Hij stond eigenlijk, maar ja, hij is erquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zat die er? Ik werd even afgeleid door dat wijf.
Chapeauquote:
Jaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geloven jullie in muurtjes bij een vrije trap??
Nee ik heb toch besloten om het niet te doen.quote:
Mooi vrouwke, wel bietje jong. Ik word oud geloof ik.quote:
In tegenstelling tot maar 1 match waar hier de sfeer slecht was.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef RipCity het volgende:
Er is niet echt 1 match geweest op dit WK waar er Uberhaupt wat sfeer was op de tribunes he?? Alle fans te druk met drinken en hotdogs naar binnen werken.
Mis bijna de vuvuzela's nog
Oke Rob Oudkerkquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is een leuke raambuurt. Ben daar regelmatig heen gegaan een paar jaar terug.
ze juichen alleen als er een beroemdheid in beeld komtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef RipCity het volgende:
Er is niet echt 1 match geweest op dit WK waar er Uberhaupt wat sfeer was op de tribunes he?? Alle fans te druk met drinken en hotdogs naar binnen werken.
Mis bijna de vuvuzela's nog
Wel oké.quote:
Ja dat was niet zo liefquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
DIe moet even bijkomen van R-wouds opmerking
Geen mentaliteit, dat had ik niet verwacht van een FAquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb toch besloten om het niet te doen.
Het is warm, ik ben moe en morgen weer een dag
Bedoel je die match zonder FA?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
In tegenstelling tot maar 1 match waar hier de sfeer slecht was.
had ik niet verwachtenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen mentaliteit, dat had ik niet verwachten van een FA
FA’s worden niet geselecteerd op het hebben van een ruggegraatquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen mentaliteit, dat had ik niet verwacht van een FA
Jaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedoel je die match zonder FA?
Gun ze gewoon het WKquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun het Lenny en Capu van harte, maar vandaag even niet. Al brengt het ons wel weer dichter bij de 4 grote halve finalisten
Boeit ze ook geen ene fuck.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze juichen alleen als er een beroemdheid in beeld komtAmerikanen zijn echt raar
Is op caféquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zien we @:Capuchon_jongen hier niet posten?
die is op strandtentquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
voegt echt niets toe. Zie liever een normale herhaling van de goal dan dit. Lekker boeiend wat de referee zietquote:
Omdat hij in een cafe zit gok ikquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Ter illustratie:quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
FA’s worden niet geselecteerd op het hebben van een ruggegraat
Wat voor sport wilde je gaan doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb toch besloten om het niet te doen.
Het is warm, ik ben moe en morgen weer een dag
KTquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat voor sport wilde je gaan doen?
Geen echte fokker dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij in een cafe zit gok ik
En gelijk heeft hij natuurlijk
Oh dan heb ik een kansquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
FA’s worden niet geselecteerd op het hebben van een ruggegraat
Gaat om Amerikaantjes het gevoel te geven dat ze goed bezig zijn door voetbal te kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al die kutcelebs die nog nooit een voetbalwedstrijd hebben gezien.
Die is momenteel een café kort en klein aan het slaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |