1,91m 75,9kg, ik ecto hardquote:
Mike, niet Mikey.quote:
Volgens mijn trainer tegen september 80quote:
lays extra sweet paprika is wel ok met een handje extra zout erin.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:28 schreef Mikeytt het volgende:
Ik dacht dat Lays max al erg was...
Lays naturel Oven... 0,84 gram zout
[ afbeelding ]
Ach ons.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Belgie - Spanje. Zaterdag Engeland - Noorwegen 23:00 en 03:00 Arg-Zwi
Dan ga ik voor 85 kilo tegen septemberquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mijn trainer tegen september 80
Elke dag sixpackje bier en pizza en je tikt de 100 aan tegen decemberquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mijn trainer tegen september 80
quote:Sfeer slaat om op Tussen Meer, Mobiele Eenheid aanwezig
Op de Tussen Meer in Nieuw-West zijn de Mobiele Eenheid en veel politie aanwezig. In de straat staan honderden jongeren. De sfeer lijkt langzaam om te slaan: er wordt vuurwerk afgestoken, fakkels worden aangestoken en er worden voorwerpen naar de politie gegooid. Mogelijk grijpt de ME later vanavond in om de straat leeg te maken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:12 schreef DutchDweeb het volgende:
Hier is het ook weer raak
https://www.at5.nl/artike(...)tie-en-me-op-de-been
[..]
Ze moeten voor die mensen die daar vrijwillig een geel hesje aan trekken een catering organiseren.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 01:12 schreef DutchDweeb het volgende:
Hier is het ook weer raak
https://www.at5.nl/artike(...)tie-en-me-op-de-been
[..]
Spanje speelt wel aanvallend, alleen niet effectief.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:25 schreef Gretzl het volgende:
Het riedeltje van Raf dat Spanje aanvallender voetbal zou moeten spelen heb ik ook wel een beetje gehad [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hysterisch geklets van bange mensjes.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alle binnensteden staan gewoon nog overeind.
En ik maar denken dat ik hier hoorde dat het allemaal naar de vlakte zou gaan.
Net niet goed genoeg als Europeanen, net als in het dagelijks levenquote:Trots overheerst bij Marokko na WK-uitschakeling: 'Velen herkennen zichzelf in dit team
Zo goed ben je gewoon niet. Koeman heeft gegokt en tot de 90ste minuut leek het een goede gok.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met terugwerkende kracht een nog grotere hekel aan Cowman en zijn 'strategieën'.
Den Haag is KAPOETquote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee, tot de 72e minuut leek het een slechte gok, daarna 20 minuten een matige gok die goed uitpakte.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo goed ben je gewoon niet. Koeman heeft gegokt en tot de 90ste minuut leek het een goede gok.
Dat is toch ook voetbal. Als hij open huis had gehouden was hij er misschien met een verschil van 3 goals vanaf gegaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, tot de 72e minuut leek het een slechte gok, daarna 20 minuten een matige gok die goed uitpakte.
Misschien. Maar er was geen reden om aan te nemen dat Marokko zoveel beter was dan wij. We hadden dus ook met 3 goals verschil kunnen winnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is toch ook voetbal. Als hij open huis had gehouden was hij er misschien met een verschil van 3 goals vanaf gegaan.
Zou Koeman maar wat meer hebben gegokt. Koeman heeft het tegenovergestelde gedaan, op zekerheid gespeeld. Alleen dan helaas de zekerheid dat je eruit vliegt en dan ook nog eens met schijtbakkenvoetbal.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo goed ben je gewoon niet. Koeman heeft gegokt en tot de 90ste minuut leek het een goede gok.
Schijnbaar verliezen de Marokkanen liever dan ze winnenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Preventief enorm veel politie aanwezig, straten afgezet etc. in grote steden in Nederland, maar ook in bijvoorbeeld Engeland en Frankrijk. Dan kan je wel zeggen hysterisch geklets, maar een feit blijft dat alleen nodig is wanneer Marokkanen spelen. En nodig was het getuige de aanhoudingen, of was dit ook wederom uitlokking van de politie? En dan heb je ook de lokale vernielingen buiten de grote steden nog, waarvan de journalistieke reikwijdte niet verder is dan het lokale suffertje, niet per se catastrofaal, maar wel erg vervelend wanneer het jouw eigendom treft.quote:
Tegen Japan toch hetzelfde na de 2-1. En in feite was het tegen Turkije in '24 ook al zo, toen kwam je met alle geluk weg dat die Turken geen 2-2 maakten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zou Koeman maar wat meer hebben gegokt. Koeman heeft het tegenovergestelde gedaan, op zekerheid gespeeld. Alleen dan helaas de zekerheid dat je eruit vliegt en dan ook nog eens met schijtbakkenvoetbal.
Van Marokko kan je gewoon verliezen, zo groot zijn de verschillen niet tussen beide ploegen, maar doe het dan in ieder geval op je eigen manier. Nu heb je je in lopen graven en ben je er nog relatief kansloos af gegaan.
Tuurlijk was het uitlokking, dat zeggen de hooligans ook altijd, zij doen nooit wat, ben je gek.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Preventief enorm veel politie aanwezig, straten afgezet etc. in grote steden in Nederland, maar ook in bijvoorbeeld Engeland en Frankrijk. Dan kan je wel zeggen hysterisch geklets, maar een feit blijft dat alleen nodig is wanneer Marokkanen spelen. En nodig was het getuige de aanhoudingen, of was dit ook wederom uitlokking van de politie?
Koeman is gewoon geen trainer die spelers beter maakt of meer uit de spelers haalt, combineer dat met laf verdedigend voetbal et voila. Dan ben je naar mijn beleving ook gewoon geen goede coach.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen Japan toch hetzelfde na de 2-1. En in feite was het tegen Turkije in '24 ook al zo, toen kwam je met alle geluk weg dat die Turken geen 2-2 maakten.
De romeos hadden gister een snipperdagquote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Schijnbaar verliezen de Marokkanen liever dan ze winnen@:PSVCL
Ach, ze hebben van Nederland gewonnen. Daarmee is dit WK al geslaagd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Schijnbaar verliezen de Marokkanen liever dan ze winnen@:PSVCL
Desondanks een prachtig WK voor hun toch? En veel belangrijker: gewoon lekker gespeeld vanuit hun eigen kracht, dat kunnen wij helaas niet zeggen. Dat Frankrijk een maatje (of 2) te groot is is niet zo'n schande.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was toch het maximale voor Marokko, hebben paar leuke spelers maar zitten echt niet op het niveau van Frankrijk of Spanje.
Ja, zij hebben een prima WK gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Desondanks een prachtig WK voor hun toch? En veel belangrijker: gewoon lekker gespeeld vanuit hun eigen kracht, dat kunnen wij helaas niet zeggen. Dat Frankrijk een maatje (of 2) te groot is is niet zo'n schande.
Wel moeite met die schijtmarokkanen hier in Nederland die de boel dan lopen te slopen al ze winnen.
Mwoh, Feyenoord & Co. en Zomercarnaval doen ook een goede duit in dit zakje of eigenlijk elk event waar stads volk op afkomt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Preventief enorm veel politie aanwezig, straten afgezet etc. in grote steden in Nederland, maar ook in bijvoorbeeld Engeland en Frankrijk. Dan kan je wel zeggen hysterisch geklets, maar een feit blijft dat alleen nodig is wanneer Marokkanen spelen. En nodig was het getuige de aanhoudingen, of was dit ook wederom uitlokking van de politie? En dan heb je ook de lokale vernielingen buiten de grote steden nog, waarvan de journalistieke reikwijdte niet verder is dan het lokale suffertje, niet per se catastrofaal, maar wel erg vervelend wanneer het jouw eigendom treft.
Dat is niet de vergelijking die ik maak, er doen 48 landen mee aan dit WK, maar alleen bij Marokko is het keer op keer gezeik om het eufemistisch te benoemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mwoh, Feyenoord & Co. en Zomercarnaval doen ook een goede duit in dit zakje of eigenlijk elk event waar stads volk op afkomt.
En in België, en in Frankrijkquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Desondanks een prachtig WK voor hun toch? En veel belangrijker: gewoon lekker gespeeld vanuit hun eigen kracht, dat kunnen wij helaas niet zeggen. Dat Frankrijk een maatje (of 2) te groot is is niet zo'n schande.
Wel moeite met die schijtmarokkanen hier in Nederland die de boel dan lopen te slopen al ze winnen.
Oh ja, dan klopt ie redelijk. Behalve dat ik ook wat beelden van Argentijnse en Algerijnse halve zolen voorbij heb zien komen, maar niet in deze gradatie.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is niet de vergelijking die ik maak, er doen 48 landen mee aan dit WK, maar alleen bij Marokko is het keer op keer gezeik om het eufemistisch te benoemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |