Welke kans was er danquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Moesten scheidsrechters niet wachten met buitenspel vlaggen en fluiten tot de kans voorbij was?
wtfquote:
Het is jammer voor die Fransen maar je moet daar ook niet te veel rekening mee houden. Een paar meer of minder (vooral minder) hebben we niet direct last van.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:41 schreef maxi-mus het volgende: [..] Dat vooral. Een stel dooie Fransen lijkt mij collateral damage.
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Moesten scheidsrechters niet wachten met buitenspel vlaggen en fluiten tot de kans voorbij was?
Daarom had ik die ook liever morgen gehadquote:
Uit leggenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de aanvaller de bal aangespeeld krijgt moeten er nog minimaal 2 spelers van de tegenstander tussen hem en de goal van de tegenstander instaan.
De keeper (al is dat niet verplicht, maar dat is vaak het geval) en de laatste verdediger.
Ik ben ook heel goed in Rambo uit leggen
40-45 keer dit WKquote:
wtfquote:
Ik steun Pisces29 in deze.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ben je recalcitrant vandaag.
Je lijkt dombo wel.
Ja, nu net.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
Is het ooit zo geweest dat spelers bij de scheids zijn gaan klagen en dat de scheids dan zegt "ja vooruit, dan geen vrije trap"?
Vergeleken met modden in NWS is alles saai.quote:
Dat was Cucarellaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Vlinder het volgende:
What happend? Er stond een kind voor het beeld hier
En de voet aan de andere laars moeten wikkelenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Frankrijk gaat het geweer van schouder moeten wisselen
Kinderen horen op bed te liggen om deze tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Vlinder het volgende:
What happend? Er stond een kind voor het beeld hier
Dat ventje sust conflicten zoals ze doorgaans conflicten in El Salvador oplossenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Caland het volgende:
Jammer dat het zo rust is
Geef deze scheids nog 10 minuten en hij laat het volledig ontsporen
Zou Gianni gewoon Argentinië als wereldkampioen hebben voorspeld in zijn pooltjes?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Gremen het volgende:
Ik ga zo in de rust even een belletje plegen, om te melden dat Frankrijg wat voordeel moet krijgen. Het moet namelijk wel gelijkspel met pingels worden deze pot!
Of Dieperink. Ook spannender voor de lokale jeugd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook Danny Makkelie kunnen fluiten. Dan was het niet ontspoord.
Hallo Jojoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
Erg rare scheids. Kon nog wel eens een rode kaart komen zo.
Hup Frankrijk, maar Spanje domineert.
Wat leuk je dat je er ook weer bentquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
Het is vakantie.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kinderen horen op bed te liggen om deze tijd.
Ik heb enkel 10+quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kinderen horen op bed te liggen om deze tijd.
@Lenny77quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojo
Jij bent mijn favoriete VBL-vrouw (sinds vandaag, Pisces doet vervelend)
Dat denk ik eigenlijk niet, want die is overleden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of Dieperink. Ook spannender voor de lokale jeugd.
Makkelie die iedere wedstrijd met mongooltjes Noa Lang of Wouter Goes laat ontsporen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook Danny Makkelie kunnen fluiten. Dan was het niet ontspoord.
Die post niet in VBL maar in WK, hansworst.quote:
Didier gaat dat nooit doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:46 schreef PzKpfw het volgende:
Rabiot zal wel gewisseld worden na de rust.
In unforced errors?quote:
Koekoek.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier schrik ik vanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojo
We zitten in het WK subforum.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojo
Valt wel mee, Spanje meer balbezit maar qua kansen gaat het toch redelijk gelijk op.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom neem je de posts van Pisces in WK dan mee in jouw besluitvorming.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die post niet in VBL maar in WK, hansworst.
Als je dan toch zo'n grap maakt laat het dan ergens op slaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die fluit nergens meer voor.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar jij bent wel een VBL-userquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Lenny77 log even in op je eigen account.
Ze willen niet meekijken?quote:
Dat speelde ik toen ik 12 was.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb trouwens na een troosteloze 1/9 eindelijk gewonnen in OSM(Online soccer Manager)
Toen is je humor gestopt in de ontwikkelingquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat speelde ik toen ik 12 was.
Daarom brengt mijn man hem ook op bedquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moeten ze toch inmiddels weten dat mama voetbal kijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Wist niet dat dat nog bestondquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb trouwens na een troosteloze 1/9 eindelijk gewonnen in OSM(Online soccer Manager)
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?Nee, Eddy Wally.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wordt vechtvoetbal.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Kwalitatief maar een matige pot eigenlijk.
Gewoon een kut WK.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Kwalitatief maar een matige pot eigenlijk.
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?Jij bent mijn favoriete debielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?Dit voelt als een onrijpe korst openkrabbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- vmi voor intimi -
"Gimma" is een bekende term in de Nederlandse straattaal, afgeleid van het Engelse woord game (spel). Het wordt vaak gebruikt om te refereren aan een videospel (bijvoorbeeld "ik ga die gimma spelen") of de muziekindustrie. Daarnaast is het de titel van het vierde studioalbum (2019) van de Nederlandse rapper Josylvio.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |