Komende vier weken idd ellende ivm sluiting Wijkertunnel.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een ellende om van Bdaal naar Bwijk te rijden en vice versa!
Toeritten Velsertunnel dicht, Wijkertunnel dicht én autoverkeer wordt geweerd op de pont.
Ik was heel veel tijd kwijt met het omrijden en lussen maken![]()
Morgen met fiets en/of trein
Ik zag je @ cruquius. Is dat een aanrader dat museum?
Voor snipsnip of iets ernstigs?quote:Op maandag 13 juli 2026 21:35 schreef sigme het volgende:
Vannacht matig geslapen wegen jammerende kat - uiteindelijk ben ik op een dekentje op de betonvloer gaan liggen. Het sliep nog wel iets beter dan ik dacht
Maar dat met die kat (zwartje) is niet meer houdbaar - ik heb een afspraak gemaakt bij de dierenarts, komende vrijdag![]()
Potver! In mijn eentje wellicht wat saai. En wat zorgen om de wiebelzeeziekte gedoetjes. Maar helemaal niet aan gedacht, was met vriendin wellicht lollig gewezen. En had kosten van een huurauto bespaard.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:38 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat terwijl er een vrachtboot van Antwerpen naar Bilbao vaart!
4 nachten Bilbao met de zonsverduistering BOEM er middenin.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, is kat aan het dementeren?
Leuk reisje @:Cat-astrophe. Hoeveel dagen ben je in Bilbao en in Londen?
Ja, ik heb 2 Miele wasmiddeldingen in de wasmachine zitten, daarvan kan ik separaat bepalen hoeveel ie moet gebruiken en dan gaat dat helemaal vanzelf. Tot ie roept dat het bijna op is. En dan nog best even.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan je bij een wasmachine met doseersysteem bepalen hoeveel ml hij doseert? En bij een vaatwasser heb je een reservoir met tabletten ofzo
En het lijmspul dat het blokje bij elkaae houdt en de zogenaamd oplosbare zakjes zijn allemaal microplastics die slecht voor je machine en het milieu zijn.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap niets van jouw indeling maar ben te lui om te googlen.
Kan je bij een wasmachine met doseersysteem bepalen hoeveel ml hij doseert? En bij een vaatwasser heb je een reservoir met tabletten ofzo
[..]
Duur, milieu, gepiel met losmaken van die plasticjes om de tablet.
Leuk leukquote:Op maandag 13 juli 2026 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
4 nachten Bilbao met de zonsverduistering BOEM er middenin.
2 nachten londen. Vroege middagvlucht geboekt, dan kan ik rustig aanreiken en die avond nog naar het theater
Behalve faal autocorrectquote:
Dubbeltje per tablet ofzo? Het naar de DM gaan kost me meer tijd dan het folietje.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Duur, milieu, gepiel met losmaken van die plasticjes om de tablet.
Je woont in Duitsland. Je kunt mij niet vertellen dat je nooit in de buurt van een DM komt. Die zit daar praktisch op elke straathoek.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dubbeltje per tablet ofzo? Het naar de DM gaan kost me meer tijd dan het folietje.
En milieu, vanwege de folie? Wasmiddel is wel hetzelfde denk ik?
Zuinig? Dubbeltjes werk?quote:Op maandag 13 juli 2026 22:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dubbeltje per tablet ofzo? Het naar de DM gaan kost me meer tijd dan het folietje.
En milieu, vanwege de folie? Wasmiddel is wel hetzelfde denk ik?
De kans dat ik ervoor naar de winkel ga is vrij klein. Zal wel Coolblue of iets dergelijks worden.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:30 schreef AnneX het volgende:
En de Miele “hoofd monteur” met tig dienstjaren zei, dat poeder beter voor de machine was.
De ouwe Miele doet het al 20 jaar! Alleen een keer het doseer klepje vervangen na 15 jaar.
De spoel vloeistof ging er wel heel rap doorheen.
@:Vanyel Als je naar Mieke neigt…de giga showroom is in Vianen om je aan te verlekkeren. Alles staat er.
Hij vindt het te duur voor iets dat je maar een paar weken gebruikt.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarom niet? In tegenstelling tot anderen hier in het gebouw heb ik ‘m echt niet vaak aan. Even gezeten en de oververhitting is weer voorbij. Vind m voornamelijk erg fijn wanneer het vochtige warmte is, want het ontvocht ook
En ik las gisteren ook dat ik m in de winter vaker voor verwarmen moet gebruiken.
Je doet eigenlijk precies ongeveer hetzelfde als ik, maar dan andersquote:Op maandag 13 juli 2026 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
4 nachten Bilbao met de zonsverduistering BOEM er middenin.
2 nachten londen. Vroege middagvlucht geboekt, dan kan ik rustig aanreizen en die avond nog naar het theater
Het is een showroom met Alle modellen en deskundige mensen voor toelichting en demo.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 05:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De kans dat ik ervoor naar de winkel ga is vrij klein. Zal wel Coolblue of iets dergelijks worden.
Ik denk dan, over een paar jaar is het nog duurder en heb je al zomers moeten afzien.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij vindt het te duur voor iets dat je maar een paar weken gebruikt.
Maar met dat verwarmen heb je natuurlijk ook een punt, toch nog maar eens over gaan praten.
Wij deden het 1,5 jaar geleden....airco aanleggen. Beste aanschaf voor dit huis (iig tot de badkamer betaald isquote:Op maandag 13 juli 2026 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Wij kwamen gisteren ook een airco mannetje tegen maar mijn man wil niet![]()
Maar ondertussen zitten we hier in de 3e hittegolf van deze zomer (waarvan de vorige bijna 3 weken duurde) en ik ben er wel een beetje klaar mee.
Wij hebben het er ook wel eens over maar ik vind het in onze regio nog wel meevallen. Heb denk ik totnogtoe deze zomer 2x niet lekker geslapen van de hitte, terwijl onze slaapkamers ook richting de 30 gaan als het echt smerig heet is buiten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dan, over een paar jaar is het nog duurder en heb je al zomers moeten afzien.
Ik was al nooit een warmte liefhebber, kan er niet goed tegen, vooral de vochtige warmte, daar word ik gewoon beroerd van. Op de slaapkamer heb ik een ventilator en die gebruik ik echt heel veelquote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hebben het er ook wel eens over maar ik vind het in onze regio nog wel meevallen. Heb denk ik totnogtoe deze zomer 2x niet lekker geslapen van de hitte, terwijl onze slaapkamers ook richting de 30 gaan als het echt smerig heet is buiten.
Dat hebben wij ook. Tijdens de vorige hittegolf was het natuurlijk uitzonderlijk heet, toen wilde ik echt wel airco.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hebben het er ook wel eens over maar ik vind het in onze regio nog wel meevallen. Heb denk ik totnogtoe deze zomer 2x niet lekker geslapen van de hitte, terwijl onze slaapkamers ook richting de 30 gaan als het echt smerig heet is buiten.
Ja!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet eigenlijk precies ongeveer hetzelfde als ik, maar dan anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |