Iets met de precieze van een Zwitsers uurwerk of zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik probeer Tim Merlier te omschrijven.
Hij heeft de kracht van een bulldozer.
De rest ben ik even kwijt want toen was ik te druk bezig met hardop lachen.
Heb je VPN?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand enig idee hoe je live VLV kijkt zonder TV-abonnement?
VRT.max met een VPN.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op de VRT max website? Dan moet je wel (virtueel) in België zitten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:
quote:
Dan heb je toch een Belgisch nummer nodig om te bevestigen of hoeft dat niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de VRT max website? Dan moet je wel (virtueel) in België zitten.
Die melding krijg je als het goed is alleen als je in het buitenland zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan heb je toch een Belgisch nummer nodig om te bevestigen of hoeft dat niet?
Oef, mijn account is al jaren oud.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die melding krijg je als het goed is alleen als je in het buitenland zit.
Nee, als je via VPN in België zit dan moet je niet te bevestigen met een nummer als het goed is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |