Echt he...quote:Op zondag 12 juli 2026 01:46 schreef GGMM het volgende:
Wat een ellendig einde.
Bedankt voor de gezelligheidWelterusten
Opgeschreven, en grandioos gefaaldquote:Op zondag 12 juli 2026 01:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
in de 121e minuut schrijf maar op 2-2
Totale leegloop.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:46 schreef Type-R het volgende:
https://www.skylinewebcam(...)ndefjord-harbor.html
Trustenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:46 schreef GGMM het volgende:
Wat een ellendig einde.
Bedankt voor de gezelligheidWelterusten
We hadden toch afgesproken dat we dan screenshots zouden plaatsen!quote:
Laten we wel wezen, elke andere winnaar dan Frankrijk of Spanje zou gewoon een flopwinnaar zijn. Engeland en Argentinie verdienen het allebei nietquote:
Komt allemaal omdat GGMM negatieve energie is wezen strooienquote:Op zondag 12 juli 2026 01:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb overigens echt 0,0 vertrouwen in een goal van Noorwegen
Wat ik hier nog doe is me een raadsel.
Starmer belt as we speak met Infantinoquote:Op zondag 12 juli 2026 01:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wedstrijd moet herspeeld worden volgens de regels
Spanje ook een beetje dubieus, die hebben 0 goede spitsen.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, elke andere winnaar dan Frankrijk of Spanje zou gewoon een flopwinnaar zijn. Engeland en Argentinie verdienen het allebei niet
Dood object is scheidsbalquote:Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lijn van de skycam, is toch gewoon een dood object en dan speel je door...
quote:
Ik heb de Engelsen niet kunnen betrappen dat ze een wedstrijd letterlijk hebben weggeven, ben geen fan van Engeland hoor maar wel blij dat Noorwegen ook weg isquote:Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alsof dat land wat heeft laten zien.
Ik vond Gordon en Saka ook wel leveren op de flanken. Best een leuk team.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb de Engelsen niet kunnen betrappen dat ze een wedstrijd letterlijk hebben weggeven, ben geen fan van Engeland hoor maar wel blij dat Noorwegen ook weg is
Dan zou de goal dubbel tellen vanwege unieke karakterquote:Op zondag 12 juli 2026 01:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was dit USA - België geweest en de keeper van USA trapt uit tegen die kabel en België scoort
Benieuwd wat ze dan gingen beslissen
Sowquote:Op zondag 12 juli 2026 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt Oasis dagjesvolk als je dat nummervindt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |