abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221347230
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 17:57 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ik heb je gelijk de voorbeeld gegeven van Egypte en Sinaï, maar ben even vergeten dat je behoorlijk moeite hebt met analogieën te begrijpen. Dus ja, precies zoals het met Egypte, Libanon of Jordanië gebeurde. Eerst vredesakkoord en officiële erkenning, dan verder praten.
“Ik word alleen persoonlijk als de ander dat eerst doet, anders nooit”

Wat is discussiëren met @HowardRoark een verademing in vergelijking met jou. Pro-tip, als je probeert me dom te noemen, oefen dan eerst even op je grammatica.
  woensdag 15 juli 2026 @ 21:51:10 #127
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221347769
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2026 16:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En weer lieg je. Die burgers gaan er uit eigen beweging naartoe, specifiek om Palestijnse burgers uit hun woningen te verjagen.
Het overgrote deel van deze settlements zijn gebouwd op plekken waar nog niets was. Het idee dat er zomaar Joden in Israël bedenken 'Hé jongens, laten we morgen naar de Westelijke Jordaanoever gaan en daar een dorp overnomen en Arabieren verjagen en in hun huizen trekken' is een van de hardnekkige fabels mbt dit conflict.

Waar conflict vaak ontstaat is als er over tijd Joodse dorpen groeien en steeds dichter in de buurt komen van Arabische dorpen. Ook is het wel gebeurt dat er dorpen zijn gebouwd op plekken die Arabieren als die van hen beschouwen maar hier maar een seizoen per jaar zijn. Een goed voorbeeld hiervan is Masafer Yatta, wat ook veel in de media is geweest.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221350163
VS beschiet tanker onder Curaçaose vlag die 'blokkade negeerde'

En Trump maar janken over Iran lol. Moeten we als de Koninkrijk der Nederlanden niet in acite komen tegen deze piraterij van de VS?
pi_221350252
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 01:07 schreef AFA2022 het volgende:
VS beschiet tanker onder Curaçaose vlag die 'blokkade negeerde'

En Trump maar janken over Iran lol. Moeten we als de Koninkrijk der Nederlanden niet in acite komen tegen deze piraterij van de VS?
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')