abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221324262
Onze afwasmachine wordt dit jaar 10, dus die doet moeilijk. Blijft maar denken dat de deur niet open is en snapt dat pas weer als de stroom eraf is geweest enzo.

Dus ik ga langzaam eens nadenken over of een nieuwe de moeite is. Wij hebben een extra hoge, met 3 verdiepingen (waarvan 1 de moeite van het noemen amper waard is, maar we gebruiken m lekker toch).
Hebben jullie aan- of vooral afraders in afwasmachinemerken?

We hebben nogal grote borden, dus als de jouwe superkrap is onderin is dat ook interessant als afrader.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221324362
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, dat doen ze weer. Ik heb ook een paar soorten voor een vriendin besteld en die wilde airfryer geschikt.
*O*
quote:
De verzendkosten zijn inmiddels wel 18,95 helaas.
-O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221324385
Fijn dat het de goede kant opgaat Blues maar wat een schrik!
Hoe kwam hij aan de infectie?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221324391
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*O*
[..]
-O-
Zo dacht ik ook. En ik heb geen ruimte in de vriezer
We have far more in common than that which devides us..
pi_221324397
Ik wilde een airco, vriendin kende een mannetje.
Vandaag gebeld: hij kan vrijdag al komen :D

Maar dan ben ik niet thuis -O-
En zaterdag ook niet.

Dus nu wordt het 3 weken later. Kan ik ook mee leven.
pi_221324406
[quote]1s.gif [b]Op maandag 13 juli 2026 17:13 schreef Vanyel het volgende:
quote:
We hebben nogal grote borden, dus als de jouwe superkrap is onderin is dat ook interessant als afrader.
En toen bleek het bovenste rek een tandje hoger te kunnen tada: de borden pasten.
Indeshit heeft verder weinig, heel weinig opties met 3 programma’s die minimaal 2:30 duren. Géén tijdsindicatie.
Niet zo’n slim lichtje op de vloer dattie nog aan het werk is.
Droogt wel héél goed.
Ben je lid van de consumentenbond?
pi_221324413
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

En zaterdag ook niet.

Toen kwam ik deze tegen: https://www.lg.com/nl/res(...)24ee6f02cf70c64f9a51
De ‘kunst’ in de lijst is aan te passen naar smaak.
pi_221324464
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

En zaterdag ook niet.

Eigenlijk hoop ik dat je m dan dit jaar niet meer nodig hebt ;) maar fijn hoor.
Ik heb m nu niet aan, wanneer ik rustig zit te lezen is 25.5 best te doen, maar net even dingetjes in huis gedaan en meteen :%
pi_221324480
Wij kwamen gisteren ook een airco mannetje tegen maar mijn man wil niet -O-
Maar ondertussen zitten we hier in de 3e hittegolf van deze zomer (waarvan de vorige bijna 3 weken duurde) en ik ben er wel een beetje klaar mee.
pi_221324496
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:13 schreef Vanyel het volgende:
Onze afwasmachine wordt dit jaar 10, dus die doet moeilijk. Blijft maar denken dat de deur niet open is en snapt dat pas weer als de stroom eraf is geweest enzo.

Dus ik ga langzaam eens nadenken over of een nieuwe de moeite is. Wij hebben een extra hoge, met 3 verdiepingen (waarvan 1 de moeite van het noemen amper waard is, maar we gebruiken m lekker toch).
Hebben jullie aan- of vooral afraders in afwasmachinemerken?

Grote borden: je weet dat de verdieping van de glazen low effort in hoogte verstelbaar is?
We hebben nu een Siemens-machine van bijna 15 jaar oud die op zn laatste poten loopt, ook een exemplaar met 3 verdiepingen. Zodra hij echt stuk is, komt er weer een met een besteklade, en hoogstwaarschijnlijk de door de Consumentenbond als best geteste extra hoge Miele inbouw met 3 verdiepingen. Omdat we de financiële ruimte hebben voor een merk dat bekend staat om betrouwbaarheid en omdat met de hand afwassen niet ons ding is 8-)
pi_221324508
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Wij kwamen gisteren ook een airco mannetje tegen maar mijn man wil niet -O-
Maar ondertussen zitten we hier in de 3e hittegolf van deze zomer (waarvan de vorige bijna 3 weken duurde) en ik ben er wel een beetje klaar mee.
Waarom niet? In tegenstelling tot anderen hier in het gebouw heb ik ‘m echt niet vaak aan. Even gezeten en de oververhitting is weer voorbij. Vind m voornamelijk erg fijn wanneer het vochtige warmte is, want het ontvocht ook

En ik las gisteren ook dat ik m in de winter vaker voor verwarmen moet gebruiken.
pi_221324807
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Eigenlijk hoop ik dat je m dan dit jaar niet meer nodig hebt ;) maar fijn hoor.
Ik heb m nu niet aan, wanneer ik rustig zit te lezen is 25.5 best te doen, maar net even dingetjes in huis gedaan en meteen :%
Na de vorige hittegolf was ik er klaar mee.
Zelfs de woonkamer werd tropisch. Slaapkamer heeft de laatste zomers telkens een paar weken dat het niet fijn is.

Ik kan het betalen en vind het nu de investering waard.
pi_221324915
Update!
Korte versie :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 13-07-2026 18:52:43 ]
pi_221324931
Jeez @Blues twee uur, even stil van.
Zijn jullie zelf naar het ziekenhuis gegaan?
pi_221324948
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Na de vorige hittegolf was ik er klaar mee.
Zelfs de woonkamer werd tropisch. Slaapkamer heeft de laatste zomers telkens een paar weken dat het niet fijn is.

Ik kan het betalen en vind het nu de investering waard.
Dat vond ik ook begin corona. Ging toch niet met vakantie en thuiswerken met zon van 9 uur tot 18 uur leek me geen pretje. En toen kwam er ook een warme zomer, wat was ik blij met dat ding.
Op de slaapkamer heb ik een plafondventilator, heel stil en heel fijn
pi_221324963
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:45 schreef Blues het volgende:
Update!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Val even in deze SC, waar ik doorgaans alleen meelees, Blues, wat een enorme schrik en wat lag Golfer kantje boord, heel veel sterkte en hoop dat ie weer snel thuis komt. O+
pi_221324975
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeez @:blues twee uur, even stil van.
Zijn jullie zelf naar het ziekenhuis gegaan?
Ja, hij wilde het 's nachts nog even aankijken... maar was al doodziek en de pijn nam toe einde middag-avond... terwijl ik leuk bij de Kik in Caprera zat..

Dus rond 3 zei ik we moeten bellen, dit kan zo niet!
Maar we hebben sinds vorige toestanden einde 23 vaker hel slechte nachten...maar dit was anders.
Ik m voor de keuze gesteld we moeten bellen, wil je RKZ of Spaarne }:| }:|

Om 630 gebeld en om 700 waren we in zkh.

Duurde wel ff voor ze wisten wat het nou precies was.
pi_221324992
Pfffff adem in adem uit :D
pi_221325007
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:57 schreef Blues het volgende:
Pfffff adem in adem uit :D
Zorg jij ook wel een beetje voor jezelf? G is in goede handen, maar jij bent er ook hoor.
pi_221325040
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:59 schreef Kaatje1 het volgende:

Zorg jij ook wel een beetje voor jezelf? G is in goede handen, maar jij bent er ook hoor.
Yep.
Dagelijks 1 of 2x in de auto of thuis lekker hard uitjanken :P en goed eten/koken zodat ik zelf zo fit mogelijk blijf.
Rust zoeken als kan.
Slapen is matig...die onrust, die onrust! o|O
pi_221325113
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 19:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Yep.
Dagelijks 1 of 2x in de auto of thuis lekker hard uitjanken :P en goed eten/koken zodat ik zelf zo fit mogelijk blijf.
Rust zoeken als kan.
Slapen is matig...die onrust, die onrust! o|O
Goed slapen komt vast wel weer. Maar in ieder geval goed zorgen voor jezelf
  maandag 13 juli 2026 @ 19:39:28 #122
63722 z80
I fink you freaky
pi_221325306
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Vijf en zescilinders. Dikke Scania heeft een V8 :{w

Maar goed initiatief inderdaad, volgens mij is ons ook wel eens zoiets vertelt op de basisschool. Inclusief laten zien van gek spiegeltje voor de dode hoek voor de vrachtwagen.

Is het jullie wil eens opgevallen dat steeds meer vrachtwagens geen spiegels hebben, maar camera's? Die ziet ook de dode hoek. En het is aerodynamischer.
Audi heeft ook een personenwagen met die dingen.
Die camera's zijn een ramp voor fietsers en motorrijders. Je kunt nu niet meer zien of de bestuurder jou kan zien. En je kan niet zien of de bestuurder wel jou kant op kijkt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 13 juli 2026 @ 19:50:25 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221325381
Ik weet niet wat een extra hoge vaatwasser is, dat klinkt hemels. Maar ik heb wel een besteklade en ik wil nooit meer zonder. En dat lampje op de vloer als hij draait is toch ook wel verdomd handig.

Bij een volgende zou ik gaan voor een die de deur automatisch op een kier zet als hij klaar is. Indicator voor als glansspoelmiddel op is, heeft ook mijn voorkeur maar is geen halszaak.

Tevreden met onze Bosch trouwens, nu een jaar of 9 oud.
Spoilers!
  maandag 13 juli 2026 @ 19:53:00 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221325413
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:45 schreef Blues het volgende:
Update!
SPOILER
Sjezus zeg. Goed gehandeld door jou _O_
Spoilers!
pi_221325429
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
En toen bleek het bovenste rek een tandje hoger te kunnen tada: de borden pasten.
Het bovenste wel, maar het middelste niet }:|
quote:
Indeshit heeft verder weinig, heel weinig opties met 3 programma’s die minimaal 2:30 duren. Géén tijdsindicatie.
Niet zo’n slim lichtje op de vloer dattie nog aan het werk is.
Droogt wel héél goed.
Ben je lid van de consumentenbond?
Nee
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')