Bewijzen worden nu terwijl we praten van de websites en publicaties van deze kranten gestript. Komt goed.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh dat gaat leuk worden, want dan moet Israël eindelijk met bewijzen komen in plaats van de persoon demoniseren. Kan niet wachten!
Wat zich op je netvlies brandt, weegt voor veel mensen zwaarder dan welke rechtbankuitspraak ook, daarop baseren ze hun conclusies, omdat rauwe werkelijkheid moeilijk te ontkennen is.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:49 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Oorlogsmisdaden worden in de rechtbanken bewezen, niet op sociale media.
Fok die mensen dan. Hun probleem, niet mijn.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:58 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Wat zich op je netvlies brandt, weegt voor veel mensen zwaarder dan welke rechtbankuitspraak ook, daarop baseren ze hun conclusies, omdat rauwe werkelijkheid moeilijk te ontkennen is.
Blijkbaar niet, aangezien uit jouw bericht blijkt dat Israël de Nederlandse pers de mond wil snoeren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:50 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Pers in Israël is veel vrijer dan hier in Nederland, als het om de kritiek van het staat gaat.
Hou ons op de hoogte, lijkt me leuk. Israël die de vrije pers in andere landen aan gaat pakken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:58 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Bewijzen worden nu terwijl we praten van de websites en publicaties van deze kranten gestript. Komt goed.
Ah, kritiek op dat misdadige regime is 'crimineel'.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:57 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet. Straks wel. En niet omdat ze buitenlands zijn, maar omdat ze crimineel bezig zijn.
Iemand verantwoordelijk stellen voor zijn criminele activiteit is niet hetzelfde als mond snoeren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, aangezien uit jouw bericht blijkt dat Israël de Nederlandse pers de mond wil snoeren.
Ik gaf hierboven al aan wat ik crimineel noem.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:02 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ah, kritiek op dat misdadige regime is 'crimineel'.
Duidelijk weer.
Gelukkig bepaal jij niet wat 'crimineel' is in Nederland. En het israelische regime al helemaal niet.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:05 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik gaf hierboven al aan wat ik crimineel noem.
та йди на хуй ебанатquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:02 schreef Barbusse het volgende:
Het Nederlandse leger. Typ jij je posts terwijl je in Jeruzalem staat te oreren op een zeepkistje naast de Klaagmuur of zo?
Ze krijgen kans om zich te verdedigen in de rechtbank. Dan zullen we zien.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:07 schreef Basp1 het volgende:
Wat een flagrante uit je duim zuigtl verhalen weer om kwaliteitskranten die daadwerkelijk journalistiek bedrijven zwart te maken alleen omdat de objectief verfieerbare feiten die men presenteert wat overduidelijk hypocriete gevoeligheden van het Israëlische en amerikaanse beleid bloot leggen..
Jawel, dit is gewoon een poging de pers de mond te snoeren onder het mom van crimineel handelen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:04 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Iemand verantwoordelijk stellen voor zijn criminele activiteit is niet hetzelfde als mond snoeren.
Tuurlijk niet. Dat gaan de Nederlandse/Europese rechtbanken doen. Het is hun jurisdictie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:07 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat 'crimineel' is in Nederland. En het israelische regime al helemaal niet.
Dan zal eerst het openbaar ministerie mee moeten gaan in de aanklacht.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:08 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ze krijgen kans om zich te verdedigen in de rechtbank. Dan zullen we zien.
Je mag zo denken, ik heb daar geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jawel, dit is gewoon een poging de pers de mond te snoeren onder het mom van crimineel handelen.
Dat kan nog wel eens tegen Israël werken.
Als het nodig is, ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan zal eerst het openbaar ministerie mee moeten gaan in de aanklacht.
Toch spreek jij van crimineel handelen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:10 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat gaan de Nederlandse/Europese rechtbanken doen. Het is hun jurisdictie.
En die gaan israel de zaal uit lachen. En terecht.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:10 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat gaan de Nederlandse/Europese rechtbanken doen. Het is hun jurisdictie.
Ik heb boven al aangegeven wat ik crimineel noem. Ben je daar niet mee eens?quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch spreek jij van crimineel handelen.
Alsof dat op voorhand al besloten is, en er achteraf bewijs voor wordt gezocht.
Er komt geen juridische aanklacht. Die wordt door iedere rechter linea recta de prullenbak ingetyft.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:08 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ze krijgen kans om zich te verdedigen in de rechtbank. Dan zullen we zien.
Weet ik niet. Gaan we zien.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:13 schreef PurifieR het volgende:
[..]
En die gaan israel de zaal uit lachen. En terecht.
Als de Nederlandse kranten crimineel genoemd kunnen worden, kunnen we dat dan ook zeggen van jouw constante stroom aan desinformatie?quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:15 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik heb boven al aangegeven wat ik crimineel noem. Ben je daar niet mee eens?
Als dat in de rechtbank bewezen wordt, dan ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Als de Nederlandse kranten crimineel genoemd kunnen worden, kunnen we dat dan ook zeggen van jouw constante stroom aan desinformatie?
quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:38 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Het is mij privé verteld dat Israëlische diensten en juristen de materiaalbewijs aan het verzamelen zijn om al deze Europese "kwaliteitskranten" eindelijk bij de ballen te pakken.
Want wat ze doen verschilt in essentie niet veel van wat Goebels deed. Dus verbaas je niet als je ziet straks dat die "kwaliteitskranten" biljoenen euro's aan claims om hun nek krijgen.
En de hoofdredacteurs mogen van mij levenslang krijgen. Jammer dat Israël het eerder niet gedaan heeft. Maar beter laat dan nooit, zoals ze het zeggen.
Ik heb het niet over het proces van beslissingen nemen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:44 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Mijn argumentatie heb ik eerder uiteengezet. Zulke beslissingen worden niet in z'n ééntje genomen. Dat is nou het verschil tussen democratie en dictatorschap. Dat Netanyahu en Trump (wat mij betreft mogen ze allebei de cel in) wanna-be dictators zijn betekent niet dat het rechtsstaat Israël en VS in het niets zijn verdwenen. Dus kappen met papegaaien.
Ik wel.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het proces van beslissingen nemen.
Wij zijn übercucks en reageren op beledigingen, dreigementen en aanvallen van Trump met complimenten, felicitaties en nóg harder likken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 01:07 schreef AFA2022 het volgende:
VS beschiet tanker onder Curaçaose vlag die 'blokkade negeerde'
En Trump maar janken over Iran lol. Moeten we als de Koninkrijk der Nederlanden niet in acite komen tegen deze piraterij van de VS?
Israel straks wel.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:11 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Je mag zo denken, ik heb daar geen problemen mee.
Jij noemt de kranten nu al crimineel, dus we kunnen dat ook prima nu al over jou zeggen. Is geen rechtsuitspraak voor nodigquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:18 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Als dat in de rechtbank bewezen wordt, dan ja.
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:18 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Als dat in de rechtbank bewezen wordt, dan ja.
Leugens en laster verspreiden wat jij hier doet kan in juridische zin ook onder crimineel gedrag beschouwd worden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:15 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik heb boven al aangegeven wat ik crimineel noem. Ben je daar niet mee eens?
nee is complete onzin allemaalquote:Op donderdag 16 juli 2026 10:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Leugens en laster verspreiden wat jij hier doet kan in juridische zin ook onder crimineel gedrag beschouwd worden.
Zijn mensen hier het ermee eens dat David door deze verfieerbare feiten een grote crimineel is?
Laat ik vooropstellen dat het uitstekend zou zijn als zulke media volledig geruïneerd zouden worden. Dat zou de samenleving ook ten goede komen en een depolariserend effect hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:38 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Het is mij privé verteld dat Israëlische diensten en juristen de materiaalbewijs aan het verzamelen zijn om al deze Europese "kwaliteitskranten" eindelijk bij de ballen te pakken.
Want wat ze doen verschilt in essentie niet veel van wat Goebels deed. Dus verbaas je niet als je ziet straks dat die "kwaliteitskranten" biljoenen euro's aan claims om hun nek krijgen.
En de hoofdredacteurs mogen van mij levenslang krijgen. Jammer dat Israël het eerder niet gedaan heeft. Maar beter laat dan nooit, zoals ze het zeggen.
Wat een mooi objectief reflecterend stukje hopelijk gaan we ook wat meer nuance in jou berichten zien.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Eenzijdige berichtgeving kan namelijk zeer feitelijk zijn, het is natuurlijk alleen niet het hele verhaal, je belicht de actualiteiten door een bepaalde lens.
Why?quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een mooi objectief reflecterend stukje hopelijk gaan we ook wat meer nuance in jou berichten zien..
Hij heeft wel een mening over media uit bepaalde contreien.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Why?
Hij is niet de media en hij doet niet geheimzinnig over aan welke kant hij staat
Ik ook, jij waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mening over media uit bepaalde contreien.
Geen idee, wat zegt de media?quote:Nog iets gebeurd in Iran?
Het is iig een duur grapje geworden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ook, jij waarschijnlijk ook
[..]
Geen idee, wat zegt de media?
Als je dat in de rechtbank kan bewijzen dat ik lieg, dan wel. Dat is Israël namelijk wel van plan om te doen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Leugens en laster verspreiden wat jij hier doet kan in juridische zin ook onder crimineel gedrag beschouwd worden.
Zijn mensen hier het ermee eens dat David door deze verfieerbare feiten een grote crimineel is?
Sympathie van het Westen mag het Westen oprollen en verder ken je de tekst.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Israel straks wel.
Die verliest sympathie in het westen, wat al vrij fragiel is vanwege de manier waarop ze de tegenaanval hebben ingezet tegen Hamas etc.
Ik noemde ook wat precies ik crimineel vind. Doelbewuste desinformatie van de burgers, censuur, systematische verspreiding van de leugens, aanzetten tot haat en discriminerend berichtgeving - dat soort dingen zijn inderdaad crimineel. Je hoeft geen jurist te zijn om dat te weten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij noemt de kranten nu al crimineel, dus we kunnen dat ook prima nu al over jou zeggen. Is geen rechtsuitspraak voor nodig
Rightquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:39 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Als je dat in de rechtbank kan bewijzen dat ik lieg, dan wel. Dat is Israël namelijk wel van plan om te doen.
Er is overigens nogal een verschil tussen particuliere mening en de media die doelbewust leugens verspreiden en burgers systematisch desinformeren.
Ze liegen over Israël net zoals ze over asielzoekers liegen. En dat is iets wat prima aan te tonen valt in een rechtszitting.
Nogmaals, we zullen zien.
Persoonlijk zou ik geen biljoenen eisen maar levenslang of doodstraf via ophanging. Precies wat Goebels zou krijgen als ie niet eerder uit de chat had gestapt. Maar ja, doodstraf is er helaas niet, dus wat mij betreft levenslang.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
En biljoenen eisen geeft al aan hoe belachelijk deze kwestie is.
Het gaat dus alleen maar om het snoeren van de journalistiek.
Israël nog meer geïsoleerd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:41 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Sympathie van het Westen mag het Westen oprollen en verder ken je de tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |