abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221324362
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, dat doen ze weer. Ik heb ook een paar soorten voor een vriendin besteld en die wilde airfryer geschikt.
*O*
quote:
De verzendkosten zijn inmiddels wel 18,95 helaas.
-O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221324385
Fijn dat het de goede kant opgaat Blues maar wat een schrik!
Hoe kwam hij aan de infectie?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221324391
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*O*
[..]
-O-
Zo dacht ik ook. En ik heb geen ruimte in de vriezer
We have far more in common than that which devides us..
pi_221324397
Ik wilde een airco, vriendin kende een mannetje.
Vandaag gebeld: hij kan vrijdag al komen :D

Maar dan ben ik niet thuis -O-
En zaterdag ook niet.

Dus nu wordt het 3 weken later. Kan ik ook mee leven.
pi_221324406
[quote]1s.gif [b]Op maandag 13 juli 2026 17:13 schreef Vanyel het volgende:
quote:
We hebben nogal grote borden, dus als de jouwe superkrap is onderin is dat ook interessant als afrader.
En toen bleek het bovenste rek een tandje hoger te kunnen tada: de borden pasten.
Indeshit heeft verder weinig, heel weinig opties met 3 programma’s die minimaal 2:30 duren. Géén tijdsindicatie.
Niet zo’n slim lichtje op de vloer dattie nog aan het werk is.
Droogt wel héél goed.
Ben je lid van de consumentenbond?
pi_221324413
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

En zaterdag ook niet.

Toen kwam ik deze tegen: https://www.lg.com/nl/res(...)24ee6f02cf70c64f9a51
De ‘kunst’ in de lijst is aan te passen naar smaak.
pi_221324464
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

En zaterdag ook niet.

Eigenlijk hoop ik dat je m dan dit jaar niet meer nodig hebt ;) maar fijn hoor.
Ik heb m nu niet aan, wanneer ik rustig zit te lezen is 25.5 best te doen, maar net even dingetjes in huis gedaan en meteen :%
pi_221324480
Wij kwamen gisteren ook een airco mannetje tegen maar mijn man wil niet -O-
Maar ondertussen zitten we hier in de 3e hittegolf van deze zomer (waarvan de vorige bijna 3 weken duurde) en ik ben er wel een beetje klaar mee.
pi_221324496
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:13 schreef Vanyel het volgende:
Onze afwasmachine wordt dit jaar 10, dus die doet moeilijk. Blijft maar denken dat de deur niet open is en snapt dat pas weer als de stroom eraf is geweest enzo.

Dus ik ga langzaam eens nadenken over of een nieuwe de moeite is. Wij hebben een extra hoge, met 3 verdiepingen (waarvan 1 de moeite van het noemen amper waard is, maar we gebruiken m lekker toch).
Hebben jullie aan- of vooral afraders in afwasmachinemerken?

We hebben nogal grote borden, dus als de jouwe superkrap is onderin is dat ook interessant als afrader.
Grote borden: je weet dat de verdieping van de glazen low effort in hoogte verstelbaar is?
We hebben nu een Siemens-machine van bijna 15 jaar oud die op zn laatste poten loopt, ook een exemplaar met 3 verdiepingen. Zodra hij echt stuk is, komt er weer een met een besteklade, en hoogstwaarschijnlijk de door de Consumentenbond als best geteste extra hoge Miele inbouw met 3 verdiepingen. Omdat we de financiële ruimte hebben voor een merk dat bekend staat om betrouwbaarheid en omdat met de hand afwassen niet ons ding is 8-)
pi_221324508
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Maar ondertussen zitten we hier in de 3e hittegolf van deze zomer (waarvan de vorige bijna 3 weken duurde) en ik ben er wel een beetje klaar mee.
Waarom niet? In tegenstelling tot anderen hier in het gebouw heb ik ‘m echt niet vaak aan. Even gezeten en de oververhitting is weer voorbij. Vind m voornamelijk erg fijn wanneer het vochtige warmte is, want het ontvocht ook

En ik las gisteren ook dat ik m in de winter vaker voor verwarmen moet gebruiken.
pi_221324807
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Eigenlijk hoop ik dat je m dan dit jaar niet meer nodig hebt ;) maar fijn hoor.
Ik heb m nu niet aan, wanneer ik rustig zit te lezen is 25.5 best te doen, maar net even dingetjes in huis gedaan en meteen :%
Na de vorige hittegolf was ik er klaar mee.
Zelfs de woonkamer werd tropisch. Slaapkamer heeft de laatste zomers telkens een paar weken dat het niet fijn is.

Ik kan het betalen en vind het nu de investering waard.
pi_221324915
Update!
Korte versie :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 13-07-2026 18:52:43 ]
pi_221324931
Jeez @Blues twee uur, even stil van.
Zijn jullie zelf naar het ziekenhuis gegaan?
pi_221324948
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Na de vorige hittegolf was ik er klaar mee.
Zelfs de woonkamer werd tropisch. Slaapkamer heeft de laatste zomers telkens een paar weken dat het niet fijn is.

Ik kan het betalen en vind het nu de investering waard.
Dat vond ik ook begin corona. Ging toch niet met vakantie en thuiswerken met zon van 9 uur tot 18 uur leek me geen pretje. En toen kwam er ook een warme zomer, wat was ik blij met dat ding.
Op de slaapkamer heb ik een plafondventilator, heel stil en heel fijn
pi_221324963
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:45 schreef Blues het volgende:
Update!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Val even in deze SC, waar ik doorgaans alleen meelees, Blues, wat een enorme schrik en wat lag Golfer kantje boord, heel veel sterkte en hoop dat ie weer snel thuis komt. O+
pi_221324975
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeez @:blues twee uur, even stil van.
Zijn jullie zelf naar het ziekenhuis gegaan?
Ja, hij wilde het 's nachts nog even aankijken... maar was al doodziek en de pijn nam toe einde middag-avond... terwijl ik leuk bij de Kik in Caprera zat..

Dus rond 3 zei ik we moeten bellen, dit kan zo niet!
Maar we hebben sinds vorige toestanden einde 23 vaker hel slechte nachten...maar dit was anders.
Ik m voor de keuze gesteld we moeten bellen, wil je RKZ of Spaarne }:| }:|

Om 630 gebeld en om 700 waren we in zkh.

Duurde wel ff voor ze wisten wat het nou precies was.
pi_221324992
Pfffff adem in adem uit :D
pi_221325007
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:57 schreef Blues het volgende:
Pfffff adem in adem uit :D
Zorg jij ook wel een beetje voor jezelf? G is in goede handen, maar jij bent er ook hoor.
pi_221325040
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:59 schreef Kaatje1 het volgende:

Zorg jij ook wel een beetje voor jezelf? G is in goede handen, maar jij bent er ook hoor.
Yep.
Dagelijks 1 of 2x in de auto of thuis lekker hard uitjanken :P en goed eten/koken zodat ik zelf zo fit mogelijk blijf.
Rust zoeken als kan.
Slapen is matig...die onrust, die onrust! o|O
pi_221325113
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 19:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Yep.
Dagelijks 1 of 2x in de auto of thuis lekker hard uitjanken :P en goed eten/koken zodat ik zelf zo fit mogelijk blijf.
Rust zoeken als kan.
Slapen is matig...die onrust, die onrust! o|O
Goed slapen komt vast wel weer. Maar in ieder geval goed zorgen voor jezelf
  maandag 13 juli 2026 @ 19:39:28 #122
63722 z80
I fink you freaky
pi_221325306
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Vijf en zescilinders. Dikke Scania heeft een V8 :{w

Maar goed initiatief inderdaad, volgens mij is ons ook wel eens zoiets vertelt op de basisschool. Inclusief laten zien van gek spiegeltje voor de dode hoek voor de vrachtwagen.

Is het jullie wil eens opgevallen dat steeds meer vrachtwagens geen spiegels hebben, maar camera's? Die ziet ook de dode hoek. En het is aerodynamischer.
Audi heeft ook een personenwagen met die dingen.
Die camera's zijn een ramp voor fietsers en motorrijders. Je kunt nu niet meer zien of de bestuurder jou kan zien. En je kan niet zien of de bestuurder wel jou kant op kijkt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 13 juli 2026 @ 19:50:25 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221325381
Ik weet niet wat een extra hoge vaatwasser is, dat klinkt hemels. Maar ik heb wel een besteklade en ik wil nooit meer zonder. En dat lampje op de vloer als hij draait is toch ook wel verdomd handig.

Bij een volgende zou ik gaan voor een die de deur automatisch op een kier zet als hij klaar is. Indicator voor als glansspoelmiddel op is, heeft ook mijn voorkeur maar is geen halszaak.

Tevreden met onze Bosch trouwens, nu een jaar of 9 oud.
Spoilers!
  maandag 13 juli 2026 @ 19:53:00 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221325413
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:45 schreef Blues het volgende:
Update!
SPOILER
Sjezus zeg. Goed gehandeld door jou _O_
Spoilers!
pi_221325429
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
En toen bleek het bovenste rek een tandje hoger te kunnen tada: de borden pasten.
Het bovenste wel, maar het middelste niet }:|
quote:
Indeshit heeft verder weinig, heel weinig opties met 3 programma’s die minimaal 2:30 duren. Géén tijdsindicatie.
Niet zo’n slim lichtje op de vloer dattie nog aan het werk is.
Droogt wel héél goed.
Ben je lid van de consumentenbond?
Nee
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221325544
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Grote borden: je weet dat de verdieping van de glazen low effort in hoogte verstelbaar is?
Ja ik weet het. Daar heb je met 3 verdiepingen wel wat aan voor de tweede, maar niet voor de bordenla.

Maar een best geteste Miele hoge inbouw klinkt altijd aanlokkelijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221325557
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja, hij wilde het 's nachts nog even aankijken... maar was al doodziek en de pijn nam toe einde middag-avond... terwijl ik leuk bij de Kik in Caprera zat..

Dus rond 3 zei ik we moeten bellen, dit kan zo niet!
Maar we hebben sinds vorige toestanden einde 23 vaker hel slechte nachten...maar dit was anders.
Ik m voor de keuze gesteld we moeten bellen, wil je RKZ of Spaarne }:| }:|

Om 630 gebeld en om 700 waren we in zkh.

Duurde wel ff voor ze wisten wat het nou precies was.
Goed gedaan ^O^
pi_221325564
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet wat een extra hoge vaatwasser is, dat klinkt hemels. Maar ik heb wel een besteklade en ik wil nooit meer zonder. En dat lampje op de vloer als hij draait is toch ook wel verdomd handig.
Heb ik.
Zie je alleen als het donker is }:|

Extra hoog is gewoon net wat meer volume. Mijn aanrecht is hoog dan is er wat meer plek onder het blad.
  maandag 13 juli 2026 @ 20:23:19 #129
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221325587
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb ik.
Zie je alleen als het donker is }:|

Extra hoog is gewoon net wat meer volume. Mijn aanrecht is hoog dan is er wat meer plek onder het blad.
Ik zie dat de hele dag gelukkig.

In zo'n 3 verdiepingen ding past niet ook een besteklade neem ik aan. Wat was er nog in de bovenste lade?
Spoilers!
  maandag 13 juli 2026 @ 20:33:26 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221325679
De besteklade is wel echt goud waard hoor O+
pi_221325687
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik zie dat de hele dag gelukkig.
Ja ik weet niet of het lampje kut is de vloer te licht of de keuken te licht. Maar het werkt matig.
Ik wil wel een klokje op de vloer denk ik. Dat je resttijd wordt geprojecteerd.
quote:
In zo'n 3 verdiepingen ding past niet ook een besteklade neem ik aan. Wat was er nog in de bovenste lade?
Ik denk dat wat ik 3 verdiepingen noem jij een besteklade vindt? De helft van mijn middelste is bestekla, alleen gebruik ik die niet en mik alles in de bestekbak die er ook bij zit.
  Moderator maandag 13 juli 2026 @ 20:44:59 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221325836
Nee een besteklade is zo hoog dat er (op het diepste punt) hooguit een juslepel in past.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 13 juli 2026 @ 20:49:03 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221325904
Zoals bijvoorbeeld deze (die heb ik)
https://www.euronics.de/x(...)eler-a-4065465001944

Vorig jaar ¤609 voor betaalt overigens.
pi_221325955
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Goed gedaan ^O^
Achteraf had ik ook de ambu/112 kunnen bellen 8)7
pi_221325963
Besteklade lijkt me heeeel handig ipv dat prakken in die rechtopstaande bak :wtf:
pi_221325971
Mijn prachtige paarse uitgebloeide campanulatapijt in de tuin net lekker opgeruimd. Zaaalige temp buiten O+
Inspanning=ontspanning *O*
pi_221326117
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:44 schreef derLudolf het volgende:
Nee een besteklade is zo hoog dat er (op het diepste punt) hooguit een juslepel in past.
Mijne is hoger (afhankelijk van hoe hoog in de bovenla zet) en zit in het midden, maar is in tweeën verdeeld en een der helften heeft een bestekla interface.

Miele wil me weer een automatisch doseersysteem aansmeren. Vind ik voor de was stiekem toch wel bijzonder handig, maar ik geloof niet dat ik al van mijn vaatwaspoeder wil scheiden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 juli 2026 @ 21:16:13 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221326121
:* voor Bloes en Golfer natuurlijk ook.

Geen sportschool, maar avondrondje. Vanuit huis langs diverse jaagpaden Haarlem/Heemstede naar Cruquius. En met de bus weer terug :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 13 juli 2026 @ 21:26:31 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221326198
Oh ja vaatwaspoeder, eigenmerk DM. Waarom ook alweer en geen tabletten?
pi_221326206
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:16 schreef borisz het volgende:
:* voor Bloes en Golfer natuurlijk ook.

Geen sportschool, maar avondrondje. Vanuit huis langs diverse jaagpaden Haarlem/Heemstede naar Cruquius. En met de bus weer terug :+.
Wat een ellende om van Bdaal naar Bwijk te rijden en vice versa!
Toeritten Velsertunnel dicht, Wijkertunnel dicht én autoverkeer wordt geweerd op de pont.
Ik was heel veel tijd kwijt met het omrijden en lussen maken o|O

Morgen met fiets en/of trein :Y)

Ik zag je @ cruquius. Is dat een aanrader dat museum?
  Moderator maandag 13 juli 2026 @ 21:28:12 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221326207
Alleen de deur opgehangen en net even naar de bank gefietst, vanavond verder geen donder gedaan. Oh ja, mollenklemmen gezocht omdat ik morgen wil grasmaaien.
pi_221326235
@Blues :*

Hier is het buiten nog standje föhn /ikwilmijnairco

Om me af te leiden nog even de vakantie verder geregeld.
In 2 uur tijd van 2 weken road trip met vriendin op basis van boeking in Bilbao (zonsverduistering *O* ) naar solo 'airtrip' van een week geswitched.
Vriendin had een vol hoofd en hikte toch tegen de warmte en autokilometers aan (en ik eigenlijk ook...) en ik zou origineel toch in mijn eentje gaan. Dus afgeblazen.

Meteen naar vluchten gekeken. Naast dat het nu duurder is, bleek er niks rechtstreeks terug te gaan. Veel overstappen via O+ Londen O+ En waarom dan haasten als je daar ook een paar nachten kunt verblijven :+
Dus nu vlieg ik in een week met drie maatschappijen via vier vliegvelden het rondje Eindhoven-Bilbao-Londen-Eindhoven.
Capsule hotel voor twee nachten al geboekt :P

En vriendin komt de week erna een paar dagen logeren om toerist in eigen regio uit te hangen.
pi_221326245
Vannacht matig geslapen wegen jammerende kat - uiteindelijk ben ik op een dekentje op de betonvloer gaan liggen. Het sliep nog wel iets beter dan ik dacht :D

Maar dat met die kat (zwartje) is niet meer houdbaar - ik heb een afspraak gemaakt bij de dierenarts, komende vrijdag :'(

Vanochtend niettemin wel gaan sporten, bij de crossfitschool, maar dan Structure Class dus dat was vast wat anders maar het was lekker zwaar (ook al doe ik alles licht vergeleken bij wat de anderen doen).
De rest van de dag heb ik vooral bessen geplukt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221326247
Vannacht slapen we in de tent op het gazon; dan zijn we wat uit de buurt van de schreeuwende kat.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221326262
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus nu vlieg ik in een week met drie maatschappijen via vier vliegvelden het rondje Eindhoven-Bilbao-Londen-Eindhoven.
En dat terwijl er een vrachtboot van Antwerpen naar Bilbao vaart!
  maandag 13 juli 2026 @ 21:39:06 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221326268
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijne is hoger (afhankelijk van hoe hoog in de bovenla zet) en zit in het midden, maar is in tweeën verdeeld en een der helften heeft een bestekla interface.

Miele wil me weer een automatisch doseersysteem aansmeren. Vind ik voor de was stiekem toch wel bijzonder handig, maar ik geloof niet dat ik al van mijn vaatwaspoeder wil scheiden.
Ik snap niets van jouw indeling maar ben te lui om te googlen.

Kan je bij een wasmachine met doseersysteem bepalen hoeveel ml hij doseert? En bij een vaatwasser heb je een reservoir met tabletten ofzo :?

quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:26 schreef derLudolf het volgende:
Oh ja vaatwaspoeder, eigenmerk DM. Waarom ook alweer en geen tabletten?
Duur, milieu, gepiel met losmaken van die plasticjes om de tablet.
Spoilers!
  maandag 13 juli 2026 @ 21:41:37 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221326293
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:blues :*

Hier is het buiten nog standje föhn /ikwilmijnairco

Om me af te leiden nog even de vakantie verder geregeld.
In 2 uur tijd van 2 weken road trip met vriendin op basis van boeking in Bilbao (zonsverduistering *O* ) naar solo 'airtrip' van een week geswitched.
Vriendin had een vol hoofd en hikte toch tegen de warmte en autokilometers aan (en ik eigenlijk ook...) en ik zou origineel toch in mijn eentje gaan. Dus afgeblazen.

Meteen naar vluchten gekeken. Naast dat het nu duurder is, bleek er niks rechtstreeks terug te gaan. Veel overstappen via O+ Londen O+ En waarom dan haasten als je daar ook een paar nachten kunt verblijven :+
Capsule hotel voor twee nachten al geboekt :P

En vriendin komt de week erna een paar dagen logeren om toerist in eigen regio uit te hangen.
Toffe trip!

Sigme, wat naar van de kat zeg. Hoe helpt op de vloer slapen?

We hebben dit jaar voor het eerst een fruitkooi om de blauwe bessen. We hebben kilo's :o
Spoilers!
pi_221326297
quote:
2s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:36 schreef sigme het volgende:
Vannacht slapen we in de tent op het gazon; dan zijn we wat uit de buurt van de schreeuwende kat.
Maar kan het niet eerder dan vrijdag dan :{
  maandag 13 juli 2026 @ 21:46:39 #149
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221326320
Toch gegooled. Zoiets? Veel te klein, zo'n halve besteklade lijkt me. Dan zou ik het ook in een mandje gooien.

Spoilers!
pi_221326330
Ach, is kat aan het dementeren?

Leuk reisje @Cat-astrophe. Hoeveel dagen ben je in Bilbao en in Londen?
  maandag 13 juli 2026 @ 21:49:25 #151
63722 z80
I fink you freaky
pi_221326339
De bessen waren hier bijna rijp. De volgende dag gehalveerd door de vogels en de rest overrijp. Zelfde als met de kersen. En de aangewaaide kruisbes naast de voordeur kan blijkbaar niet tegen de volle zon. Alle vruchten verbrand.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 juli 2026 @ 21:51:41 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221326364
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een ellende om van Bdaal naar Bwijk te rijden en vice versa!
Toeritten Velsertunnel dicht, Wijkertunnel dicht én autoverkeer wordt geweerd op de pont.
Ik was heel veel tijd kwijt met het omrijden en lussen maken o|O

Morgen met fiets en/of trein :Y)

Ik zag je @ cruquius. Is dat een aanrader dat museum?
Komende vier weken idd ellende ivm sluiting Wijkertunnel.

Ik moet weer eens naar het museum is heul lang geleden. Toen vond ik het leuk :P Met een groot gemaal en geschiedenis Haarlemmermeer. :)
pi_221326391
quote:
7s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:35 schreef sigme het volgende:
Vannacht matig geslapen wegen jammerende kat - uiteindelijk ben ik op een dekentje op de betonvloer gaan liggen. Het sliep nog wel iets beter dan ik dacht :D

Maar dat met die kat (zwartje) is niet meer houdbaar - ik heb een afspraak gemaakt bij de dierenarts, komende vrijdag :'(

Voor snipsnip of iets ernstigs? :o

Matig slapen -O-

quote:
11s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:38 schreef sigme het volgende:

[..]
En dat terwijl er een vrachtboot van Antwerpen naar Bilbao vaart!
Potver! In mijn eentje wellicht wat saai. En wat zorgen om de wiebelzeeziekte gedoetjes. Maar helemaal niet aan gedacht, was met vriendin wellicht lollig gewezen. En had kosten van een huurauto bespaard.
Maar Londen in de herhaling is geen straf.
pi_221326418
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, is kat aan het dementeren?

Leuk reisje @:Cat-astrophe. Hoeveel dagen ben je in Bilbao en in Londen?
4 nachten Bilbao met de zonsverduistering BOEM er middenin.
2 nachten londen. Vroege middagvlucht geboekt, dan kan ik rustig aanreizen en die avond nog naar het theater :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-07-2026 22:31:52 ]
pi_221326538
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan je bij een wasmachine met doseersysteem bepalen hoeveel ml hij doseert? En bij een vaatwasser heb je een reservoir met tabletten ofzo :?
Ja, ik heb 2 Miele wasmiddeldingen in de wasmachine zitten, daarvan kan ik separaat bepalen hoeveel ie moet gebruiken en dan gaat dat helemaal vanzelf. Tot ie roept dat het bijna op is. En dan nog best even.

Vrees dat het bij de vaatwasser dan ook vloeibaar is.

https://www.deschouwwitgoed.nl/atag-va98211rt
  maandag 13 juli 2026 @ 22:21:01 #156
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221326566
quote:

[..]
Ik snap niets van jouw indeling maar ben te lui om te googlen.

[..]
En het lijmspul dat het blokje bij elkaae houdt en de zogenaamd oplosbare zakjes zijn allemaal microplastics die slecht voor je machine en het milieu zijn.
pi_221326622
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

2 nachten londen. Vroege middagvlucht geboekt, dan kan ik rustig aanreiken en die avond nog naar het theater :+
Leuk leuk *O*
pi_221326664
En de Miele “hoofd monteur” met tig dienstjaren zei, dat poeder beter voor de machine was.
De ouwe Miele doet het al 20 jaar! Alleen een keer het doseer klepje vervangen na 15 jaar.
De spoel vloeistof ging er wel heel rap doorheen.

@Vanyel Als je naar Mieke neigt…de giga showroom is in Vianen om je aan te verlekkeren. Alles staat er.
pi_221326683
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuk leuk *O*
Behalve faal autocorrect :'(
  Moderator maandag 13 juli 2026 @ 22:49:12 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221326791
quote:

[..]
Dubbeltje per tablet ofzo? Het naar de DM gaan kost me meer tijd dan het folietje.
En milieu, vanwege de folie? Wasmiddel is wel hetzelfde denk ik?
  maandag 13 juli 2026 @ 22:58:56 #161
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221326859
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dubbeltje per tablet ofzo? Het naar de DM gaan kost me meer tijd dan het folietje.
Je woont in Duitsland. Je kunt mij niet vertellen dat je nooit in de buurt van een DM komt. Die zit daar praktisch op elke straathoek.

Milieu vanwege de folie maar ook de materiaalkosten en transportkosten zijn een stuk hoger dan poeder. En ik wil niet gedwongen worden door een multinational om een door hen bedachte hoeveelheid spul te gebruiken, wat ongetwijfeld veel te veel is net als bij wasmiddel. En dat is dan ook weer een minpunt voor het milieu.
Spoilers!
pi_221326908
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zuinig? Dubbeltjes werk?
Met 1368 gram poeder deed ik ruim Twee jaar. En het bakje hoeft hooguit voor de helft vol, werd gezegd bij installatie.

Goedenacht @Blues 😘
pi_221327217
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:30 schreef AnneX het volgende:
En de Miele “hoofd monteur” met tig dienstjaren zei, dat poeder beter voor de machine was.
De ouwe Miele doet het al 20 jaar! Alleen een keer het doseer klepje vervangen na 15 jaar.
De spoel vloeistof ging er wel heel rap doorheen.

@:Vanyel Als je naar Mieke neigt…de giga showroom is in Vianen om je aan te verlekkeren. Alles staat er.
De kans dat ik ervoor naar de winkel ga is vrij klein. Zal wel Coolblue of iets dergelijks worden.
pi_221327394
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Waarom niet? In tegenstelling tot anderen hier in het gebouw heb ik ‘m echt niet vaak aan. Even gezeten en de oververhitting is weer voorbij. Vind m voornamelijk erg fijn wanneer het vochtige warmte is, want het ontvocht ook

En ik las gisteren ook dat ik m in de winter vaker voor verwarmen moet gebruiken.
Hij vindt het te duur voor iets dat je maar een paar weken gebruikt.
Maar met dat verwarmen heb je natuurlijk ook een punt, toch nog maar eens over gaan praten.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 08:22:28 #165
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221327436
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
2 nachten londen. Vroege middagvlucht geboekt, dan kan ik rustig aanreizen en die avond nog naar het theater :+
Je doet eigenlijk precies ongeveer hetzelfde als ik, maar dan anders _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221327440
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 05:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De kans dat ik ervoor naar de winkel ga is vrij klein. Zal wel Coolblue of iets dergelijks worden.
Het is een showroom met Alle modellen en deskundige mensen voor toelichting en demo.
Kopen doe je inderdaad elders.
pi_221327483
Mogge!

Straks even naar de tandarts, afgelopen vrijdag en zaterdag had ik kiespijn, zondag en maandag niet maar vannacht kwam het weer opzetten. Moet wel naar een andere locatie, fiks eind bergop (ok, heuvel op) fietsen om 11.30. Heb het er nu al warm van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 08:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hij vindt het te duur voor iets dat je maar een paar weken gebruikt.
Maar met dat verwarmen heb je natuurlijk ook een punt, toch nog maar eens over gaan praten.
Ik denk dan, over een paar jaar is het nog duurder en heb je al zomers moeten afzien.
pi_221327488
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Wij deden het 1,5 jaar geleden....airco aanleggen. Beste aanschaf voor dit huis (iig tot de badkamer betaald is :P )
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_221327490
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 08:36 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik denk dan, over een paar jaar is het nog duurder en heb je al zomers moeten afzien.
Wij hebben het er ook wel eens over maar ik vind het in onze regio nog wel meevallen. Heb denk ik totnogtoe deze zomer 2x niet lekker geslapen van de hitte, terwijl onze slaapkamers ook richting de 30 gaan als het echt smerig heet is buiten.
pi_221327491
@Blues: wat een verhaal :o Veel sterkte en beterschap voor Golfer!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_221327510
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 08:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij hebben het er ook wel eens over maar ik vind het in onze regio nog wel meevallen. Heb denk ik totnogtoe deze zomer 2x niet lekker geslapen van de hitte, terwijl onze slaapkamers ook richting de 30 gaan als het echt smerig heet is buiten.
Ik was al nooit een warmte liefhebber, kan er niet goed tegen, vooral de vochtige warmte, daar word ik gewoon beroerd van. Op de slaapkamer heb ik een ventilator en die gebruik ik echt heel veel
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 juli 2026 @ 09:36:01 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221327813
Gezocht: Leuke restaurant in Eindhoven. Voor een groep van zeg 15 personen.
Categorie borrel en een lekkere hap.
Daarna moeten we nog terug naar Amsterdam :+.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 09:44:47 #174
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221327895
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 08:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat hebben wij ook. Tijdens de vorige hittegolf was het natuurlijk uitzonderlijk heet, toen wilde ik echt wel airco.
Nu gaat het tot nu toe prima, koelt snachts nog genoeg af om het huis weer koeler te maken, en er staat steeds een heerlijk windje.
Vind een airco gewoon echt belachelijk duur ook, zou sowieso wachten tot de winter als je er wel een wil.
pi_221327975
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je doet eigenlijk precies ongeveer hetzelfde als ik, maar dan anders _O-
Ja! _O- Zou ook nog zomaar kunnen dat ik een dagje naar Santander ga. Want die ligt nog centraler in de eclips :9~
pi_221329430
Morgen feestje, +-40 mensen die komen. Waaronder A. O+

Andalusië als thema. Wat geen toeval is *) (drie gerechten volgens recept van haar abuela en bisabuela).

En ze maakte al een aanzet om weer af te spreken wat mij wel enig vertrouwen in de situatie en mijzelf geeft. We gaan bourdain kijken O+
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_221329468
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 10:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja! _O- Zou ook nog zomaar kunnen dat ik een dagje naar Santander ga. Want die ligt nog centraler in de eclips :9~
Ook wel wat toffe nationale parken die en route van de eclipse liggen. Picos, maar zomers druk. Rhedes en Somiedo even mooi maar minder ontdekt. We zijn hier met zijn alle al een tijdje aan het bedenken welke berg hier in de regio het beste uitzicht gaat geven op dat tijdstip.
pi_221329985
:W

Er wordt hard gewerkt aan herstel en dat gaat heel goed daar aan de andere kant van het kanaal *G* O+ ^O^ _O_
pi_221330253
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:54 schreef Blues het volgende:

Er wordt hard gewerkt aan herstel en dat gaat heel goed daar aan de andere kant van het kanaal *G* O+ ^O^ _O_
Wat fijn! *O*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator dinsdag 14 juli 2026 @ 12:57:26 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221330462
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je woont in Duitsland. Je kunt mij niet vertellen dat je nooit in de buurt van een DM komt. Die zit daar praktisch op elke straathoek.

Milieu vanwege de folie maar ook de materiaalkosten en transportkosten zijn een stuk hoger dan poeder. En ik wil niet gedwongen worden door een multinational om een door hen bedachte hoeveelheid spul te gebruiken, wat ongetwijfeld veel te veel is net als bij wasmiddel. En dat is dan ook weer een minpunt voor het milieu.
De DM zit helemaal aan de andere kant van de parkeerplaats tov de Toom en Kaufland. Voor iets wat je hooguit eens per halfjaar koopt ben ik dan te lui.
pi_221330993

Pakweg dit. Maar dan met 1.5 kilo staart, kilo schenkel en 2 kilo stoofvlees omdat ik niet genoeg staart kon vinden.
pi_221331105
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]

Pakweg dit. Maar dan met 1.5 kilo staart, kilo schenkel en 2 kilo stoofvlees omdat ik niet genoeg staart kon vinden.
Ziet er lekker uit. Mijn Spaans is niet goed genoeg om het te maken.
pi_221331142
Ik denk dat Google translate er best wat van weet te maken.
pi_221331153
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 11:54 schreef Blues het volgende:

Goeie berichten! Ga zo door! w/
pi_221331164
Van een buurvrouw kreeg ik de tip om geleisuiker uit Duitsland te gebruiken.
Die werken met een ander gehalte aan pectine dan van Gilzen en daardoor minder gesuikerd.
Er zijn meerdere verhoudingen. Ook 3:1 is een optie.
Had jij dit eigenlijk al eens genoemd @sigme ?
Voorbeeld:
SPOILER
pi_221331165
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik denk dat Google translate er best wat van weet te maken.
Oh vast, maar geen zin in ;)

Maar maak je dit voor al die veertig of maakt iedereen wat?
pi_221331178
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 12:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De DM zit helemaal aan de andere kant van de parkeerplaats tov de Toom en Kaufland. Voor iets wat je hooguit eens per halfjaar koopt ben ik dan te lui.
En jij hebt meer toekomst dan ik!
En ik mijn best maar doen om ‘verantwoord’ te leven met minder plastic enzo. o|O
pi_221331186
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh vast, maar geen zin in ;)

Maar maak je dit voor al die veertig of maakt iedereen wat?
Ik kook, iedereen betaald de kostprijs en iedereen mag komen, en nemen eigen drinken mee.

De teller staat nu op 38 zekere aanmeldingen, 5 misschien, en er komen altijd nog wat mensen spontaan.

Menu is:

- stoofpot
- salmorejo
- pickled coliflor
- papas aliñás - Andalusische aardappelsalade
- uitjes in PX
- courgettesalade (wegens overdaad in tuin)
- pastel cordobés
  dinsdag 14 juli 2026 @ 13:42:56 #189
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221331190
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 13:38 schreef AnneX het volgende:
Van een buurvrouw kreeg ik de tip om geleisuiker uit Duitsland te gebruiken.
Die werken met een ander gehalte aan pectine dan van Gilzen en daardoor minder gesuikerd.
Er zijn meerdere verhoudingen. Ook 3:1 is een optie.
Had jij dit eigenlijk al eens genoemd @:sigme ?
Voorbeeld:
SPOILER
Deze heet in Nederland geleisuiker speciaal. Maar is wel veel goedkoper in Duitsland, wij hebben een voorraadje ingeslagen :D
pi_221331216
Hier standaard de 3:1 bij jamkokerijen. Idd uit Duitsland.
Aldi NL heeft 'm ook soms.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_221331938
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik kook, iedereen betaald de kostprijs en iedereen mag komen, en nemen eigen drinken mee.

De teller staat nu op 38 zekere aanmeldingen, 5 misschien, en er komen altijd nog wat mensen spontaan.

Menu is:

- stoofpot
- salmorejo
- pickled coliflor
- papas aliñás - Andalusische aardappelsalade
- uitjes in PX
- courgettesalade (wegens overdaad in tuin)
- pastel cordobés
Hoelaat word ik verwacht? Met oog op treintijden en bezoekuur en zo :9~ ;)
pi_221331948
g zit op een stoel mensen, radiootje zachtjes aan op de tablet en steeds minder toeters. O+
Nog een paar bellen.

Tjonge jonge, nu nog wat meer ontspannen en geloven dat het echt goedkomt. :%
pi_221331978
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 15:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoelaat word ik verwacht? Met oog op treintijden en bezoekuur en zo :9~ ;)
Morgen 20u. Je vliegt in twee uurtjes hier heen en dan afhankelijk van hoe bindend je de maximale snelheid vind is het 1.5 tot 1u50m rijden.
pi_221332090
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 15:32 schreef Blues het volgende:
g zit op een stoel mensen, radiootje zachtjes aan op de tablet en steeds minder toeters. O+
Nog een paar bellen.

Oh wat fijn! Hij is dus van de IC af?
pi_221332540

Ui in Pedro Ximénez
pi_221332736
Zijn dat hele kleine uitjes? Wat een werk (en janken) om ze te pellen
pi_221332775
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Zijn dat hele kleine uitjes? Wat een werk (en janken) om ze te pellen
Sjalot en kleine ui. Ze hadden geen zilverui (daar heb ik een apparaat voor), dus nu isegrim aan het werk gezet. Hier overigens nog zonder de px, ze staan nu te stoven in de oven
pi_221333119
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:

Oh wat fijn! Hij is dus van de IC af?
Nee, nog niet!
pi_221333205
Maatje en ik deden mee aan de opnamen van een PR filmpje.

Als geboren acteur en behulpzaam mens was dit een kolfje naar maatjes hand, vond hij. Beetje onhandig dat hij altijd volkomen blokkeert als hij iets op commando moet doen of herhalen, en oogcontact dan ook onmogelijk is.

Interviewtje met de regisseuse leverde dan ook niet echt wat bruikbaars op voor het doel van de opname.

Best goed idee van mij om maatje nonchalant aan tafel met mij te laten kletsen en het vooral niet op een interview met camera te laten lijken. Want toen babbelde meneer wel :+

Mijn hoofd op film bevalt me nog steeds niet, mijn verhaal vond ik best oké.
Als ze nu nog die spelfout uit de aanvullende info op het filmpje halen is hij helemaal goed wat mij betreft. Heb ik mijn doosje Merci echt verdiend :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 juli 2026 @ 18:07:59 #200
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221333469
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 15:32 schreef Blues het volgende:
Nog een paar bellen.

Hopelijk kan die vanaf donderdag vier dagen golf kijken.
pi_221333682
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 17:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee, nog niet!
Da’s jammer. Maar uit bed klinkt in ieder geval ook als een grote stap
pi_221334595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:

Da’s jammer. Maar uit bed klinkt in ieder geval ook als een grote stap
Nu op zaal!
Alleen nog stomakatheter/drain.

Verder alles eraf, al gelopen, en morgen mss naar huis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')