Mooi vrouwke, wel bietje jong. Ik word oud geloof ik.quote:
In tegenstelling tot maar 1 match waar hier de sfeer slecht was.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef RipCity het volgende:
Er is niet echt 1 match geweest op dit WK waar er Uberhaupt wat sfeer was op de tribunes he?? Alle fans te druk met drinken en hotdogs naar binnen werken.
Mis bijna de vuvuzela's nog
Oke Rob Oudkerkquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is een leuke raambuurt. Ben daar regelmatig heen gegaan een paar jaar terug.
ze juichen alleen als er een beroemdheid in beeld komtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef RipCity het volgende:
Er is niet echt 1 match geweest op dit WK waar er Uberhaupt wat sfeer was op de tribunes he?? Alle fans te druk met drinken en hotdogs naar binnen werken.
Mis bijna de vuvuzela's nog
Wel oké.quote:
Ja dat was niet zo liefquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
DIe moet even bijkomen van R-wouds opmerking
Geen mentaliteit, dat had ik niet verwacht van een FAquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb toch besloten om het niet te doen.
Het is warm, ik ben moe en morgen weer een dag
Bedoel je die match zonder FA?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
In tegenstelling tot maar 1 match waar hier de sfeer slecht was.
had ik niet verwachtenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen mentaliteit, dat had ik niet verwachten van een FA
FA’s worden niet geselecteerd op het hebben van een ruggegraatquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen mentaliteit, dat had ik niet verwacht van een FA
Jaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedoel je die match zonder FA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |