Ja, nu net.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
Is het ooit zo geweest dat spelers bij de scheids zijn gaan klagen en dat de scheids dan zegt "ja vooruit, dan geen vrije trap"?
Vergeleken met modden in NWS is alles saai.quote:
Dat was Cucarellaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Vlinder het volgende:
What happend? Er stond een kind voor het beeld hier
En de voet aan de andere laars moeten wikkelenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Frankrijk gaat het geweer van schouder moeten wisselen
Kinderen horen op bed te liggen om deze tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Vlinder het volgende:
What happend? Er stond een kind voor het beeld hier
Dat ventje sust conflicten zoals ze doorgaans conflicten in El Salvador oplossenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Caland het volgende:
Jammer dat het zo rust is
Geef deze scheids nog 10 minuten en hij laat het volledig ontsporen
Zou Gianni gewoon Argentinië als wereldkampioen hebben voorspeld in zijn pooltjes?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Gremen het volgende:
Ik ga zo in de rust even een belletje plegen, om te melden dat Frankrijg wat voordeel moet krijgen. Het moet namelijk wel gelijkspel met pingels worden deze pot!
Of Dieperink. Ook spannender voor de lokale jeugd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook Danny Makkelie kunnen fluiten. Dan was het niet ontspoord.
Hallo Jojoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
Erg rare scheids. Kon nog wel eens een rode kaart komen zo.
Hup Frankrijk, maar Spanje domineert.
Wat leuk je dat je er ook weer bentquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
Erg rare scheids. Kon nog wel eens een rode kaart komen zo.
Hup Frankrijk, maar Spanje domineert.
Het is vakantie.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kinderen horen op bed te liggen om deze tijd.
Ik heb enkel 10+quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kinderen horen op bed te liggen om deze tijd.
@Lenny77quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojo
Jij bent mijn favoriete VBL-vrouw (sinds vandaag, Pisces doet vervelend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |