Nico is blessa.quote:
Toch wel leuk voor capuchon_jongen. Ik heb ook wel zin in Lukaku.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegengoal krijgen van Belgie
Wordt er al om ontslag van Luis de la Fuente gevraagd in Spanje?
Had epische TV kunnen worden.quote:
Dat hoeft ook weer niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Karl live op tv getroffen door de bliksem. Best prima tv ja
Ach Erben.quote:
Zeker niet, maar wel spectaculair. (en vooral heel begrijpelijk dat ze daar niet in een fikse onweersbui een tv programma gaan zitten maken)quote:
Veel te veel wedstrijden gespeeld op jonge leeftijdquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is niet goed nee. Al hele toernooi eigenlijk
Eerst scheefpoepen, dan op cafe jezelf bezatten en met je dronken kloten achter het stuur stappen. De volgorde kan soms veranderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is toch een nationale hobby?
Je vergeet je persoonlijke bangalijst publicerenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerst scheefpoepen, dan op cafe jezelf bezatten en met je dronken kloten achter het stuur stappen. De volgorde kan soms veranderen.
En dan tegen je vriendin (met kind) zeggen dat je een open relatie hebt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerst scheefpoepen, dan op cafe jezelf bezatten en met je dronken kloten achter het stuur stappen. De volgorde kan soms veranderen.
Mwa.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:39 schreef Faraday01 het volgende:
Het zou wel bijna misdadig zijn als België deze wedstrijd wint
Dat ze hier staan is al lachwekkendquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:39 schreef Faraday01 het volgende:
Verdiend Spanje het wel dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:39 schreef Faraday01 het volgende:
Borja Iglesiasquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wonderspits Mikel Merino moet het zo maar weer gaan doen.
Daar komt iequote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wonderspits Mikel Merino moet het zo maar weer gaan doen.
Fan van Bassie en Adriaan?quote:
Die wilde meevoetballen?quote:
Zie niet in hoe ze dat moeten winnen met deze Temu-Yamal en kreupele Nicoquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fenomeen Mikel Merino.
Er moet wel even een tandje bij teven Frankrijk, anders wordt dat een heel taai wedstrijdje.
Die man is 81, wat had je verwacht?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje Jan Mulder klinkt echt extreem oud.
Je kan natuurlijk wel nog altijd de strijd op het middenveld winnen, dat blijft het zwakste punt van Frankrijk. Maar het Spaanse middenveld leverde vandaag niet, Pedri viel ook echt als een drol in.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Zie niet in hoe ze dat moeten winnen met deze Temu-Yamal en kreupele Nico
"Een onwaarschijnlijke flater van Garcia": Vandenbempt is kritisch voor bondscoach na Courtois-wissel en overschouwt WK van de Duivelsquote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:17 schreef Slobeend het volgende:
Courtois had dus wel door willen spelen.
Je weet dat wimderon dat expres deed. Bericht stond precies om 1.12 klaarquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:17 schreef Slobeend het volgende:
Courtois na fatale keeperswissel België: 'Ik had kunnen blijven staan' - https://nos.nl/l/2622559quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:22 schreef Szura het volgende:
[..]
"Een onwaarschijnlijke flater van Garcia": Vandenbempt is kritisch voor bondscoach na Courtois-wissel en overschouwt WK van de Duivels
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:17 schreef Slobeend het volgende:
Meneer kon naar eigen zeggen geen verre uittrappen meer doen, maar vond dat hij desondanks nog prima kon blijven staan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:22 schreef Szura het volgende:
[..]
"Een onwaarschijnlijke flater van Garcia": Vandenbempt is kritisch voor bondscoach na Courtois-wissel en overschouwt WK van de Duivels
Mensen die golfen mogen sowieso op de shitlist.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:25 schreef DeeBee het volgende:
Herrie Keen kan op de shitlist, golfen met Trump, ik hoop dat Ingurlund degradeert
Ontgroeningen in elke soort en vorm zijn enkel leuk voor totale sociopaten.quote:
Welke persoon die een oogje dichtknijpt voor racisme, vrouwenhaat en ongelimiteerd Trump-fanboyism hebben ze dit keer gevonden?quote:
MikeyTT geloof ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke persoon die een oogje dichtknijpt voor racisme, vrouwenhaat en ongelimiteerd Trump-fanboyism hebben ze dit keer gevonden?
Vul maar in.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke persoon die een oogje dichtknijpt voor racisme, vrouwenhaat en ongelimiteerd Trump-fanboyism hebben ze dit keer gevonden?
Die gaan het Argentinië ook niet lastig maken?quote:
@de_boswachter @Wereldgozerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mensen die golfen mogen sowieso op de shitlist.
Tsja, Ingurlund heeft van Colombia, Zweden, Senegal, Congo en Mexico gewonnen de laatste 3 WK's tijdens de knockouts, die zijn vooral de koningen van de lotingquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die gaan het Argentinië ook niet lastig maken?
"Ik heb het gevoel dat Pickford zijn arm/hand niet helemaal uitstrekt."quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De korte armpjes van Jordan Pickford.
Hoogstens om in te brengen als Haaland echt niet meer kan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sorloth is geen voetballer. Die zou ik hierna echt meteen wisselen.
Dit was wel wel een duidelijke duw ja.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mwoah, deze leek me wel redelijk duidelijk
Van Noorwegen?quote:
Cameragatequote:
2 legendarische halve finales en een prachtige finale kunnen een toernooi ook memorabel maken. Ik heb liever Argentinië door, als ze het toernooi maar niet winnen.quote:Op zondag 12 juli 2026 02:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben godbetert Zwitserland nodig om dit WK nog enigszins memorabel te maken. Anders gaat deze op de grote hoop net als 2006, waar ik me eigenlijk alleen maar een stuk of wat rode kaarten herinner.
Dan weet je het wel.
Maar volgens het regelboek mag de VAR niet op zoiets ingrijpenquote:Op zondag 12 juli 2026 07:27 schreef Slobeend het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die omgedraaide gele kaart voor Embolo was terecht.
Ohquote:Op zondag 12 juli 2026 07:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar volgens het regelboek mag de VAR niet op zoiets ingrijpen
[ x ]
Frankrijk gaat ons redden.quote:Op zondag 12 juli 2026 06:59 schreef franklop het volgende:
Zit je dan, had vooraf liever geen Spanje, Engeland of Argentinië als kampioen. Nog steeds niet overigens
Plaats die andere tweet ook even. Zegt wel genoeg, dit WK is gespeeld.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Op zondag 12 juli 2026 07:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaats die andere tweet ook even. Zegt wel genoeg, dit WK is gespeeld.
quote:Op zondag 12 juli 2026 07:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaats die andere tweet ook even. Zegt wel genoeg, dit WK is gespeeld.
Ook dit nogquote:Op zondag 12 juli 2026 07:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Deze?
Dit WK is echt hilarisch rigged, WWE is nog geloofwaardiger.
Frankrijk is wel zo veel beter dan de rest dat ik me afvraag hoe ze dit willen gaan riggen in de finale.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook dit nog
Bedoelde die van 11 van de laatste 13 wedstrijden in hun voordeel, dit kan toch niet Johan.
Dit is wel heel erg zwartkijkerig zeg. Ik vind beide halve finales op papier leuk. Engeland vs Argentinië stelt historisch gezien nooit teleur.quote:Op zondag 12 juli 2026 02:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben godbetert Zwitserland nodig om dit WK nog enigszins memorabel te maken. Anders gaat deze op de grote hoop net als 2006, waar ik me eigenlijk alleen maar een stuk of wat rode kaarten herinner.
Dan weet je het wel.
quote:Op zondag 12 juli 2026 08:53 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Lindsey Graham.
En dan ligt Mitch McConnel ook al stiekem een tijdje weg te rotten.
Erg mooi.
Tsja, het zijn mooie affiches en dat is het wel. Het is wel leuk dat we een keer Engeland - Argentinië krijgen, had wel een rondje eerder gemogen. We krijgen als WK-finale óf een herhaling van 4 jaar terug, óf een herhaling van 2 jaar terug, of een mix daarvan. Dat je dat bij de halve finales weet is niet geweldig.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg zwartkijkerig zeg. Ik vind beide halve finales op papier leuk. Engeland vs Argentinië stelt historisch gezien nooit teleur.
Alles voor de grote landen he? Clubvoetbal was al dood, interlandvoetbal begint ook behoorlijk te sterven omdat die paar landen met grote competities gewoon zoveel voordeel hebben en de arbitrage ook op de hand is van die landen om whatever reden.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:27 schreef DeeBee het volgende:
Gelachen, die tweede kwartfinale verloopt nog triester dan je denkt dat kan. Totaal aids-WK zeg...
Maar de nieuwe regel is wel goed toegepast, zoals ook bij USA-Paraguay.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ x ]
Toen had Zwitserland al met 9 man moeten staan.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Deze?
Dit WK is echt hilarisch rigged, WWE is nog geloofwaardiger.
Eerlijk, sinds vannacht is het echt geen sport meer.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:04 schreef Marcoss het volgende:
Jullie zijn er wel heel druk mee zeg..
En dat bij een soort waarvan velen zeggen dat het geen sport is!
Om vervolgens weer druk bezig te zijn met de wedstrijden.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijk, sinds vannacht is het echt geen sport meer.
Waarom?quote:Op zondag 12 juli 2026 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijk, sinds vannacht is het echt geen sport meer.
Mag tegenwoordig wel.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ x ]
Zeker, zo hypocriet ben ik dan ook wel weer. Ik zit op 25 juli ook gewoon weer op de tribune bij de eerste openbare oefenwedstrijd. Maar een verziekte sport is het wel.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:22 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Om vervolgens weer druk bezig te zijn met de wedstrijden.
Ah ik dacht al, volgens mij is dit veranderd. Dan is er dus niets aan de hand, volledig logische kaart.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mag tegenwoordig wel.
[ afbeelding ]
https://www.theifab.com/law-changes/latest/
https://downloads.theifab(...)27-single-pages?l=en
Die kaart was begrijpelijk jaquote:Op zondag 12 juli 2026 13:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, volgens mij is dit veranderd. Dan is er dus niets aan de hand, volledig logische kaart.
Dat kleine Argentijnse overtredingen en irritant gedrag steevast niet bestraft lijken te worden terwijl als tegenstanders hetzelfde doen het fluitje al in de mond zit voordat de overtreding is gemaakt.quote:
Tja; een duidelijke rode kaart van Zwitserland werd dan ook weer gemist.. het wordt wel flink naar 1 kant uitgelegd elke keerquote:Op zondag 12 juli 2026 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kleine Argentijnse overtredingen en irritant gedrag steevast niet bestraft lijken te worden terwijl als tegenstanders hetzelfde doen het fluitje al in de mond zit voordat de overtreding is gemaakt.
Dat heeft de FIFA ook wel over zichzelf afgeroepen de afgelopen jaren. Daardoor hebben ze nu met alle (dubieuze) beslissingen richting Argentinië de schijn tegen.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja; een duidelijke rode kaart van Zwitserland werd dan ook weer gemist.. het wordt wel flink naar 1 kant uitgelegd elke keer
Je kent iedereen hier toch?quote:Op zondag 12 juli 2026 13:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja; een duidelijke rode kaart van Zwitserland werd dan ook weer gemist.. het wordt wel flink naar 1 kant uitgelegd elke keer
Het verbaast me ook niet inderdaad, maar ging me ook niet zozeer om hier, maar de hele teneur dit WKquote:
Ik vind het wel dubieus om 'a case of mistaken identity when the referee cautions the wrong player' te interpreteren in als je mag bij een schwalbe de overtreding helemaal opnieuw gaan beoordelen en een ander speler gaan bestraffen.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mag tegenwoordig wel.
[ afbeelding ]
https://www.theifab.com/law-changes/latest/
[ afbeelding ]
https://downloads.theifab(...)27-single-pages?l=en
Mistaken identity is in ieder geval de verkeerde term met die nieuwe interpretatie.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het wel dubieus om 'a case of mistaken identity when the referee cautions the wrong player' te interpreteren in als je mag bij een schwalbe de overtreding helemaal opnieuw gaan beoordelen en een ander speler gaan bestraffen.
In mijn ogen is het gewoon bedoeld voor het geval dat je nummer 6 gaat bestraffen terwijl je nummer 7 had moeten hebben. Maar goed dat stukje 'of the offending team' hebben ze dan vakkundig weggestreept.
Niet de eerste keer toch dat ze zo de boot ingaan?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/David_Ornstein/status/2076380621492932886
Ach, Newcastle. @:szura
70+ miljoen. (lol)quote:Op zondag 12 juli 2026 22:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet de eerste keer toch dat ze zo de boot ingaan?
Weten we of die chipdata die gepresenteerd werd wel echt van dat moment is?quote:Op zondag 12 juli 2026 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Maar de chip in de bal heeft niets geregistreerd. Diezelfde chip in de bal die het doelpunt van Kroatië afkeurde, terwijl er op het oog niks te zien was. Die Kroaten mogen zich ook nog extra genaaid voelen.
Nee. Bij Mateus Fernandes werden ze ook afgetroefd door de Spurs. De wanhoop begint denk ik langzaam in te trekken aan de Tyne. Zeker omdat Guimaraes een transferverzoek hep ingediend.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet de eerste keer toch dat ze zo de boot ingaan?
Ja, dat eerste kan natuurlijk ook. Maakt het er uiteraard niet beter op.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weten we of die chipdata die gepresenteerd werd wel echt van dat moment is?
Voor klachten na de wedstrijd probeert FIFA natuurlijk vooral hun eigen hachje te redden om de uitslag niet ter discussie te stellen.
Die Italiaanse trainers willen bijna allemaal alleen in Italië trainen of in de zandbak.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ging beelden zoeken van Marcos Leonardo. Ik bleef vooral achter met woede dat Simone Inzaghi rondhuppelt als coach bij Al-Hilal. Kom eens terug naar Europa, vlerk.
Nederlanders zijn natuurlijk goed met vanachter een scherm 'anoniem'op iets te reagerenquote:
https://www.tubantia.nl/b(...)o-overleden~a3d66852quote:Op maandag 13 juli 2026 13:57 schreef Szura het volgende:
Oh is dat de oorspronkelijke bron, lekker dan
Er waren natuurlijk ook tijden dat landen als België bovenin de ranking stonden, we hebben ook wel pech dat dat nu even niet zo was.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik was even vergeten dat Spanje, Argentinië, Frankrijk en Engeland een beschermde status hadden tijdens de loting zodat ze elkaar pas in de halve finales konden tegenkomen, is dus precies uitgekomen wat de FIFA wilde.
Dat stonden ze geloof ik zelfs nog heel toevallig net voordat deze regel er doorheen werd gedrukt.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er waren natuurlijk ook tijden dat landen als België bovenin de ranking stonden, we hebben ook wel pech dat dat nu even niet zo was.
Niet de dag van de scheidsrechters.quote:
Een bijzonder hoog 'zou het wat uitmaken gehalte'.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet de dag van de scheidsrechters.
Vinden jullie het ook zo jammer dat DANNY DESMOND naar huis moet? ik zit helemaal in zak en as. Gelukkig mag Higler (die de rode kaart van Messi niet zag) als VAR wel blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |