heeft niet gebracht wat ze dachtenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop gedoe om haar heen, haar contract is gewoon niet verlengd.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:28 schreef KinKiJan het volgende:
Zou het winnen van die ball gag opdracht een schaduw-clue geweest zijn ?
Als ze Utopia hadden gekeken hadden ze kunnen weten dat het geen kijkcijferkanon is. Vind het wel apart dat mensen denken dat dat telefoongesprek opgezet is. Er zijn duizenden manieren te verzinnen om naar huis te gaan/moeten. Dit was best heftig.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft niet gebracht wat ze dachten
dan was Gerrit wel andere koek
Misschien wil Shelly wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
Nou, weg met die reclame, ik wil het gezicht van Anouk zien bij binnenkomst van de nieuwe damesGroen haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
Nou, weg met die reclame, ik wil het gezicht van Anouk zien bij binnenkomst van de nieuwe damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb maar geen screenshots gemaakt.. je weet wel. privecy enzoquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:42 schreef spapaars het volgende:
Het kan geen livestreams hebben om het op en afbouwen, aldus Jan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |