Jordy winnaar, erg leuk voor dat gastje en jammer dat hij hem al pakte. Soms wil je van bewoners meer zien, daar is hij er wel een van. Wel grappig dat ze variëren in eind finale spellen zoals het er nu naar uit ziet. Hopelijk blijft dat zo, alleen het momentum dat de winnaar bekend wordt is wat minder intens dan bij de kluis, dat wel dus daar mag nog wel wat meer spanning om heen gebouwd worden.
Nieuwe deelnemers gaan wel voor reuring zorgen nu ik ze gezien en gehoord heb. Simone is gewoon een hippie zoals ze dat noemen, lanterfantend door leven, camper busje, even lekker trouwen. Ze heeft ook wel wat weg van Beau, zelfde soort type. En nee niet door dat camper busje waar Beau vieze dingen in deed. Je zag Casper zijn gezicht wel betrekken toen ze vertelde dat ze getrouwd is maar goed, 'alles kan stuk', dat weten we inmiddels in DB. Fabienne is de Donna opvolger en was gelijk in trek bij Mila. Past qua grootsmoel wel bij Valentijne denk ik dus dat wordt wat vermoedelijk. De eerste tekenen zien we daar maandag van.
Die Can lijkt me een aardige gast voor zover, beetje een lange versie van Salar. Afwachten hoe dat gaat uitpakken. Wel gasten die niet na gedacht hebben over het eet gebeuren als in wat ze niet of wel mogen hebben. Vreemd dat de casting daar niet verder op door vraagt. Die zijn al lang blij dat ze iemand kunnen casten voor het showgrammaatje.
Dan die exit van Beau om daar nog op terug te komen, maar ook dat videocall momentje met haar vriend. Totaal geen opmerkingen meer van wat hij te weten is gekomen, het werd gewoon doodgezwegen. Die zien we binnenkort wel weer terug voor een herkansing denk ik zo. Of ze is er vakkundig uit gehaald door de FEBO met een opzetje omdat ze niet echt in het programma past. Dan was dit voorlopig Beau's laatste TV programma.
Allemaal cabaretteketet!