WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Manzambi is een klein beetje leuk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het enige leuke aan Zwitserland was eindtoernooi-fenomeen Shaqiri en die is gestopt.
Ik heb nog een NAC shirt van Johan Vonlanthen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het enige leuke aan Zwitserland was eindtoernooi-fenomeen Shaqiri en die is gestopt.
De ziekelijke drang naar erkenning is mijn favoriete Vlaamse rubriek.quote:
Die ziekelijke drang hebben we in Nederland ook. Mijn favoriete rubriek is de NOS die grote sportprestaties laat horen met buitenlands commentaar. Zo graag het gevoel hebben dat je meetelt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De ziekelijke drang naar erkenning is mijn favoriete Vlaamse rubriek.
SAMMY is de uitvinder van de boks!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze hebben naar SAMMY gekeken.
En het onvermijdelijke 'Wat vond de buitenlandse pers van X?'-artikeltje de volgende dag.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Die ziekelijke drang hebben we in Nederland ook. Mijn favoriete rubriek is de NOS die grote sportprestaties laat horen met buitenlands commentaar. Zo graag het gevoel hebben dat je meetelt.
Iets met de precieze van een Zwitsers uurwerk of zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik probeer Tim Merlier te omschrijven.
Hij heeft de kracht van een bulldozer.
De rest ben ik even kwijt want toen was ik te druk bezig met hardop lachen.
Heb je VPN?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand enig idee hoe je live VLV kijkt zonder TV-abonnement?
VRT.max met een VPN.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op de VRT max website? Dan moet je wel (virtueel) in België zitten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:
quote:
Dan heb je toch een Belgisch nummer nodig om te bevestigen of hoeft dat niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de VRT max website? Dan moet je wel (virtueel) in België zitten.
Die melding krijg je als het goed is alleen als je in het buitenland zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan heb je toch een Belgisch nummer nodig om te bevestigen of hoeft dat niet?
Oef, mijn account is al jaren oud.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die melding krijg je als het goed is alleen als je in het buitenland zit.
Nee, als je via VPN in België zit dan moet je niet te bevestigen met een nummer als het goed is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat was jaren geleden wel zo (Zonder VPN), ik weet niet hoe het nu is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij heeft de fiets zelf gespoten!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:10 schreef DiegoFuser het volgende:
De CEO van Ridley wordt dagelijks genoemd.
Karrel is aan het hallucineren?quote:
Ja ik welquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:09 schreef Felagund het volgende:
Gaan jullie ook naar de Rode Duivels kijken?
VLV vanaf de Brienenoordbrug.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:13 schreef Szura het volgende:
Hopelijk verliezen ze en zien we straks een depressieve Karl
We moeten blij zijn als Karl zo niet is weggespoeldquote:
Noodweer, het bliksemt en het onwedert daar, er wordt ook veel regen verwacht. Dus ze hebben alles al ingepakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:31 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Waarom niet?
Wat is dit voor beflikkering?
Godverdomme.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Noodweer, het bliksemt en het onwedert daar, er wordt ook veel regen verwacht. Dus ze hebben alles al ingepakt.
De vorige keer kon het gewoon vanuit de camper van Karrel!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Noodweer, het bliksemt en het onwedert daar, er wordt ook veel regen verwacht. Dus ze hebben alles al ingepakt.
Karrel zag de bui al hangen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:35 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
De vorige keer kon het gewoon vanuit de camper van Karrel!
Ik ben nu ziedend!
Ik voel me enorm bestolen. Ze hebben ons Karrel op standje Brienenoord ontnomen.quote:
Dat lijkt mij wel terecht, dat was fantastisch gisteren.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:10 schreef Dutch_view het volgende:
We gaan ze nu uitzenden? Een integraal optreden van Gunther?
Bluf, bluf.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:10 schreef Dutch_view het volgende:
We gaan ze nu uitzenden? Een integraal optreden van Gunther?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |