebook post van een bankier met zijn mening, wat verder geen nieuwswaarde heeft omdat het een volledige buitenstaander is, dat had net zo goed een post van Fok! kunnen zijn.
Normaal verwacht je bij meerdere artikelen over hetzelfde dat ze op elkaar bouwen en er steeds meer informatie van verschillende kanten naar buiten wat het nieuws kracht bijzet en je steeds verder overtuigt wordt dat hetgeen wat wordt bericht ook de waarheid is, dat is hier niet het geval.
Het artikel is een herhaling van en geen toevoeging aan het al bestaande artikel. Dat is wat ik bedoel met kwantiteit zegt tegenwoordig niets meer. Dat gezegd hebbende kan het oorspronkelijke artikel van Pravda prima de waarheid zijn, ik hoop persoonlijk van niet, maar dat het eigenlijk 1 op 1 gekopieerd staat op meerdere nieuwssites is op zichzelf geen verdere indicatie dat het ook waar is.
Maar daar hoeven ze toch ook niet over te liegen? Dat deel is niet speculatief. We weten dat Zelensky Fedorov heeft gevraagd om PM te worden, dus logisch dat er dan ook gesprekken zouden zijn geweest over wie hem zou kunnen vervangen op defensie mocht dat gebeuren. Daar zullen ze ongetwijfeld wel een overheidsbron voor hebben gevonden die dat kan beamen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar in meerdere verschillende artikelen geven ze toch ook aan
[ afbeelding ]
Je kan dan alleen niet achterhalen wie of wat dat zijn, maar het lijkt me niet dat de FT daar over liegt?
Overigens net gepost door 1 van zijn belangrijkste adviseurs:
[ afbeelding ]
https://t.me/serhii_flash/7567
we wachten het af.
goed test land voor als Putin meer wil dan de oostkant en de zuidkant maar ook de noordkant van Europaquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:35 schreef BEFEM het volgende:
Het lijkt mij dat als je als kleiner land voor het eerst in lange tijd militair gezien het momentum(pje) hebt, alle NAVO landen naar je kijken om systemen en manier van werken over te nemen, je de persoon die daar grotendeels verantwoordelijk voor is niet van positie gaat wisselen.
Dan speelt er meer.
quote:BREAKING: Russia likely used relay stations in Belarus once again to control a Shahed drone
This assessment was made by Serhii Beskrestnov (Flash), an adviser to Ukraine's defense minister, following today's drone strike on a gas station in the city of Malyn.
He noted that the final conclusions will be made by the relevant authorities after a detailed investigation.
According to Flash, Russia needs relay stations in Belarus to carry out drone attacks on western Ukraine. Without them, controlling drones in real time over such a long distance is simply impossible.
“Whether Lukashenko can resist the ‘persistent requests’ to deploy relay stations, I don't know. I also can't rule out that they may be installed without the Belarusian authorities' knowledge. It can be done quickly and easily. That's why they should pay closer attention to what's happening in their own country,” Beskrestnov warned the Belarusian dictator.
https://x.com/nexta_tv/status/2077341170015801597
Jouw take was toch dat een aantal hoge piefen het niet konden waarderen dat hun corruptiepraktijken werden ondermijnt?quote:
Waarom nu dan? En wie komt er voor in de plaats?quote:
Klymenko, als ik Oekraïners mag geloven een totaal incompetente lulquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom nu dan? En wie komt er voor in de plaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |