Je kan de obstakels ook ontwijken toch? Of in dit geval ook had moeten gebeuren weet ik niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik word echt link van dat "Koers is alles en hier moet alles voor wijken" gelul.
Twee keer zelfs, misschien!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Robbe heeft Seixas nog maar één keer gezien.
Is toch ook vast best lastig? Zeker in die kleinere plaatsen in de bergen. Daar loopt vaak maar 1 volwaardige weg doorheen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan de obstakels ook ontwijken toch? Of in dit geval ook had moeten gebeuren weet ik niet.
Bert maar ontslaan, weggegooid geld.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:33 schreef Zwansen het volgende:
Heeft Karrel al geduid waarom Merlier zonder de beste leadout ter wereld Bert van Lerberghe toch 2 etappes op rij wint?
Nee dit is gewoon waar je mee te maken hebt. Heeft iedereen. En als dit gevaarlijk blijkt te zijn, dan moet die parcoursbouwer een andere route nemen. Zo moeilijk is het allemaal niet toch.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan de obstakels ook ontwijken toch? Of in dit geval ook had moeten gebeuren weet ik niet.
Ja, dat zeg ik Hans.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon waar je mee te maken hebt. Heeft iedereen. En als dit gevaarlijk blijkt te zijn, dan moet die parcoursbouwer een andere route nemen. Zo moeilijk is het allemaal niet toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |