abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221327614
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 08:24 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Nederlandse politie is ook bevoegd om de woningen van de criminelen binnen te dringen als het zo ver is.

En je gezeik over de bewijzen heb ik al genoeg gehoord. Bewijzen zie je op de zitting, niet op de sociale media of in het nieuws. Duuuh.
Ja, Nederlandse politie is bevoegd om woningen in Nederland binnen te treden. Best grote nuance, vind je ook niet?
pi_221327671
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 09:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Met terug werkende kracht toch nog laten winnen in 2020. Dan is die nu aan zijn 3e termijn bezig en dat mag niet dus tijd voor nieuwe verkiezingen
Democratie is uiteraard alleen belangrijk en tof als je eigen smaakje wint.
graag verwijderen
pi_221327785
Democratie is in beginsel niet bedoeld om een dictatuur van de meerderheid te zijn..

De vele maga mensen die dit nastreven zijn daarin objectief gezien net zo radicaal als de religieuze islamieten die men beschuldigd van minderheden onderdrukken.
pi_221327800
Iran is vannacht weer totaal vernietigd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221327898
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 09:33 schreef Discombobulate het volgende:
O B L I T E R A T E D again?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_221327988
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221327989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 08:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nationale regels binnen een land zijn iets heel anders dan internationale regels Einstein. :')
Internationale regels gelden voor legitieme VN Staten, niet voor mafia en drugskartels.
I carried the fire before I knew its name.
pi_221328001
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 09:15 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ja, Nederlandse politie is bevoegd om woningen in Nederland binnen te treden. Best grote nuance, vind je ook niet?
Zie boven.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 10:06:39 #59
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221328010
Wat een gelul weer - mag allemaal blijven staan ook. God oh god.

[ Bericht 1% gewijzigd door Perox op 14-07-2026 12:36:32 ]
pi_221328030
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:05 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Zie boven.
Je hebt echt geen flauw idee waar je ‘t over hebt hè? Is prima hoor, maar geef dat dan gewoon toe.
pi_221328135
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 09:33 schreef Discombobulate het volgende:
Met drie in de fik gestoken tankers ergens in de golf van Oman. Toppie!
pi_221328190
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:08 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Je hebt echt geen flauw idee waar je ‘t over hebt hè? Is prima hoor, maar geef dat dan gewoon toe.
Jij bedenkt iets in je hoofd en ik moet dat toegeven? Donder op man.
pi_221328231
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:19 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Jij bedenkt iets in je hoofd en ik moet dat toegeven? Donder op man.
Ik leg het je nog een keer uit. De politie van een land heeft bevoegdheid in dat land, nergens anders. Dat jij vindt dat internationaal recht niet geldt voor vermeende terroristen laat zien dat je er echt niets van snapt.

Ging jij er een paar dagen geleden niet prat op dat je niemand veroordeelde tot de rechter dat gedaan had?
  dinsdag 14 juli 2026 @ 10:26:35 #64
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221328260
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Opgepakt in zijn eigen land en ontvoerd ook dat is en blijft een vorm van staatsterrorisme uitgevoerd door de VS.

Leuk dat de VS van alles verzint zonder met bewijzen te komen maar daar trappen we hier niet in.

Violating international law to get rid of dictators is alluring but wrong – and dangerous
Hmm.

Was het uitschakelen van Nazi-Duitsland ook staatsterrorisme? Ik ben benieuwd waar je die grens wilt trekken namelijk. Wanneer is militair ingrijpen volgens jou terreur?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221328372
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221328519
Eens even kijken:
Amerika, samen met Israel, begonnen een illegale oorlog tegen Iran want er was geen directe dreiging voor oorlog vanuit Iran dat die oorlog van Amerika en Israel zou kunnen rechtvaardigen.
Iran bleek zich heel goed te kunnen verdedigen.
Daar was niet mee gerekend.
Het uiteindelijke gevolg was dat Iran de Straat van Hormuz afsloot.
Toen kwamen er tal van tegenmaatregelen van Amerika tegen Iran en sloot Amerika de straat van Hormuz af voor Iraanse scheepsbewegingen.
Daarna kwamen ze een wapenstilstand overeen om alle zaken die men wilde regelen af te spreken.
De straat van Hormuz zou geopend worden voor alle scheepsverkeer.
Daarbij blijkt dat er verschillende teksten of interpretaties bestaan.
Want nu wilde Iran dat de schepen die door de Straat van Hormuz varen een bepaalde route vlak langs de Iraanse kust zouden varen en dat ze een soort 'begeleidingstol' zouden moeten betalen.
Dat was tegen het zere been van Amerika.
Minister Rubio verklaarde dat er nooit een land een soort tol zou mogen opeisen voor het varen door de natuurlijke Straat van Hormuz, onder andere vanwege het internationale zeerecht.
Omdat er weer nieuwe vijandelijkheden hierdoor uitbraken wil Amerika de Straat van Hormuz nu overnemen.
De schepen die er door varen zullen nu de Amerikanen een soort 'beschermingstol' moeten betalen.
20% van de lading.
Dat is dus 100% in strijd met de uitspraak van de eigen minister Rubio.
20% is ook wel heel erg veel.
Het lijkt erop dat hier sprake is van een soort knevelarij.
Trump wil kennelijk een slaatje slaan uit de situatie die hijzelf mede heeft veroorzaakt, zoals Iran dat eerder probeerde te realiseren.
Dit lijkt me geen goede gedachte.
pi_221328569
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:22 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik leg het je nog een keer uit. De politie van een land heeft bevoegdheid in dat land, nergens anders. Dat jij vindt dat internationaal recht niet geldt voor vermeende terroristen laat zien dat je er echt niets van snapt.

Ging jij er een paar dagen geleden niet prat op dat je niemand veroordeelde tot de rechter dat gedaan had?
Ik noemde Nederlandse politie gewoon als een voorbeeld.

Je moet leren abstract te denken om analogieën te kunnen begrijpen. Een onderdeel daarvan is dat je niet letterlijk aan de woorden gaat hangen, maar de gedachte probeert te begrijpen die er achter zit. Anders werkt geen enkele andere analogie.

Dat was ook geen Amerikaanse politie die in Venezuela bezig waren. Het was een leger + anti terreur dienst. En die zijn wel bevoegd om internationaal te handelen. Nog vragen?
  dinsdag 14 juli 2026 @ 10:49:23 #68
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221328606
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:46 schreef Pegos het volgende:
Eens even kijken:
Amerika, samen met Israel, begonnen een illegale oorlog tegen Iran want er was geen directe dreiging voor oorlog vanuit Iran dat die oorlog van Amerika en Israel zou kunnen rechtvaardigen.
Iran bleek zich heel goed te kunnen verdedigen.
Daar was niet mee gerekend.
Het uiteindelijke gevolg was dat Iran de Straat van Hormuz afsloot.
Toen kwamen er tal van tegenmaatregelen van Amerika tegen Iran en sloot Amerika de straat van Hormuz af voor Iraanse scheepsbewegingen.
Daarna kwamen ze een wapenstilstand overeen om alle zaken die men wilde regelen af te spreken.
De straat van Hormuz zou geopend worden voor alle scheepsverkeer.
Daarbij blijkt dat er verschillende teksten of interpretaties bestaan.
Want nu wilde Iran dat de schepen die door de Straat van Hormuz varen een bepaalde route vlak langs de Iraanse kust zouden varen en dat ze een soort 'begeleidingstol' zouden moeten betalen.
Dat was tegen het zere been van Amerika.
Minister Rubio verklaarde dat er nooit een land een soort tol zou mogen opeisen voor het varen door de natuurlijke Straat van Hormuz, onder andere vanwege het internationale zeerecht.
Omdat er weer nieuwe vijandelijkheden hierdoor uitbraken wil Amerika de Straat van Hormuz nu overnemen.
De schepen die er door varen zullen nu de Amerikanen een soort 'beschermingstol' moeten betalen.
20% van de lading.
Dat is dus 100% in strijd met de uitspraak van de eigen minister Rubio.
20% is ook wel heel erg veel.
Het lijkt erop dat hier sprake is van een soort knevelarij.
Trump wil kennelijk een slaatje slaan uit de situatie die hijzelf mede heeft veroorzaakt, zoals Iran dat eerder probeerde te realiseren.
Dit lijkt me geen goede gedachte.
Vreemd, Israël wordt al decennialang aangevallen door de proxies getraind, gefinancierd en bewapend door Iran en jij begint je post met 'er was geen directe dreiging'. Daarnaast sleutelt het Iraanse regime aan ballistische raketten die steeds verder kunnen komen én is bezig met het ontwikkelen van kernwapens en ook dat telt schijnbaar niet als dreiging? Bijzonder.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator dinsdag 14 juli 2026 @ 10:51:22 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221328658
voor de VS was er geen directe dreiging

Israel/Iran is een wat warmere oorlog, die snap ik wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 10:51:33 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221328663
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:22 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Tja, het zogenaamde 'internationale recht' (in de praktijk niets meer dan een aantal streven op papier die door niemand gewaarborgd kunnen worden) wordt structureel door talloze landen geschonden. Met name niet-Westerse landen trouwens. Waarom zou dit dus selectief van toepassing zijn op de VS en andere Westerse landen?
  dinsdag 14 juli 2026 @ 10:52:18 #71
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221328684
quote:
88s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:51 schreef sp3c het volgende:
voor de VS was er geen directe dreiging

Israel/Iran is een wat warmere oorlog, die snap ik wel
Eens, maar het punt is een beetje wanneer is die dreiging wel direct? Moet de VS bijvoorbeeld wachten tot Iran inderdaad de gewenste wapens heeft? Dan is ingrijpen natuurlijk te laat. Ingrijpen dient ook preventief te zijn, in dit geval dus voordat het Iraanse regime zulke wapens in handen heeft.
  Moderator dinsdag 14 juli 2026 @ 10:54:19 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221328734
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Eens, maar het punt is een beetje wanneer is die dreiging wel direct? Moet de VS bijvoorbeeld wachten tot Iran inderdaad de gewenste wapens heeft? Dan is ingrijpen natuurlijk te laat.
de VS moet doen wat het niet laten kan net als iedereen maar je kunt niet stellen dat het allemaal de schuld is van Iran omdat ze aan kruisraketten knutselen want dat doen ze zelf ook

Israel ook

waarom zou Iran dan niet?
pi_221328738
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Was het uitschakelen van Nazi-Duitsland ook staatsterrorisme? Ik ben benieuwd waar je die grens wilt trekken namelijk. Wanneer is militair ingrijpen volgens jou terreur?
Nazi Duitsland was een directe oorlog met vele landen begonnen wanneer is er eigenlijk een oorlogsdreiging of fysieke bezetting van de VS vanuit Venezuela geweest?

Verder hebben we aan het eind wat Nazis opgepakt en in het Nuremberg proces met instemming van de gehele groep strijdende landen tegen de nazis laten veroordelen. Goede film is daar over gemaakt. ^O^

Wat andere Nazis die technische kennis hadden die hebben in de VS asiel gekregen om het rakket programma sneller op een hoog niveau te tillen..

Kun je het publiek alhier anders eens een recent voorbeeld geven van een land dat zomaar de leider van een ander autonoom land ontvoerd.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 10:59:32 #74
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221328865
quote:
88s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
de VS moet doen wat het niet laten kan net als iedereen maar je kunt niet stellen dat het allemaal de schuld is van Iran omdat ze aan kruisraketten knutselen want dat doen ze zelf ook

Israel ook

waarom zou Iran dan niet?
Omdat de intentie en ideologie van beide landen totaal anders is.

Je zou ook kunnen zeggen, Frankrijk en het VK hebben ook kernwapens, dus waarom Iran ook niet? Maar daarmee ga je compleet langs aan het feit dat Frankrijk en het VK niet worden bestuurd door radical theocraten die via een revolutie de macht hebben gegrepen en openlijk hebben verkondigd bij het aantreden dat men als doel de vernietiging van een ander land heeft.
pi_221328917
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:52 schreef HowardRoark het volgende:
. Ingrijpen dient ook preventief te zijn, in dit geval dus voordat het Iraanse regime zulke wapens in handen heeft.
Preventief ingrijpen zoals in de film minority Report ook gebeurt zijn vaak erg slechte plannen vaak gebaseerd op leugens om je angstig te maken, leugens die maar blijven werken bij de goed geïndoctrineerd conservatieven. De chemische wapens van de powelpoint presentatie in Iraq zijn nooit gevonden. Het Rode gevaar heeft toch de Vietnam oorlog gewonnen en geen grote wereldproblemen zoals geschetst was om deze preventieve oorlog te rechtvaardigen opgeleverd. Enz...
  Moderator dinsdag 14 juli 2026 @ 11:05:39 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221328985
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat de intentie en ideologie van beide landen totaal anders is.

Je zou ook kunnen zeggen, Frankrijk en het VK hebben ook kernwapens, dus waarom Iran ook niet? Maar daarmee ga je compleet langs aan het feit dat Frankrijk en het VK niet worden bestuurd door radical theocraten die via een revolutie de macht hebben gegrepen en openlijk hebben verkondigd bij het aantreden dat men als doel de vernietiging van een ander land heeft.
vanwege het non-proliferation treaty niet
  dinsdag 14 juli 2026 @ 11:07:21 #77
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221329037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Preventief ingrijpen zoals in de film minority Report ook gebeurt zijn vaak erg slechte plannen vaak gebaseerd op leugens om je angstig te maken, leugens die maar blijven werken bij de goed geïndoctrineerd conservatieven. De chemische wapens van de powelpoint presentatie in Iraq zijn nooit gevonden. Het Rode gevaar heeft toch de Vietnam oorlog gewonnen en geen grote wereldproblemen zoals geschetst was om deze preventieve oorlog te rechtvaardigen opgeleverd. Enz...
We hebben het hier niet over een film. En dat Iran bouwt aan ballistische raketten en kernwapens zijn geen leugens. Die ballistische raketten schept men zelf over op en de kernwapens hebben Iraanse politici (zoals Ali Motahari) al eens erkend dat dit een doel is. Ook heeft het IAEA meermaals gezegd dat Iran tot verdacht hoge percentage uranium aan het opwekken is.
  FOK!Fotograaf dinsdag 14 juli 2026 @ 11:09:51 #78
364681 over_hedge
pi_221329068
ballistische raketten mogen ze gewoon hebben van trump
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221329078
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vreemd, Israël wordt al decennialang aangevallen door de proxies getraind, gefinancierd en bewapend door Iran en jij begint je post met 'er was geen directe dreiging'. Daarnaast sleutelt het Iraanse regime aan ballistische raketten die steeds verder kunnen komen én is bezig met het ontwikkelen van kernwapens en ook dat telt schijnbaar niet als dreiging? Bijzonder.
Ik ken de motieven die Israel hanteert om zich bedreigt te weten.
Deze situatie komt echter voort uit de vele jaren eigen Israelische omgang met de Palestijnen, die men alsmaar op alle mogelijke manieren probeert uit het oorspronkelijke eigen land van de Palestijnen te drijven.
Dit wordt met grote gretigheid totaal buiten beschouwing gelaten.
Israel is hierdoor het land dat het Midden Oosten constant in de greep van een oorlogssituatie houdt.
Klagen over proxies die hen bedreigen is een eenzijdige benadering.

Ieder land heeft het recht om zich te verdedigen. Voor Israel onder het huidige regime geldt echter de ambitie om het land uit te breiden 'vanzelfsprekend' ten koste van Palestijnen, en buurlanden.
Israel beschikt buiten het non-proliferatieverdrag over honderden atoombommen. Dit vormt een existentiële bedreiging voor alle landen in de buurt. (president John F Kennedy was zich heel erg bewust van de gevaarlijke situatie die er dreigde toen Ben Goerion om medewerking aan Israels atoomprogramma vroeg en wilde deze niet verlenen, maar werd daarom vermoord).
Ook Iran heeft natuurlijk het recht zich te verdedigen. De noodzaak daartoe is nu wel 100% aangetoond door het illegale, moorddadige en oorlogszuchtige optreden van Israel in samenwerking met Amerika.

Al deze vreemde zaken staan echter min of meer los van wat er momenteel aan de hand is rond de Straat van Hormuz.
pi_221329185
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik stopte met het lezen bij de woorden "...Amerika, samen met Israel, begonnen een illegale oorlog tegen Iran..." ))) Blijkbaar denken die grapjassen dat ze het recht hebben om andere landen aan te vallen, maar zodra iemand ze terug aanvalt dan is dat gelijk illegaal.
pi_221329238
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:09 schreef over_hedge het volgende:
ballistische raketten mogen ze gewoon hebben van trump
Ballistische raketten van Iran is een regelrechte dreiging voor heel Europa.
  FOK!Fotograaf dinsdag 14 juli 2026 @ 11:17:17 #82
364681 over_hedge
pi_221329259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:16 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Wat is je punt precies?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221329291
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:16 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Jeetje, ik voel me ineens zeer ernstig bedreigd. Goed dat je dat nog even toevoegde.
Gelukkig hoeven we ons geen zorgen te maken over de Iskanderraketten van Rusland.
pi_221329308
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:10 schreef Pegos het volgende:

[..]
Voor Israel onder het huidige regime geldt echter de ambitie om het land uit te breiden 'vanzelfsprekend' ten koste van Palestijnen, en buurlanden.
Correctie: ten koste van palestijnen en buurlanden die Israël hebben aangevallen. Buurlanden die Israël niet aanvallen hebben daar geen last van.
pi_221329339
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:18 schreef Pegos het volgende:

[..]
Jeetje, ik voel me ineens zeer ernstig bedreigd. Goed dat je dat nog even toevoegde.
Gelukkig hoeven we ons geen zorgen te maken over de Iskanderraketten van Rusland.
Het is niet jouw taak om daarover zorgen te maken. Dat is de taak van de Nederlandse Defensie.
pi_221329373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wat is je punt precies?
Precies wat ik zei.
  FOK!Fotograaf dinsdag 14 juli 2026 @ 11:23:08 #87
364681 over_hedge
pi_221329418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:20 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Precies wat ik zei.
Nou geweldig punt dan?

Ik zeg dat trump het prima vind dat ze die raketten hebben. En dan is je antwoord ja maar ze kunnen ook europa raken.

Ja uh dat klopt. Heeft van de rest niks te maken met wat ik zeg
  dinsdag 14 juli 2026 @ 11:24:48 #88
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_221329437
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:19 schreef DavidAZ het volgende:
Correctie: ten koste van palestijnen en buurlanden die Israël hebben aangevallen. Buurlanden die Israël [b]niet aanvallen hebben daar geen last van.[/b]
Syrie? Anyone?
enkelband
pi_221330080
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:19 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Correctie: ten koste van palestijnen en buurlanden die Israël hebben aangevallen. Buurlanden die Israël niet aanvallen hebben daar geen last van.
Gebiedsuitbreiding is geen juridische rechtvaardiging voor als je aangevallen wordt.
pi_221330142
twitter

Golfstaten waren niet per se heel blij met Iran, maar werden ook niet aangevallen. Dat veranderde toen de VS en Israël Iran begonnen te bombarderen.

En nu wil deze senator dat de Golfstaten zich in een grondoorlog storten.

Juist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_221330306
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:48 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ik noemde Nederlandse politie gewoon als een voorbeeld.

Je moet leren abstract te denken om analogieën te kunnen begrijpen. Een onderdeel daarvan is dat je niet letterlijk aan de woorden gaat hangen, maar de gedachte probeert te begrijpen die er achter zit. Anders werkt geen enkele andere analogie.

Dat was ook geen Amerikaanse politie die in Venezuela bezig waren. Het was een leger + anti terreur dienst. En die zijn wel bevoegd om internationaal te handelen. Nog vragen?
Het Amerikaanse leger en de anti-terreurdienst zijn bevoegd om internationaal te handelen, mits dat andere land het goed vindt. De VS kan niet op eigen houtje bepalen iemand buiten de eigen landsgrenzen op te pakken.

Voor abstract denken heb je kloppende analogieën nodig. Laat je die nu net niet kunnen produceren. Ik kan het ook niet helpen dat je met hele slechte voorbeelden komt.
pi_221330317
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou geweldig punt dan?

Ik zeg dat trump het prima vind dat ze die raketten hebben. En dan is je antwoord ja maar ze kunnen ook europa raken.

Ja uh dat klopt. Heeft van de rest niks te maken met wat ik zeg
Ik had het over directe dreiging. Trump vind europa geen ally.
pi_221330335
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, het zogenaamde 'internationale recht' (in de praktijk niets meer dan een aantal streven op papier die door niemand gewaarborgd kunnen worden) wordt structureel door talloze landen geschonden. Met name niet-Westerse landen trouwens. Waarom zou dit dus selectief van toepassing zijn op de VS en andere Westerse landen?
Het wel of niet schenden van internationaal recht is wat een fatsoenlijke samenleving onderscheid van een bananenrepubliek.
pi_221330353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 12:37 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ik had het over directe dreiging. Trump vind europa geen ally.
Europa Trump ook niet. Toch ergens over eens met elkaar.
pi_221330371
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 12:36 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het Amerikaanse leger en de anti-terreurdienst zijn bevoegd om internationaal te handelen, mits dat andere land het goed vindt. De VS kan niet op eigen houtje bepalen iemand buiten de eigen landsgrenzen op te pakken.

Voor abstract denken heb je kloppende analogieën nodig. Laat je die nu net niet kunnen produceren. Ik kan het ook niet helpen dat je met hele slechte voorbeelden komt.
Ga je dat lekker aan de rechter vertellen die de zaak gaat behandelen. Ik heb geen zin om basis dingen uit te leggen.
  Moderator dinsdag 14 juli 2026 @ 12:40:29 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221330375
Ben je ook niet zo goed in
pi_221330380
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 12:38 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Europa Trump ook niet. Toch ergens over eens met elkaar.
De strategie van de VS en EU wordt bepaald door een groep, niet door één persoon, al is hij een president.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 12:42:31 #98
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221330381
Trump ruim je rommel op.
pi_221330384
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 12:40 schreef sp3c het volgende:
Ben je ook niet zo goed in
Kleuters vinden hoge wiskunde ook maar onzin.
pi_221330392
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:24 schreef recidivist het volgende:

[..]
Syrie? Anyone?
Syrië is sinds 1948 officieel in oorlog met Israël.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')