Gun ze gewoon het WKquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun het Lenny en Capu van harte, maar vandaag even niet. Al brengt het ons wel weer dichter bij de 4 grote halve finalisten
Boeit ze ook geen ene fuck.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze juichen alleen als er een beroemdheid in beeld komtAmerikanen zijn echt raar
Is op caféquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zien we @:Capuchon_jongen hier niet posten?
die is op strandtentquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
voegt echt niets toe. Zie liever een normale herhaling van de goal dan dit. Lekker boeiend wat de referee zietquote:
Omdat hij in een cafe zit gok ikquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Ter illustratie:quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
FA’s worden niet geselecteerd op het hebben van een ruggegraat
Wat voor sport wilde je gaan doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb toch besloten om het niet te doen.
Het is warm, ik ben moe en morgen weer een dag
KTquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat voor sport wilde je gaan doen?
Geen echte fokker dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij in een cafe zit gok ik
En gelijk heeft hij natuurlijk
Oh dan heb ik een kansquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
FA’s worden niet geselecteerd op het hebben van een ruggegraat
Gaat om Amerikaantjes het gevoel te geven dat ze goed bezig zijn door voetbal te kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al die kutcelebs die nog nooit een voetbalwedstrijd hebben gezien.
Die is momenteel een café kort en klein aan het slaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |