Hahahahahahaquote:
Bedoelde het echt niet zo!quote:Op zondag 12 juli 2026 01:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wij gewone users hebben een mod nodig…
quote:
Boah de bruine fruitschaal, met mosterd.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Pak allemaal maar een lekkere bitterbal
Heb je ook bier?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Pak allemaal maar een lekkere bitterbal
Uiteraardquote:Op zondag 12 juli 2026 01:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Boah de bruine fruitschaal, met mosterd.hoop ik?
Ja dat ligt net voorbij Egmond.quote:
De FIFAquote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Iemand aanwezig bij Argentinië - Zwitserland ?
Ben trots op je.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog geen enkele keer door het slotje heen gepost vandaag
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Hij is er toch!quote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Wel met een bevredigd gevoel naar bed vanavond.
Steekpenningenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe word je eigenlijk moderator? Specifiek in VBL.
paar keer van de commode stuiteren.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
1. Geen idioot zijnquote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja. @GGMM, @Lenny77, @capuchon_jongen en ondergetekende sowieso.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Neinquote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Ben gewoon een tijdelijke WK hulpje.Na het WK zit mijn taak erop ben ik terug een gewone KLB modquote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
ik nietquote:Op zondag 12 juli 2026 01:29 schreef OmniRocket het volgende:
3 mods door het slotje heen, nieuw record
Jij bent mijn grote voorbeeld dat het wel kan.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Geen idioot zijn
2. Nou ja dat is voor jou eigenlijk al niet meer relevant
Sow!quote:Op zondag 12 juli 2026 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Geen idioot zijn
2. Nou ja dat is voor jou eigenlijk al niet meer relevant
Wordt weer een grote circlejerk dus.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja. @:GGMM, @:Lenny77, @:capuchon_jongen en ondergetekende sowieso.
Lijkt me echt een recept voor een zaadpot, dus nee.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Wayne Rooney.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:32 schreef TheVulture het volgende:
Wie is eigenlijk de reservespits bij de Engelsen?
Tetten laten zienquote:Op zondag 12 juli 2026 01:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb mijn airco lekker aanstaanquote:
Hier schrik ik vanquote:
Sjaaltje erbijquote:Op zondag 12 juli 2026 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn airco lekker aanstaan
Ik overweeg een vest aan te trekken
Ja kan natuurlijk ook de airco een graadje hoger zetten. Dan vervuil je geen vest en verlaag je je energiefactuurquote:Op zondag 12 juli 2026 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn airco lekker aanstaan
Ik overweeg een vest aan te trekken
Hoe denk je dat ik 4 subfora heb gekregen??quote:
godverdommequote:Op zondag 12 juli 2026 01:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik 4 subfora heb gekregen??
Onder het bureauquote:Op zondag 12 juli 2026 01:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
godverdomme
En allemaal naar Straatcommando zeker
Gewaagde mening hoorquote:
same.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb overigens echt 0,0 vertrouwen in een goal van Noorwegen
Wat ik hier nog doe is me een raadsel.
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mijn tetten foto is paraat.
België - Senegal 0-2 in de 85e minuut stond ik al aan de ingang van de bar om op de fiets te stappenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:36 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wedden dat hij per ongeluk op wijzig heeft geklikt ipv quotequote:
Alle vertrouwenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:36 schreef GGMM het volgende:
Kan je die ook namens mij sturen?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
* Parafernalia zwijmeltquote:Op zondag 12 juli 2026 01:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:37 schreef OmniRocket het volgende:
Er gaat sowieso nog een grote kans komen voor Noorwegen
Die fout maakte ik in het begin enorm veelquote:Op zondag 12 juli 2026 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wedden dat hij per ongeluk op wijzig heeft geklikt ipv quote
Dat zou natuurlijk ook nog kunnenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
uitgangquote:Op zondag 12 juli 2026 01:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België - Senegal 0-2 in de 85e minuut stond ik al aan de ingang van de bar om op de fiets te stappen
Zo onschuldig spelen...quote:Op zondag 12 juli 2026 01:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Corner => goal
beetje klaarkomen genot.
Verdomme nu al?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
En lelijk.quote:
Zo'n dikke faal publiekelijk postenquote:
quote:
Haaland heeft het minst gedaan van alle Noren en al moe van het veld afquote:
Met dezelfde winnaar als iedereen kom je nergensquote:
Haaland is een beetje pathetisch als die geen bal krijgt.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haaland heeft het minst gedaan van alle Noren en al moe van het veld af
Hij had inderdaad zijn wedstrijd niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pickchevyquote:
Ja je moet het beest wel voeren.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haaland is een beetje pathetisch als die geen bal krijgt.
quote:
die zal wel geblesseerd zijn neem ik aanquote:Op zondag 12 juli 2026 01:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik hoop het zo.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
in de 121e minuut schrijf maar op 2-2
Ik vergeef het je nooit als dit niet kloptquote:Op zondag 12 juli 2026 01:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die regel zijn ze helemaal vergeten na dag 4quote:
Ga wegquote:Op zondag 12 juli 2026 01:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoop doet leven.quote:
Die spelen zo'n butkuttentoernooi, maar goed... ze staan er welquote:Op zondag 12 juli 2026 01:42 schreef Wotte het volgende:
Engeland rommelt zichzelf de halve finale in
Nee hoor. Als er wat lelijks wordt gezegd kan je naar de scheids. Ook als er iets aardigs wordt gezegd overigens.quote:
Overkomt FOK!kers vaak natuurlijkquote:
Fluit zelf af.quote:
wattequote:Op zondag 12 juli 2026 01:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Noren iets met een skycam die hebben geraakt ofzo
Lijn van de skycam, is toch gewoon een dood object en dan speel je door...quote:Op zondag 12 juli 2026 01:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alsof dat land wat heeft laten zienquote:Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef TLC het volgende:
Tsja Noorwegen heeft Haaland en Odegaard.. maar verder is t toch ook niet veel beter dan menig andere ploeg.
Engeland terecht door
Nee scheidsrechter balquote:Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lijn van de skycam, is toch gewoon een dood object en dan speel je door...
Frankrijk sloopt Spanjequote:Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef silverhill het volgende:
Laten we hopen dat de winaar van Frankrijk - Spanje zijn sportieve plicht doet.
Overleeft..quote:Op zondag 12 juli 2026 01:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Argentinië anaal gaat vernederen?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef silverhill het volgende:
Laten we hopen dat de winaar van Frankrijk - Spanje zijn sportieve plicht doet.
Dit?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
ze waren zeker niet slechterquote:Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef TLC het volgende:
Tsja Noorwegen heeft Haaland en Odegaard.. maar verder is t toch ook niet veel beter dan menig andere ploeg.
Engeland terecht door
Echt he...quote:Op zondag 12 juli 2026 01:46 schreef GGMM het volgende:
Wat een ellendig einde.
Bedankt voor de gezelligheidWelterusten
Opgeschreven, en grandioos gefaaldquote:Op zondag 12 juli 2026 01:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Totale leegloop.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:46 schreef Type-R het volgende:
https://www.skylinewebcam(...)ndefjord-harbor.html
Trustenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:46 schreef GGMM het volgende:
Wat een ellendig einde.
Bedankt voor de gezelligheidWelterusten
We hadden toch afgesproken dat we dan screenshots zouden plaatsen!quote:
Laten we wel wezen, elke andere winnaar dan Frankrijk of Spanje zou gewoon een flopwinnaar zijn. Engeland en Argentinie verdienen het allebei nietquote:
Komt allemaal omdat GGMM negatieve energie is wezen strooienquote:Op zondag 12 juli 2026 01:36 schreef GGMM het volgende:
Starmer belt as we speak met Infantinoquote:Op zondag 12 juli 2026 01:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wedstrijd moet herspeeld worden volgens de regels
Spanje ook een beetje dubieus, die hebben 0 goede spitsen.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, elke andere winnaar dan Frankrijk of Spanje zou gewoon een flopwinnaar zijn. Engeland en Argentinie verdienen het allebei niet
Dood object is scheidsbalquote:Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lijn van de skycam, is toch gewoon een dood object en dan speel je door...
quote:
Ik heb de Engelsen niet kunnen betrappen dat ze een wedstrijd letterlijk hebben weggeven, ben geen fan van Engeland hoor maar wel blij dat Noorwegen ook weg isquote:Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alsof dat land wat heeft laten zien.
Ik vond Gordon en Saka ook wel leveren op de flanken. Best een leuk team.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb de Engelsen niet kunnen betrappen dat ze een wedstrijd letterlijk hebben weggeven, ben geen fan van Engeland hoor maar wel blij dat Noorwegen ook weg is
Dan zou de goal dubbel tellen vanwege unieke karakterquote:Op zondag 12 juli 2026 01:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was dit USA - België geweest en de keeper van USA trapt uit tegen die kabel en België scoort
Benieuwd wat ze dan gingen beslissen
Sowquote:Op zondag 12 juli 2026 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt Oasis dagjesvolk als je dat nummervindt
Noorwegen is uitgeroeid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die straalt natuurlijk ook net zoveel autoriteit uit als Trump.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Starmer belt as we speak met Infantino
Dat ga je toch niet kijken man. Wordt 5-0 ofzoquote:Op zondag 12 juli 2026 01:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er komt nog een westrijd over een uur…
En het is niet eens Jürgenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die trainer wil die journalist een klop geven denk ik
Lucy Mochiquote:Op zondag 12 juli 2026 01:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tips graag, ik vraag dit voor een vriend.
Bij wat, dat hij de kabel niet heeft geraakt zeggen ze?quote:Op zondag 12 juli 2026 02:03 schreef Perrin het volgende:
FIFA liegt weer over de sensor. Tovert een of andere onverifieerbare grafiek in beeld en tadaa.
Idd. En dan toveren ze een grafiekje van de balsensor in beeld.quote:Op zondag 12 juli 2026 02:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij wat, dat hij de kabel niet heeft geraakt zeggen ze?
Steeds doormazzelen is ook een kwaliteit helaas. Zie Portugal in 2016. Of ja, Nederland in 2010. Al wonnen wij de finale uiteindelijk niet, maar we waren er nog redelijk dichtbij.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, elke andere winnaar dan Frankrijk of Spanje zou gewoon een flopwinnaar zijn. Engeland en Argentinie verdienen het allebei niet
Sensor sloeg niet uit. Paar haren een piek, bal tegen een kabel niks.quote:Op zondag 12 juli 2026 02:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij wat, dat hij de kabel niet heeft geraakt zeggen ze?
Iedereen ziet dat de bal wordt tegengehouden echter het zal wel net als bij Maradona God geweest zijn of een windvlaagquote:Op zondag 12 juli 2026 02:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. En dan toveren ze een grafiekje van de balsensor in beeld.
Echt he, wat een flauwekulquote:Op zondag 12 juli 2026 02:03 schreef Perrin het volgende:
FIFA liegt weer over de sensor. Tovert een of andere onverifieerbare grafiek in beeld en tadaa.
gvd bofkontquote:Op zondag 12 juli 2026 02:06 schreef OmniRocket het volgende:
Bij het scheiden van de markt is het toch nog gelukt.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |