Die wilde meevoetballen?quote:
Zie niet in hoe ze dat moeten winnen met deze Temu-Yamal en kreupele Nicoquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fenomeen Mikel Merino.
Er moet wel even een tandje bij teven Frankrijk, anders wordt dat een heel taai wedstrijdje.
Die man is 81, wat had je verwacht?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje Jan Mulder klinkt echt extreem oud.
Je kan natuurlijk wel nog altijd de strijd op het middenveld winnen, dat blijft het zwakste punt van Frankrijk. Maar het Spaanse middenveld leverde vandaag niet, Pedri viel ook echt als een drol in.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Zie niet in hoe ze dat moeten winnen met deze Temu-Yamal en kreupele Nico
"Een onwaarschijnlijke flater van Garcia": Vandenbempt is kritisch voor bondscoach na Courtois-wissel en overschouwt WK van de Duivelsquote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:17 schreef Slobeend het volgende:
Courtois had dus wel door willen spelen.
Je weet dat wimderon dat expres deed. Bericht stond precies om 1.12 klaarquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:17 schreef Slobeend het volgende:
Courtois na fatale keeperswissel België: 'Ik had kunnen blijven staan' - https://nos.nl/l/2622559quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:22 schreef Szura het volgende:
[..]
"Een onwaarschijnlijke flater van Garcia": Vandenbempt is kritisch voor bondscoach na Courtois-wissel en overschouwt WK van de Duivels
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:17 schreef Slobeend het volgende:
Meneer kon naar eigen zeggen geen verre uittrappen meer doen, maar vond dat hij desondanks nog prima kon blijven staan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:22 schreef Szura het volgende:
[..]
"Een onwaarschijnlijke flater van Garcia": Vandenbempt is kritisch voor bondscoach na Courtois-wissel en overschouwt WK van de Duivels
Mensen die golfen mogen sowieso op de shitlist.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:25 schreef DeeBee het volgende:
Herrie Keen kan op de shitlist, golfen met Trump, ik hoop dat Ingurlund degradeert
Ontgroeningen in elke soort en vorm zijn enkel leuk voor totale sociopaten.quote:
Welke persoon die een oogje dichtknijpt voor racisme, vrouwenhaat en ongelimiteerd Trump-fanboyism hebben ze dit keer gevonden?quote:
MikeyTT geloof ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke persoon die een oogje dichtknijpt voor racisme, vrouwenhaat en ongelimiteerd Trump-fanboyism hebben ze dit keer gevonden?
Vul maar in.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke persoon die een oogje dichtknijpt voor racisme, vrouwenhaat en ongelimiteerd Trump-fanboyism hebben ze dit keer gevonden?
Die gaan het Argentinië ook niet lastig maken?quote:
@de_boswachter @Wereldgozerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mensen die golfen mogen sowieso op de shitlist.
Tsja, Ingurlund heeft van Colombia, Zweden, Senegal, Congo en Mexico gewonnen de laatste 3 WK's tijdens de knockouts, die zijn vooral de koningen van de lotingquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die gaan het Argentinië ook niet lastig maken?
"Ik heb het gevoel dat Pickford zijn arm/hand niet helemaal uitstrekt."quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De korte armpjes van Jordan Pickford.
Hoogstens om in te brengen als Haaland echt niet meer kan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sorloth is geen voetballer. Die zou ik hierna echt meteen wisselen.
Dit was wel wel een duidelijke duw ja.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mwoah, deze leek me wel redelijk duidelijk
Van Noorwegen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |