Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
"Ja Roma zei dat"quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:26 schreef greysbones het volgende:
Beau is nog niet beneden en het wordt al bij de BBQ besproken![]()
kook niequote:Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geloof geen zak van dat BeauDrama ...
Scriptschrijver van MCW weer ingehuurdquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
heeeequote:Op donderdag 9 juli 2026 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Scriptschrijver van MCW weer ingehuurd
Heel vroeger dan, vorige eeuw?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeee
dat was vroegahhh een goede serie
I k snap er geen drol van, wat ligt er open. Heb niets gehoord of gelezen over beau?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
De stoep voor haar huisquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I k snap er geen drol van, wat ligt er open. Heb niets gehoord of gelezen over beau?
quote:
Vrindje schijn dus al weken een heel dossier te hebben van zijn Hoe.. overspelige vrindinnetje ..of zoiets, bizarquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I k snap er geen drol van, wat ligt er open. Heb niets gehoord of gelezen over beau?
Het boek ligt open, ik wil je beschermenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vrindje schijn dus al weken een heel dossier te hebben van zijn Hoe.. overspelige vrindinnetje ..of zoiets, bizar
Waarom zat hij erbij?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
Zou die vent van Beau nou niet denken heh? waar komt die relnicht nou ineens vandaan. Of was het beeld al weg
Notulerenquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:33 schreef schetterklep het volgende:
Misschien had ze vijanden gemaakt met haar arretjes imperium en zitten ze achter hem aanOf hij heeft haar dagboeken gevonden van se afgelopen 20 jaar
![]()
Maar het is allemaal wel dreigen en dwingen hoorDie hele familie clan van Anouk is ook wat vreemd. Je kan het ook mededelen of nog eens vragen maar als ze niet wil moet die Max maar gewoon beslissen lijkt me.
Hij had ook een maandje kunnen wachten die lul , maar ja op TV je vrindinnetje platslaan is veilger blijkbaarquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het boek ligt open, ik wil je beschermen
Beetje vaag dit allemaal hoor
Omdat Beau kennelijk niet helemaal zeker was of zo en dat was duidelijk , maar waarom geen idee...quote:
Ja, schijnt de nieuwe hype te zijn in DBG vriendjes die willen dat je naar huis komt,quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij had ook een maandje kunnen wachten die lul , maar ja op TV je vrindinnetje platslaan is veilger blijkbaar
Ze mogen blijkbaar niet zeggen dat ze compleet zwart wordt gemaakt in de buitenwereld.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:38 schreef Indigoblauw het volgende:
Snap de familie heel goed.
Dat het een beetje ongemakkelijk gesprek is komt door Anouk zelf.
Wat ik begrijp hebben ze het thuis vooraf afgesproken dat als er iets gebeurt dat thuis niet goed overkomt dat ze dat met haar zouden delen.
Je vraagt erom en wil t nu negeren
Alles aan dit kind is ikke,ikke
Verwend nest denk ik, zelden nee gehoord.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:38 schreef Indigoblauw het volgende:
Snap de familie heel goed.
Dat het een beetje ongemakkelijk gesprek is komt door Anouk zelf.
Wat ik begrijp hebben ze het thuis vooraf afgesproken dat als er iets gebeurt dat thuis niet goed overkomt dat ze dat met haar zouden delen.
Je vraagt erom en wil t nu negeren
Alles aan dit kind is ikke,ikke
Dat is ook niet handig om te zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze mogen blijkbaar niet zeggen dat ze compleet zwart wordt gemaakt in de buitenwereld.
Vind dit wel beter staan dat dat vette haar zo strakquote:
Ik denk wel met velen.. "de boeken liggen open" dusquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:42 schreef chufi het volgende:
Zou Beu eens een keer geneukd hebben met iemand anders voor dat ze dr vriendje kende?
nieuwe coupe voor vertrekkende noukiequote:
Ik ook, met gel vind ik hem net een donkere Johnny Bravo.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit wel beter staan dat dat vette haar zo strak
Wildquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieuwe coupe voor vertrekkende noukie
Ik las Broeken.....quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk wel met velen.. "de boeken liggen open" dus
Nee is niet relevant, die bak stront krijgt iedereen op s.m. Dat kan je beter negeren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel om haar nog maar eens goed te doen nadenken.
Ken Mattel©quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, met gel vind ik hem net een donkere Johnny Bravo.
Vind het altijd zo goor gezicht als ze dat haar met gel zo hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, met gel vind ik hem net een donkere Johnny Bravo.
Doet ze toch pas buiten misshienquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:47 schreef Soury het volgende:
Delano vind het belangrijk dat Beau toch verteld wat er speelt, dat lucht op.
Ze gaat niets zeggen. Wie weet gaan we het ooit nog horenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:47 schreef Soury het volgende:
Wat een empatisch persoon is hij tochquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:47 schreef Soury het volgende:
Ja de schatquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een empatisch persoon is hij toch
Als ze haar memoires gaat publicerenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat niets zeggen. Wie weet gaan we het ooit nog horen
Volgende telefoontjequote:Op donderdag 9 juli 2026 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Wesley heeft buiten niets, zegt ie, behalve zijn gezin
Je zou zijn vrouw of kind maar zijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Wesley heeft buiten niets, zegt ie, behalve zijn gezin
Inderdaad, hij klonk niet echt alsof hij zijn gezin belangrijk vindt.quote:
Dan snap ik wel dat hij liever in de loods blijftquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik 3 jonge kinderen
Hij kan eindelijk 'n keer uitslapenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij klonk niet echt alsof hij zijn gezin belangrijk vindt.
O hij lijkt mij nog zo jong knappie, je snapt niet dat ze hun gezin zo in de steek laten he.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik 3 jonge kinderen
Zo vond ik het ook klinken. Ik heb buiten niets alleen mijn gezinquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij klonk niet echt alsof hij zijn gezin belangrijk vindt.
Ja is ook raar, snap dat ook nooitquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was al best raar dat hij vrouw en kinderen heeft achtergelaten.
Raar ook dat dit gesprek helemaal in beeld komt, dan MOETEN we het vervolg horen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Schaduwleven???
Is er een 2de Beau? Dubbelleven???
Ik begin nou wel nieuwsgierig geworden wat het grote geheim is.
Hey Gizquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Schaduwleven???
Overdag is zij een brave huisvrouw.. maar S'Nachts ontpopt zij zich als een onverzadigbaar beest...quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Schaduwleven???
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Schaduwleven???
Ja dat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar ook dat dit gesprek helemaal in beeld komt, dan MOETEN we het vervolg horen.
Helaas met een lege knikkerzakquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bonnie gaat eindelijk buiten spelen
Ik wil alle pagina's zien.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Giz![]()
Ja ik ook, een heel boek nog wel
Hahaha die zin had ik ook in gedachte.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Overdag is zij een brave huisvrouw.. maar S'Nachts ontpopt zij zich als een onverzadigbaar beest...![]()
Volgens mij iedereen hier.quote:
lolquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op de dag dat Bonnie Tyler gestopt is met spelenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
die mensen leven echt onder een steenquote:
En er met de ton vandoor gaatquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:15 schreef greysbones het volgende:
als die kut op stelten ook nog de finale mag spelen
![]()
doorgestoken kaart!!quote:
De gierenquote:
Ook op 1?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:19 schreef greysbones het volgende:
ehhh
De soloartiest die het langst in de Nederlandse Top 40 heeft gestaan is David Guetta. Met ruim 1000 weken in de lijst is hij de absolute recordhouder. Zijn teller staat inmiddels al op meer dan 1100 weken
Ik zat zelf Queen te roepen voor ik de vraag herlasquote:
Beatles, Stones.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zat zelf Queen te roepen voor ik de vraag herlas
en gaat het om 1 nummer 1 hit of mogen het meerdere nr 1 hits zijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zat zelf Queen te roepen voor ik de vraag herlas
Top 10 Solo-artiesten met de meeste weken op nummer 1Marco Borsato – 72 weken (verspreid over 15 verschillende nummer 1-hits)Bruno Mars – 52 wekenJustin Bieber – 47 wekenEd Sheeran – 38 wekenLady Gaga – 29 wekenquote:
Dat zijn geen solo artiestenquote:
Durf het bijna niet te zeggen maare ... Ook niet Marcoquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
en gaat het om 1 nummer 1 hit of mogen het meerdere nr 1 hits zijn
anders is het die dikke kwallebal Marco
Bruine marsquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen maare ... Ook niet Marco
[ afbeelding ]
Valentijne noemt de opmerking van een ander misplaatst, terwijl zij zelf voor de 2e keer in die loods zit..quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Wéér Valentijntje zieken tegen "sommige bondgenoten.."![]()
[ afbeelding ]
Ah dan hebben de slangen em.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Top 10 Solo-artiesten met de meeste weken op nummer 1Marco Borsato – 72 weken (verspreid over 15 verschillende nummer 1-hits)Bruno Mars – 52 wekenJustin Bieber – 47 wekenEd Sheeran – 38 wekenLady Gaga – 29 weken
Ze is ook een vervelende langspeelplaat vastgelopen in de dezelfde groef.. Watdenkjezellef Watdenkjezellef Watdenkjezellef Watdenkjezellefquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valentijne noemt de opmerking van een ander misplaatst, terwijl zij zelf voor de 2e keer in die loods zit..
Wie is er nou misplaatst?!
Valt niet mee te praten met dat soort lui, krijg je alleen maar van die domme oneliners terug. Had die miep (ben haar naam al weer kwijt die dik was geworden) ook last van "Ben je hondje niet", als je iets normaal vraagt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is ook een vervelende langspeelplaat vastgelopen in de dezelfde groef.. Watdenkjezellef Watdenkjezellef Watdenkjezellef Watdenkjezellef
Effe gezocht op SM nog niets uitgelektquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:31 schreef Soury het volgende:
Ok dus hopelijk de finale zaterdag, wie de ton heeft is al uitgelekt blijkbaar. Vermijden van s.m. dus.
Ik zie hetquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Effe gezocht op SM nog niets uitgelekt![]()
[ afbeelding ]
Totaal niet aan de orde in DBG. Kijk je wel eens de interviews met oud deelnemers? Er is niks gescript, als het wel zo was was het allang geen succes meer. Als je kijkt naar Ex on the beach of die programma's waar figuren als Michella Kokx in opduiken, ja dat is scripted reality.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
De term "Gescripte reality " begint steeds meer betekenis te krijgen..
Febo heeft een week de tijd gehad om die belletjes te monitoren en moderaten, maar alle sappige delen erin gelaten voor heel Nederland te zien en te oordelen, tenzij de deelnemers van alles op de hoogte waren voordat de beelden de studio verlieten
Scripted reality (ook wel schijnrealiteit of net-echttelevisie genoemd) is een televisiegenre dat oogt als een spontane realityshow of documentaire, maar in werkelijkheid vooraf is uitgeschreven en door acteurs wordt gespeeld. Het grote verschil met een normale dramaserie is de specifieke opnamestijl. De makers bootsen de typische kenmerken van reality-tv na om de kijker het gevoel te geven dat de situaties echt en op dat moment gebeuren.
Ik weet nog wel dat "de Villa" van de buis gehaald was omdat de productie een jongen een slaapkamer in gestuurd had waar een dame (ja sorry zo noemen al die kneuzen de vrouwen in zulke programma's) laveloos op bed lag, in zulk soort programma's zit inderdaad veel sturing vanuit de productie, maar DBG zal misschien wel dingen sturen door bepaalde opdrachten/proeven/enveloppen op bepaalde momenten in het spel te brengen en ik geloof ook wel dat ze proberen dit bij een voor hun gewenst bondje terecht te krijgen, maar ze geven de mensen in de loods echt geen instructies.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Totaal niet aan de orde in DBG. Kijk je wel eens de interviews met oud deelnemers? Er is niks gescript, als het wel zo was was het allang geen succes meer. Als je kijkt naar Ex on the beach of die programma's waar figuren als Michella Kokx in opduiken, ja dat is scripted reality.
Tuurlijk is er sturing dat moet ook wel, verder zijn er misschien een paar die een "act" zelf opvoeren om zo in de picture te staan maar het is allemaal uit vrije wil.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:25 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat "de Villa" van de buis gehaald was omdat de productie een jongen een slaapkamer in gestuurd had waar een dame (ja sorry zo noemen al die kneuzen de vrouwen in zulke programma's) laveloos op bed lag, in zulk soort programma's zit inderdaad veel sturing vanuit de productie, maar DBG zal misschien wel dingen sturen door bepaalde opdrachten/proeven/enveloppen op bepaalde momenten in het spel te brengen en ik geloof ook wel dat ze proberen dit bij een voor hun gewenst bondje terecht te krijgen, maar ze geven de mensen in de loods echt geen instructies.
Ja joh, de productie maakt gewoon een relatie bijna kapot en laat de vriend van Beau onzin verkondigen om een leuk verhaaltje in de bondgenoten. _KNIP_quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:46 schreef freaky40 het volgende:
Beau met dat vriendje van haar, nou of ze nu blijft of niet. Uit gaat het toch maak ik zo op uit het verhaal dus beter blijft ze. Of het is inderdaad een verkapt toneelhaakje om van de FEBO om haar te lozen.
Is allemaal gespeeld joh. De vriend is geinstrueerd door de febo om iets te bedenken en zijn relatie op het spel te zetten. En dat vond hij natuurlijk prima om te doen. En Beau begreep meteen wat hij bedoelde, maar ook dat was gespeeld natuurlijk. De febo vraagt mensen dingen te doen waardoor ze er bij de kijkers heel slecht op staan, maar dat vinden ze oke. En dat komt later ook nooit uit natuurlijk. Want als dat uit zou komen zou dat het grootste schandaal ooit zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Lol... natuurlijk niet. Dan staat hij totaal voor gek bij iedereen die hem kent. En dat komt dan ook altijd uit. Maar hier zijn een aantal mensen die blijkbaar wel geloven in complottheorietjes.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
Denk niet dat die gozer een potje gaat lopen liegen op tv. Ik wil nu wel weten wat die saaie muts voor geheimen heeft
Jazeker. Onder de dekens, maar wel op televisie. Met Bas in Utopia.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:42 schreef chufi het volgende:
Zou Beu eens een keer geneukd hebben met iemand anders voor dat ze dr vriendje kende?
Misschien iemand die ziet dat ze in the picture staat nu ze weer op tv is en een beerputje opentrekt uit oud zeer /jalouzie/rancune. Zo werkt dat bij sommige mensen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 02:57 schreef ThijsTH het volgende:
Oh oh Beautje toch....die had ik niet aan zien komen.
Wat zou het zijn? Hebben mannen zich bij haar vriend gemeld die menen iets met haar te hebben? Heeft ze mensen opgelicht?
Of is het simpelweg dat hij het niks vindt dat ze blijkbaar van aandacht houdt en zich vaak voor spelshows aanmeldt? Maar dan had ie dat wel kunnen zeggen toch....
Maar niet alles solo... Die with a smile was met Lady Gaga. APT met Rosé.quote:
Ja in principe hebben ze het allebei goed. Het zou één keer een voordeel moeten zijn, en anders een andere vraag of b.v. wat is plek 3/4/5.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb gister zitten kijken maar vind het niet eerlijk dat een bondje jou je antwoord kan in laten trekken omdat die het zelfde is als van hun, welke imbeciel heeft dit nu weer bedacht.
Och, Valentijne blijft gewoon lekker een Leeuw tot het eind van de zomer, want geen bondje wil haar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is ook een vervelende langspeelplaat vastgelopen in de dezelfde groef.. Watdenkjezellef Watdenkjezellef Watdenkjezellef Watdenkjezellef
Utopia is bijna 10 jaar geleden. Dat is niet vaak!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 02:57 schreef ThijsTH het volgende:
Oh oh Beautje toch....die had ik niet aan zien komen.
Wat zou het zijn? Hebben mannen zich bij haar vriend gemeld die menen iets met haar te hebben? Heeft ze mensen opgelicht?
Of is het simpelweg dat hij het niks vindt dat ze blijkbaar van aandacht houdt en zich vaak voor spelshows aanmeldt? Maar dan had ie dat wel kunnen zeggen toch....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |