Het was toch altijd zo dat je pas bandjes mocht pakken als je bondje compleet was! Voor 3 bondjes gold dat ook, maar Valentijne had de bandjes al gepakt voordat ze de vierde erbij hadden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:07 schreef 5thencounter het volgende: [..] Op de meiden af bondgenoten zoeken
[ afbeelding ]
Is niet van de baan. Die vriend is zo keurig om dat niet weer op televisie te benoemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog vreemder dat het hele Schaduwleven van de baan is ...
Jij gelooft echt dat het allemaal fake was, toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was wel de mooiste toneelhaak sinds jaren
Soury, ja serieus. Sommigen zijn echt wereldvreemd. Denken dat alles een complot is of gescript is. Beau heeft haar instagram met 40.000 volgers van ellende moeten deleten. Maar het was allemaal nep joh. Ja echt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze Utopia hadden gekeken hadden ze kunnen weten dat het geen kijkcijferkanon is. Vind het wel apart dat mensen denken dat dat telefoongesprek opgezet is. Er zijn duizenden manieren te verzinnen om naar huis te gaan/moeten. Dit was best heftig.
Ze lijkt er amper op, behalve de naamquote:Op zondag 12 juli 2026 08:25 schreef ThijsTH het volgende:
Die Fabienne dacht ik ergens van te herkennen.....maar daarna kwam ik tot de conclusie van niet en dat ze me gewoon deed denken aan die VJ van TMF Fabienne vroeger. Wel toen die jong was uiteraard.
Denk dat er vooral van de nieuwe dames veel drama gaat komen, niet zozeer van de nieuwe mannen.
Vegetarisch volgens mij, dat is een stuk makkelijker.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
Diederik, Anouk en Dominique ook veganistisch was nieuw voor me, maar ergens ook geen verrassing.
En dan Nyssa bij de vossen die blij was dat zij geen voedsel gedoe hebben; "lekker de BBQ aan"
Hij zei 'wij zijn alle 3 vega'. Dacht veganistisch maar zou inderdaad ook vegetarisch kunnen zijn.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Vegetarisch volgens mij, dat is een stuk makkelijker.
Ze heeft altijd oorbellen met dingetjes eraan, heel leuk sommige. Ik kan me alleen de snoepjes herinneren.quote:Op zondag 12 juli 2026 18:00 schreef kater1 het volgende:
Roma had tijdens het videobelletje met haar ouders (lieve mensen trouwens) zulke leuke oorbellen in! Twee wijnglaasjes met rode wijn. Misschien wilde ze symbolisch uitdrukken dat het leven in de loods voor haar op dat moment half leeg was. Later zag ze het gelukkig weer als half vol
quote:Op maandag 2 juni 2025 20:23 schreef Soury het volgende:
Roma heeft altijd hele grappige oorbellen in.
Zag gisteren ook de ballon-hondjesquote:Op zondag 12 juli 2026 18:00 schreef kater1 het volgende:
Roma had tijdens het videobelletje met haar ouders (lieve mensen trouwens) zulke leuke oorbellen in! Twee wijnglaasjes met rode wijn. Misschien wilde ze symbolisch uitdrukken dat het leven in de loods voor haar op dat moment half leeg was. Later zag ze het gelukkig weer als half vol
Ik vind Mila in haar eentje al giftig genoeg. En mijn eerste indruk van Fabienne is ook niet al te best.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Vind Mila & Valentijne in 1 bondje al een giftige combinatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |