https://www.tubantia.nl/b(...)o-overleden~a3d66852quote:Op maandag 13 juli 2026 13:57 schreef Szura het volgende:
Oh is dat de oorspronkelijke bron, lekker dan
Er waren natuurlijk ook tijden dat landen als België bovenin de ranking stonden, we hebben ook wel pech dat dat nu even niet zo was.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik was even vergeten dat Spanje, Argentinië, Frankrijk en Engeland een beschermde status hadden tijdens de loting zodat ze elkaar pas in de halve finales konden tegenkomen, is dus precies uitgekomen wat de FIFA wilde.
Dat stonden ze geloof ik zelfs nog heel toevallig net voordat deze regel er doorheen werd gedrukt.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er waren natuurlijk ook tijden dat landen als België bovenin de ranking stonden, we hebben ook wel pech dat dat nu even niet zo was.
Niet de dag van de scheidsrechters.quote:
Een bijzonder hoog 'zou het wat uitmaken gehalte'.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet de dag van de scheidsrechters.
Vinden jullie het ook zo jammer dat DANNY DESMOND naar huis moet? ik zit helemaal in zak en as. Gelukkig mag Higler (die de rode kaart van Messi niet zag) als VAR wel blijven.
Snap wel dat hij zelf baalt maar boeit me verder ook niet. Aangezien Argentinie ongetwijfeld de finale in glibbert zijn alle Europese scheidsrechters bij voorbaat kansloos (lijkt me)quote:Op maandag 13 juli 2026 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet de dag van de scheidsrechters.
Vinden jullie het ook zo jammer dat DANNY DESMOND naar huis moet? ik zit helemaal in zak en as. Gelukkig mag Higler (die de rode kaart van Messi niet zag) als VAR wel blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |