abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221288002
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Durf het bijna niet te zeggen maare ... Ook niet Marco _O-

[ afbeelding ]
Bruine mars
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 9 juli 2026 @ 22:25:51 #127
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221288026
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Wéér Valentijntje zieken tegen "sommige bondgenoten.." :O

[ afbeelding ]
Valentijne noemt de opmerking van een ander misplaatst, terwijl zij zelf voor de 2e keer in die loods zit..

Wie is er nou misplaatst?! |:)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221288032
quote:
99s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Top 10 Solo-artiesten met de meeste weken op nummer 1Marco Borsato – 72 weken (verspreid over 15 verschillende nummer 1-hits)Bruno Mars – 52 wekenJustin Bieber – 47 wekenEd Sheeran – 38 wekenLady Gaga – 29 weken
Ah dan hebben de slangen em.

Ik niet. -O-
pi_221288238
Ok dus hopelijk de finale zaterdag, wie de ton heeft is al uitgelekt blijkbaar. Vermijden van s.m. dus. }:|
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 9 juli 2026 @ 22:31:17 #130
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221288244
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:25 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Valentijne noemt de opmerking van een ander misplaatst, terwijl zij zelf voor de 2e keer in die loods zit..

Wie is er nou misplaatst?! |:)
Ze is ook een vervelende langspeelplaat vastgelopen in de dezelfde groef.. Watdenkjezellef Watdenkjezellef Watdenkjezellef Watdenkjezellef :{
pi_221288303
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ze is ook een vervelende langspeelplaat vastgelopen in de dezelfde groef.. Watdenkjezellef Watdenkjezellef Watdenkjezellef Watdenkjezellef :{
Valt niet mee te praten met dat soort lui, krijg je alleen maar van die domme oneliners terug. Had die miep (ben haar naam al weer kwijt die dik was geworden) ook last van "Ben je hondje niet", als je iets normaal vraagt.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 9 juli 2026 @ 22:38:25 #132
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221288410
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:31 schreef Soury het volgende:
Ok dus hopelijk de finale zaterdag, wie de ton heeft is al uitgelekt blijkbaar. Vermijden van s.m. dus. }:|
Effe gezocht op SM nog niets uitgelekt ^O^

pi_221288425
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Effe gezocht op SM nog niets uitgelekt ^O^

[ afbeelding ]
Ik zie het
pi_221288576
Vreselijk verwaand en pedant nest die Valentijne, die echt de Karen van de cyclus is. Mila valt me eigenlijk erg mee deze cyclus.
Nieuwe kapsel van Sayf doet me denken aan Prince.
Beau met dat vriendje van haar, nou of ze nu blijft of niet. Uit gaat het toch maak ik zo op uit het verhaal dus beter blijft ze. Of het is inderdaad een verkapt toneelhaakje om van de FEBO om haar te lozen. Ze heeft deze cyclus in ieder geval 1x TV gemaakt en dat was vanavond te zien.
Noukie gaat helemaal nergens heen. Die interventie was tenenkrommend en grensoverschrijdend dat het een aard had. Gelukkig trekt Noukie haar eigen plan en laat zich niet piepelen.
Die vriendinnen van de Twins wilde ook een TV momentje en gooien wat slees en dirt de wereld in op basis van 1 geknipte en geplakte quote zoals de FEBO dat graag wil duiden, dus dan is het zo...Ja en dat is spekkie voor het bekkie van Valentijne want die zal als een ja-knikker beamen dat Noukie achterbaks is.
Morgen gaat Valentijne Jordy Slangen even vertellen hoe de wereld in elkaar zit....pff.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 9 juli 2026 @ 22:57:50 #135
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221288832
De term "Gescripte reality " begint steeds meer betekenis te krijgen..

Febo heeft een week de tijd gehad om die belletjes te monitoren en moderaten, maar alle sappige delen erin gelaten voor heel Nederland te zien en te oordelen, tenzij de deelnemers van alles op de hoogte waren voordat de beelden de studio verlieten

Scripted reality (ook wel schijnrealiteit of net-echttelevisie genoemd) is een televisiegenre dat oogt als een spontane realityshow of documentaire, maar in werkelijkheid vooraf is uitgeschreven en door acteurs wordt gespeeld. Het grote verschil met een normale dramaserie is de specifieke opnamestijl. De makers bootsen de typische kenmerken van reality-tv na om de kijker het gevoel te geven dat de situaties echt en op dat moment gebeuren.
pi_221288908
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
De term "Gescripte reality " begint steeds meer betekenis te krijgen..

Febo heeft een week de tijd gehad om die belletjes te monitoren en moderaten, maar alle sappige delen erin gelaten voor heel Nederland te zien en te oordelen, tenzij de deelnemers van alles op de hoogte waren voordat de beelden de studio verlieten

Scripted reality (ook wel schijnrealiteit of net-echttelevisie genoemd) is een televisiegenre dat oogt als een spontane realityshow of documentaire, maar in werkelijkheid vooraf is uitgeschreven en door acteurs wordt gespeeld. Het grote verschil met een normale dramaserie is de specifieke opnamestijl. De makers bootsen de typische kenmerken van reality-tv na om de kijker het gevoel te geven dat de situaties echt en op dat moment gebeuren.
Totaal niet aan de orde in DBG. Kijk je wel eens de interviews met oud deelnemers? Er is niks gescript, als het wel zo was was het allang geen succes meer. Als je kijkt naar Ex on the beach of die programma's waar figuren als Michella Kokx in opduiken, ja dat is scripted reality.
pi_221289395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Totaal niet aan de orde in DBG. Kijk je wel eens de interviews met oud deelnemers? Er is niks gescript, als het wel zo was was het allang geen succes meer. Als je kijkt naar Ex on the beach of die programma's waar figuren als Michella Kokx in opduiken, ja dat is scripted reality.
Ik weet nog wel dat "de Villa" van de buis gehaald was omdat de productie een jongen een slaapkamer in gestuurd had waar een dame (ja sorry zo noemen al die kneuzen de vrouwen in zulke programma's) laveloos op bed lag, in zulk soort programma's zit inderdaad veel sturing vanuit de productie, maar DBG zal misschien wel dingen sturen door bepaalde opdrachten/proeven/enveloppen op bepaalde momenten in het spel te brengen en ik geloof ook wel dat ze proberen dit bij een voor hun gewenst bondje terecht te krijgen, maar ze geven de mensen in de loods echt geen instructies.
pi_221289736
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:25 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Ik weet nog wel dat "de Villa" van de buis gehaald was omdat de productie een jongen een slaapkamer in gestuurd had waar een dame (ja sorry zo noemen al die kneuzen de vrouwen in zulke programma's) laveloos op bed lag, in zulk soort programma's zit inderdaad veel sturing vanuit de productie, maar DBG zal misschien wel dingen sturen door bepaalde opdrachten/proeven/enveloppen op bepaalde momenten in het spel te brengen en ik geloof ook wel dat ze proberen dit bij een voor hun gewenst bondje terecht te krijgen, maar ze geven de mensen in de loods echt geen instructies.
Tuurlijk is er sturing dat moet ook wel, verder zijn er misschien een paar die een "act" zelf opvoeren om zo in de picture te staan maar het is allemaal uit vrije wil.
pi_221290394

_O-
pi_221290591
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:46 schreef freaky40 het volgende:
Beau met dat vriendje van haar, nou of ze nu blijft of niet. Uit gaat het toch maak ik zo op uit het verhaal dus beter blijft ze. Of het is inderdaad een verkapt toneelhaakje om van de FEBO om haar te lozen.
Ja joh, de productie maakt gewoon een relatie bijna kapot en laat de vriend van Beau onzin verkondigen om een leuk verhaaltje in de bondgenoten. _KNIP_

[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 10-07-2026 08:39:48 (niet persoonlijk worden) ]
pi_221290593
Ed Sheeran stond 38 weken op 1 met al zijn nummer 1 hits en Madonna 'slechts' 22 weken. Dus 1 - 0 voor de slangen.
Ik vond het zo zielig voor Beau. Zit ze er nog geen maand in en dan gebeurt dit. Geen idee wat er speelt, maar het leek nogal heftig. Er lag wel een boek vol ellende, volgens die vriend. Gaat ze nog voor de finale weg, of wacht ze dat nog even af? Ik hoop dat ze wel de finale nog even speelt als ze de knockouts winnen.

Jammer dat Bonnie de klos was. Ik vond haar verreweg de leukste van die 4. Vorige maand leek er nog totaal geen voordeel te zijn als je hoger eindigde in de eindstand voor de knockout, maar deze keer kwam dat voordeel wel echt naar voren.
pi_221290603
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geloof geen zak van dat BeauDrama ... }:|
Is allemaal gespeeld joh. De vriend is geinstrueerd door de febo om iets te bedenken en zijn relatie op het spel te zetten. En dat vond hij natuurlijk prima om te doen. En Beau begreep meteen wat hij bedoelde, maar ook dat was gespeeld natuurlijk. De febo vraagt mensen dingen te doen waardoor ze er bij de kijkers heel slecht op staan, maar dat vinden ze oke. En dat komt later ook nooit uit natuurlijk. Want als dat uit zou komen zou dat het grootste schandaal ooit zijn. O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
Denk niet dat die gozer een potje gaat lopen liegen op tv. Ik wil nu wel weten wat die saaie muts voor geheimen heeft :Y)
Lol... natuurlijk niet. Dan staat hij totaal voor gek bij iedereen die hem kent. En dat komt dan ook altijd uit. Maar hier zijn een aantal mensen die blijkbaar wel geloven in complottheorietjes. :D

quote:
99s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:42 schreef chufi het volgende:
Zou Beu eens een keer geneukd hebben met iemand anders voor dat ze dr vriendje kende?
Jazeker. Onder de dekens, maar wel op televisie. Met Bas in Utopia.
pi_221290610
Oh oh Beautje toch....die had ik niet aan zien komen.

Wat zou het zijn? Hebben mannen zich bij haar vriend gemeld die menen iets met haar te hebben? Heeft ze mensen opgelicht?
Of is het simpelweg dat hij het niks vindt dat ze blijkbaar van aandacht houdt en zich vaak voor spelshows aanmeldt? Maar dan had ie dat wel kunnen zeggen toch....
pi_221290700
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 02:57 schreef ThijsTH het volgende:

Wat zou het zijn? Hebben mannen zich bij haar vriend gemeld die menen iets met haar te hebben? Heeft ze mensen opgelicht?
Of is het simpelweg dat hij het niks vindt dat ze blijkbaar van aandacht houdt en zich vaak voor spelshows aanmeldt? Maar dan had ie dat wel kunnen zeggen toch....
Misschien iemand die ziet dat ze in the picture staat nu ze weer op tv is en een beerputje opentrekt uit oud zeer /jalouzie/rancune. Zo werkt dat bij sommige mensen.
pi_221290823
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:24 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]

_O-
SaïfTeef de kruimeldief :+
  vrijdag 10 juli 2026 @ 09:05:13 #146
3542 Gia
User under construction
pi_221291124
quote:
99s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Bruine mars
Maar niet alles solo... Die with a smile was met Lady Gaga. APT met Rosé.

Als ik als zoekopdracht intyp: "Buitenlandse solo artiest die met al zijn solohits het langst op 1 stond" dan krijg ik als antwoord: Justin Bieber.
Maar als het gaat om welke solo artiest met al zijn hits (ook niet solo) het langst op 1 stond, dan is het Bruno Mars.

Maar Ed Sheeran staat ook hoog, met weer een andere omschrijving staat die op 1. Weet niet meer hoe de vraag exact werd gesteld, want lijkt me dat dat leidend is.

Anyway, denk dat de Slangen hem hebben.

Even teruggekeken, de vraag is letterlijk: welke buitenlandse solo artiest stond met al zijn of haar hits het langst op nummer 1 in de Nederlandse top 40
En dan is het antwoord: Bruno Mars

[ Bericht 9% gewijzigd door Gia op 10-07-2026 09:14:45 ]
pi_221291161
POLL
All those angels with their wings glued on.
pi_221291187
Ik heb gister zitten kijken maar vind het niet eerlijk dat een bondje jou je antwoord kan in laten trekken omdat die het zelfde is als van hun, welke imbeciel heeft dit nu weer bedacht.
pi_221291330
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb gister zitten kijken maar vind het niet eerlijk dat een bondje jou je antwoord kan in laten trekken omdat die het zelfde is als van hun, welke imbeciel heeft dit nu weer bedacht.
Ja in principe hebben ze het allebei goed. Het zou één keer een voordeel moeten zijn, en anders een andere vraag of b.v. wat is plek 3/4/5.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 09:33:02 #150
3542 Gia
User under construction
pi_221291398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Och, Valentijne blijft gewoon lekker een Leeuw tot het eind van de zomer, want geen bondje wil haar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 02:57 schreef ThijsTH het volgende:

Utopia is bijna 10 jaar geleden. Dat is niet vaak!

Op Reality-fbi hebben ze het erover dat ze vlak voor ze de loods inging vreemd is gegaan met een vriend van haar vriend. Mja, dat verhaaltje geloof ik niet zo, aangezien haar vriend het had over "ik ben niet boos, ik ben niet teleurgesteld, maar heb ontzettend veel vragen". Lijkt mij dat je wel boos en teleurgesteld bent als je te horen krijgt dat je vriendin is vreemd gegaan. Hij wil haar ook beschermen tegen de buitenwereld.

Misschien toch op zakelijk vlak iets gedaan wat niet door de beugel kan? Met haar bedrijf, met de verbouwing? Misschien komen we er nog achter, misschien ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')