Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
er is nog geen picaquote:
@Cirilico pas je hem aan ?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gier: Anouk, Diederik, Dominique, Sayf
Vos: Nyssa, Casper, Joshlyn, Jordy
Haai: Roma, Delano, Julia, Fatima
Slang: Mila, Ricardo, Valentijne, Wesley
???: Milan, Can, Simone, Fabienne
Half Nederlandsquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:18 schreef Soury het volgende:
Zo'n Hollandse drol die bekeerd is tot de Islam
Dat eetpatroon van die gast neemt niemand meer serieusquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Zeef eet ineens alles behalve varkensvlees
vader was Turks maar is jong overledenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:18 schreef Soury het volgende:
Ik weet wat dat betreft wel een goeie kandidaatquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:16 schreef greysbones het volgende:
ow we hebben er weer zo 1 die zichzelf heeft gediagnosticeerd
nee nee neee het is alleen varkensvlees (ineens bij zeef)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:18 schreef schetterklep het volgende:
Alweer een zelf gediagnostiseerde gluten intolerantie
Ja me neus, zat niks geen geloof in.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet wat dat betreft wel een goeie kandidaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Inderdaad, maar hij zei zelf al “het liefst halal” dus dan weten we het wel weerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:18 schreef Soury het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist dat je het begreepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Oh ennneuh?? toch geen ton voor poekie he? maar ze gaat in de herkansingquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
Elke cyclus begint steevast één Nieuwe gelijk na een ½dag al te mekkeren ..wat is dat toch met die mensen" Teveel RLS gekeken?
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet wat dat betreft wel een goeie kandidaat
Heerlijk tegen Diedert aanleunen elke dag, voorkomen dattie over een week al op Fabie wilquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ennneuh?? toch geen ton voor poekie he? maar ze gaat in de herkansing
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:38 schreef woxxel2 het volgende:
@:freaky40
Ik vind dat je elke keer een leuke samenvatting maakt van de aflevering.
Kijk nu ben je wel grappigquote:Op zondag 12 juli 2026 00:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen met verfijnde smaak.
Goedkoop en kan je ook door de macaroni of op pizza of een broodje doen. Ik snap het ook niet hoor, je kan met weinig geld best goede maaltijden maken, zeker als het voor meerdere personen is.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom hebben ze daar als basisvoedsel steeds frikandellen? Er moeten toch betere alternatieven te vinden zijn? of geeft de febo (no pun intended) korting op frikandellendozen?
Dit, bestel gehakt en kipfilet en biefstuk, gooi dat in de vriezer. Koop groenten en fruit goedkoop in met als aardappelen. Alsof ze daar geen tijd hebben om maaltijden te bereiden.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Goedkoop en kan je ook door de macaroni of op pizza of een broodje doen. Ik snap het ook niet hoor, je kan met weinig geld best goede maaltijden maken, zeker als het voor meerdere personen is.
Het was toch altijd zo dat je pas bandjes mocht pakken als je bondje compleet was! Voor 3 bondjes gold dat ook, maar Valentijne had de bandjes al gepakt voordat ze de vierde erbij hadden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:07 schreef 5thencounter het volgende: [..] Op de meiden af bondgenoten zoeken
[ afbeelding ]
Is niet van de baan. Die vriend is zo keurig om dat niet weer op televisie te benoemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog vreemder dat het hele Schaduwleven van de baan is ...
Jij gelooft echt dat het allemaal fake was, toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was wel de mooiste toneelhaak sinds jaren
Soury, ja serieus. Sommigen zijn echt wereldvreemd. Denken dat alles een complot is of gescript is. Beau heeft haar instagram met 40.000 volgers van ellende moeten deleten. Maar het was allemaal nep joh. Ja echt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze Utopia hadden gekeken hadden ze kunnen weten dat het geen kijkcijferkanon is. Vind het wel apart dat mensen denken dat dat telefoongesprek opgezet is. Er zijn duizenden manieren te verzinnen om naar huis te gaan/moeten. Dit was best heftig.
Ze lijkt er amper op, behalve de naamquote:Op zondag 12 juli 2026 08:25 schreef ThijsTH het volgende:
Die Fabienne dacht ik ergens van te herkennen.....maar daarna kwam ik tot de conclusie van niet en dat ze me gewoon deed denken aan die VJ van TMF Fabienne vroeger. Wel toen die jong was uiteraard.
Denk dat er vooral van de nieuwe dames veel drama gaat komen, niet zozeer van de nieuwe mannen.
Vegetarisch volgens mij, dat is een stuk makkelijker.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
Diederik, Anouk en Dominique ook veganistisch was nieuw voor me, maar ergens ook geen verrassing.
En dan Nyssa bij de vossen die blij was dat zij geen voedsel gedoe hebben; "lekker de BBQ aan"
Hij zei 'wij zijn alle 3 vega'. Dacht veganistisch maar zou inderdaad ook vegetarisch kunnen zijn.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Vegetarisch volgens mij, dat is een stuk makkelijker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |