quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:17 schreef Slobeend het volgende:
Courtois had dus wel door willen spelen.
Courtois na fatale keeperswissel België: 'Ik had kunnen blijven staan' - https://nos.nl/l/2622559quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:22 schreef Szura het volgende:
[..]
"Een onwaarschijnlijke flater van Garcia": Vandenbempt is kritisch voor bondscoach na Courtois-wissel en overschouwt WK van de Duivels
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:17 schreef Slobeend het volgende:
Courtois had dus wel door willen spelen.
Meneer kon naar eigen zeggen geen verre uittrappen meer doen, maar vond dat hij desondanks nog prima kon blijven staan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:22 schreef Szura het volgende:
[..]
"Een onwaarschijnlijke flater van Garcia": Vandenbempt is kritisch voor bondscoach na Courtois-wissel en overschouwt WK van de Duivels
Mensen die golfen mogen sowieso op de shitlist.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:25 schreef DeeBee het volgende:
Herrie Keen kan op de shitlist, golfen met Trump, ik hoop dat Ingurlund degradeert
Ontgroeningen in elke soort en vorm zijn enkel leuk voor totale sociopaten.quote:
Welke persoon die een oogje dichtknijpt voor racisme, vrouwenhaat en ongelimiteerd Trump-fanboyism hebben ze dit keer gevonden?quote:
MikeyTT geloof ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke persoon die een oogje dichtknijpt voor racisme, vrouwenhaat en ongelimiteerd Trump-fanboyism hebben ze dit keer gevonden?
Vul maar in.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke persoon die een oogje dichtknijpt voor racisme, vrouwenhaat en ongelimiteerd Trump-fanboyism hebben ze dit keer gevonden?
Die gaan het Argentinië ook niet lastig maken?quote:
@de_boswachter @Wereldgozerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mensen die golfen mogen sowieso op de shitlist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |