quote:
Fan van is niet geilen op.quote:
Komen er nu achter wat er gebeurt als ze tegen een ploeg spelen die en georganiseerd is en ook kan voetballen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:38 schreef Coco het volgende:
Frankrijk speelt alsof het van alle kanten wordt ingesloten door vuur.
Conserveren hun energie. Die maken 3-1 in de 2e helft.quote:
Hij is jaloers op die mega haardosquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent heel erg aan het stokeren vanavond.
Ik verwacht ook nog een sorry naar @:Pisces29
Frankrijk bakt er echt helemaal niks vanquote:
Dat staat je volledig vrij.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, ik zou Mbappe, Olise en Dembele niet zozeer 'niet technisch' willen noemen.
Ik vind dat niet kunnen wetende dat mensen sterven door bosbrandenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:38 schreef Coco het volgende:
Frankrijk speelt alsof het van alle kanten wordt ingesloten door vuur.
jaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:40 schreef Vlinder het volgende:
Hoe vaak is die met die vlechtjes nou al gaan liggen?
En al die dieren.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kunnen wetende dat mensen sterven door bosbranden
Het zou me niet helemaal verbazenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Conserveren hun energie. Die maken 3-1 in de 2e helft.
wattequote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Frankrijk gaat het geweer van schouder moeten wisselen
Vind ik niet kunnen met al die oorlogsdoden door kogels.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twee keer quoten genotquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had gekund als hij de vorige wedstrijd al geel had gekregen en een eventuele finale of kleine finale had moeten missen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:30 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Sorry,ik zag het verkeerd. Dacht dat het Rabiot was
Ik pak even mijn Vlaams - Nederlandse spreekwoordenboek erbijquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
Hoeveel miljoenen insecten zou er niet dood zijn gegaanquote:
nou nou nouquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vooral. Een stel dooie Fransen lijkt mij collateral damage.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:41 schreef Mikeytt het volgende:
Kunnen ze dat buitenspel niet afschaffen? TOTAAL NIET RELEVANT!!!Dagjesmensed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En slakken. Veel slakken in Frankrijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeveel miljoenen insecten zou er niet dood zijn gegaan
Hoofdstuk Capuchon_jongen, die heeft zijn eigen helft in het woordenboek.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik pak even mijn Vlaams - Nederlandse spreekwoordenboek erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |