Ook wel wat toffe nationale parken die en route van de eclipse liggen. Picos, maar zomers druk. Rhedes en Somiedo even mooi maar minder ontdekt. We zijn hier met zijn alle al een tijdje aan het bedenken welke berg hier in de regio het beste uitzicht gaat geven op dat tijdstip.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 10:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja!Zou ook nog zomaar kunnen dat ik een dagje naar Santander ga. Want die ligt nog centraler in de eclips
Wat fijn!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:54 schreef Blues het volgende:
Er wordt hard gewerkt aan herstel en dat gaat heel goed daar aan de andere kant van het kanaal![]()
![]()
![]()
De DM zit helemaal aan de andere kant van de parkeerplaats tov de Toom en Kaufland. Voor iets wat je hooguit eens per halfjaar koopt ben ik dan te lui.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je woont in Duitsland. Je kunt mij niet vertellen dat je nooit in de buurt van een DM komt. Die zit daar praktisch op elke straathoek.
Milieu vanwege de folie maar ook de materiaalkosten en transportkosten zijn een stuk hoger dan poeder. En ik wil niet gedwongen worden door een multinational om een door hen bedachte hoeveelheid spul te gebruiken, wat ongetwijfeld veel te veel is net als bij wasmiddel. En dat is dan ook weer een minpunt voor het milieu.
Ziet er lekker uit. Mijn Spaans is niet goed genoeg om het te maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pakweg dit. Maar dan met 1.5 kilo staart, kilo schenkel en 2 kilo stoofvlees omdat ik niet genoeg staart kon vinden.
Goeie berichten! Ga zo door!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:54 schreef Blues het volgende:
Er wordt hard gewerkt aan herstel en dat gaat heel goed daar aan de andere kant van het kanaal![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh vast, maar geen zin inquote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik denk dat Google translate er best wat van weet te maken.
En jij hebt meer toekomst dan ik!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De DM zit helemaal aan de andere kant van de parkeerplaats tov de Toom en Kaufland. Voor iets wat je hooguit eens per halfjaar koopt ben ik dan te lui.
Ik kook, iedereen betaald de kostprijs en iedereen mag komen, en nemen eigen drinken mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh vast, maar geen zin in![]()
Maar maak je dit voor al die veertig of maakt iedereen wat?
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:38 schreef AnneX het volgende:
Van een buurvrouw kreeg ik de tip om geleisuiker uit Duitsland te gebruiken.
Die werken met een ander gehalte aan pectine dan van Gilzen en daardoor minder gesuikerd.
Er zijn meerdere verhoudingen. Ook 3:1 is een optie.
Had jij dit eigenlijk al eens genoemd @:sigme ?
Voorbeeld:Deze heet in Nederland geleisuiker speciaal. Maar is wel veel goedkoper in Duitsland, wij hebben een voorraadje ingeslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoelaat word ik verwacht? Met oog op treintijden en bezoekuur en zoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kook, iedereen betaald de kostprijs en iedereen mag komen, en nemen eigen drinken mee.
De teller staat nu op 38 zekere aanmeldingen, 5 misschien, en er komen altijd nog wat mensen spontaan.
Menu is:
- stoofpot
- salmorejo
- pickled coliflor
- papas aliñás - Andalusische aardappelsalade
- uitjes in PX
- courgettesalade (wegens overdaad in tuin)
- pastel cordobés
Morgen 20u. Je vliegt in twee uurtjes hier heen en dan afhankelijk van hoe bindend je de maximale snelheid vind is het 1.5 tot 1u50m rijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoelaat word ik verwacht? Met oog op treintijden en bezoekuur en zo![]()
Oh wat fijn! Hij is dus van de IC af?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:32 schreef Blues het volgende:
g zit op een stoel mensen, radiootje zachtjes aan op de tablet en steeds minder toeters.![]()
Nog een paar bellen.
Tjonge jonge, nu nog wat meer ontspannen en geloven dat het echt goedkomt.
Sjalot en kleine ui. Ze hadden geen zilverui (daar heb ik een apparaat voor), dus nu isegrim aan het werk gezet. Hier overigens nog zonder de px, ze staan nu te stoven in de ovenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Zijn dat hele kleine uitjes? Wat een werk (en janken) om ze te pellen
Hopelijk kan die vanaf donderdag vier dagen golf kijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:32 schreef Blues het volgende:
g zit op een stoel mensen, radiootje zachtjes aan op de tablet en steeds minder toeters.![]()
Nog een paar bellen.
Tjonge jonge, nu nog wat meer ontspannen en geloven dat het echt goedkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |