Cameragatequote:
2 legendarische halve finales en een prachtige finale kunnen een toernooi ook memorabel maken. Ik heb liever Argentinië door, als ze het toernooi maar niet winnen.quote:Op zondag 12 juli 2026 02:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben godbetert Zwitserland nodig om dit WK nog enigszins memorabel te maken. Anders gaat deze op de grote hoop net als 2006, waar ik me eigenlijk alleen maar een stuk of wat rode kaarten herinner.
Dan weet je het wel.
Maar volgens het regelboek mag de VAR niet op zoiets ingrijpenquote:Op zondag 12 juli 2026 07:27 schreef Slobeend het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die omgedraaide gele kaart voor Embolo was terecht.
Ohquote:Op zondag 12 juli 2026 07:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar volgens het regelboek mag de VAR niet op zoiets ingrijpen
[ x ]
Frankrijk gaat ons redden.quote:Op zondag 12 juli 2026 06:59 schreef franklop het volgende:
Zit je dan, had vooraf liever geen Spanje, Engeland of Argentinië als kampioen. Nog steeds niet overigens
Plaats die andere tweet ook even. Zegt wel genoeg, dit WK is gespeeld.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar volgens het regelboek mag de VAR niet op zoiets ingrijpen
[ x ]
quote:Op zondag 12 juli 2026 07:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaats die andere tweet ook even. Zegt wel genoeg, dit WK is gespeeld.
quote:Op zondag 12 juli 2026 07:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaats die andere tweet ook even. Zegt wel genoeg, dit WK is gespeeld.
Ook dit nogquote:Op zondag 12 juli 2026 07:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Deze?
Dit WK is echt hilarisch rigged, WWE is nog geloofwaardiger.
Frankrijk is wel zo veel beter dan de rest dat ik me afvraag hoe ze dit willen gaan riggen in de finale.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook dit nog
Bedoelde die van 11 van de laatste 13 wedstrijden in hun voordeel, dit kan toch niet Johan.
Dit is wel heel erg zwartkijkerig zeg. Ik vind beide halve finales op papier leuk. Engeland vs Argentinië stelt historisch gezien nooit teleur.quote:Op zondag 12 juli 2026 02:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben godbetert Zwitserland nodig om dit WK nog enigszins memorabel te maken. Anders gaat deze op de grote hoop net als 2006, waar ik me eigenlijk alleen maar een stuk of wat rode kaarten herinner.
Dan weet je het wel.
quote:Op zondag 12 juli 2026 08:53 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Lindsey Graham.
En dan ligt Mitch McConnel ook al stiekem een tijdje weg te rotten.
Erg mooi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |