Ja ik weet het. Daar heb je met 3 verdiepingen wel wat aan voor de tweede, maar niet voor de bordenla.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Grote borden: je weet dat de verdieping van de glazen low effort in hoogte verstelbaar is?
Goed gedaanquote:Op maandag 13 juli 2026 18:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, hij wilde het 's nachts nog even aankijken... maar was al doodziek en de pijn nam toe einde middag-avond... terwijl ik leuk bij de Kik in Caprera zat..
Dus rond 3 zei ik we moeten bellen, dit kan zo niet!
Maar we hebben sinds vorige toestanden einde 23 vaker hel slechte nachten...maar dit was anders.
Ik m voor de keuze gesteld we moeten bellen, wil je RKZ of Spaarne![]()
![]()
Om 630 gebeld en om 700 waren we in zkh.
Duurde wel ff voor ze wisten wat het nou precies was.
Heb ik.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet wat een extra hoge vaatwasser is, dat klinkt hemels. Maar ik heb wel een besteklade en ik wil nooit meer zonder. En dat lampje op de vloer als hij draait is toch ook wel verdomd handig.
Ik zie dat de hele dag gelukkig.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik.
Zie je alleen als het donker is
Extra hoog is gewoon net wat meer volume. Mijn aanrecht is hoog dan is er wat meer plek onder het blad.
Ja ik weet niet of het lampje kut is de vloer te licht of de keuken te licht. Maar het werkt matig.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie dat de hele dag gelukkig.
Ik denk dat wat ik 3 verdiepingen noem jij een besteklade vindt? De helft van mijn middelste is bestekla, alleen gebruik ik die niet en mik alles in de bestekbak die er ook bij zit.quote:In zo'n 3 verdiepingen ding past niet ook een besteklade neem ik aan. Wat was er nog in de bovenste lade?
Mijne is hoger (afhankelijk van hoe hoog in de bovenla zet) en zit in het midden, maar is in tweeën verdeeld en een der helften heeft een bestekla interface.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:44 schreef derLudolf het volgende:
Nee een besteklade is zo hoog dat er (op het diepste punt) hooguit een juslepel in past.
Wat een ellende om van Bdaal naar Bwijk te rijden en vice versa!quote:Op maandag 13 juli 2026 21:16 schreef borisz het volgende:
voor Bloes en Golfer natuurlijk ook.
Geen sportschool, maar avondrondje. Vanuit huis langs diverse jaagpaden Haarlem/Heemstede naar Cruquius. En met de bus weer terug.
En dat terwijl er een vrachtboot van Antwerpen naar Bilbao vaart!quote:Op maandag 13 juli 2026 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus nu vlieg ik in een week met drie maatschappijen via vier vliegvelden het rondje Eindhoven-Bilbao-Londen-Eindhoven.
Ik snap niets van jouw indeling maar ben te lui om te googlen.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne is hoger (afhankelijk van hoe hoog in de bovenla zet) en zit in het midden, maar is in tweeën verdeeld en een der helften heeft een bestekla interface.
Miele wil me weer een automatisch doseersysteem aansmeren. Vind ik voor de was stiekem toch wel bijzonder handig, maar ik geloof niet dat ik al van mijn vaatwaspoeder wil scheiden.
Duur, milieu, gepiel met losmaken van die plasticjes om de tablet.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:26 schreef derLudolf het volgende:
Oh ja vaatwaspoeder, eigenmerk DM. Waarom ook alweer en geen tabletten?
Toffe trip!quote:Op maandag 13 juli 2026 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:blues
Hier is het buiten nog standje föhn /ikwilmijnairco
Om me af te leiden nog even de vakantie verder geregeld.
In 2 uur tijd van 2 weken road trip met vriendin op basis van boeking in Bilbao (zonsverduistering) naar solo 'airtrip' van een week geswitched.
Vriendin had een vol hoofd en hikte toch tegen de warmte en autokilometers aan (en ik eigenlijk ook...) en ik zou origineel toch in mijn eentje gaan. Dus afgeblazen.
Meteen naar vluchten gekeken. Naast dat het nu duurder is, bleek er niks rechtstreeks terug te gaan. Veel overstappen viaLonden
En waarom dan haasten als je daar ook een paar nachten kunt verblijven
![]()
Dus nu vlieg ik in een week met drie maatschappijen via vier vliegvelden het rondje Eindhoven-Bilbao-Londen-Eindhoven.
Capsule hotel voor twee nachten al geboekt![]()
En vriendin komt de week erna een paar dagen logeren om toerist in eigen regio uit te hangen.
Maar kan het niet eerder dan vrijdag danquote:Op maandag 13 juli 2026 21:36 schreef sigme het volgende:
Vannacht slapen we in de tent op het gazon; dan zijn we wat uit de buurt van de schreeuwende kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |