Ja, schijnt de nieuwe hype te zijn in DBG vriendjes die willen dat je naar huis komt,quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij had ook een maandje kunnen wachten die lul , maar ja op TV je vrindinnetje platslaan is veilger blijkbaar
Ze mogen blijkbaar niet zeggen dat ze compleet zwart wordt gemaakt in de buitenwereld.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:38 schreef Indigoblauw het volgende:
Snap de familie heel goed.
Dat het een beetje ongemakkelijk gesprek is komt door Anouk zelf.
Wat ik begrijp hebben ze het thuis vooraf afgesproken dat als er iets gebeurt dat thuis niet goed overkomt dat ze dat met haar zouden delen.
Je vraagt erom en wil t nu negeren
Alles aan dit kind is ikke,ikke
Verwend nest denk ik, zelden nee gehoord.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:38 schreef Indigoblauw het volgende:
Snap de familie heel goed.
Dat het een beetje ongemakkelijk gesprek is komt door Anouk zelf.
Wat ik begrijp hebben ze het thuis vooraf afgesproken dat als er iets gebeurt dat thuis niet goed overkomt dat ze dat met haar zouden delen.
Je vraagt erom en wil t nu negeren
Alles aan dit kind is ikke,ikke
Dat is ook niet handig om te zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze mogen blijkbaar niet zeggen dat ze compleet zwart wordt gemaakt in de buitenwereld.
Vind dit wel beter staan dat dat vette haar zo strakquote:
Ik denk wel met velen.. "de boeken liggen open" dusquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:42 schreef chufi het volgende:
Zou Beu eens een keer geneukd hebben met iemand anders voor dat ze dr vriendje kende?
nieuwe coupe voor vertrekkende noukiequote:
Ik ook, met gel vind ik hem net een donkere Johnny Bravo.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit wel beter staan dat dat vette haar zo strak
Wildquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieuwe coupe voor vertrekkende noukie
Ik las Broeken.....quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk wel met velen.. "de boeken liggen open" dus
Nee is niet relevant, die bak stront krijgt iedereen op s.m. Dat kan je beter negeren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel om haar nog maar eens goed te doen nadenken.
Ken MattelŠquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, met gel vind ik hem net een donkere Johnny Bravo.
Vind het altijd zo goor gezicht als ze dat haar met gel zo hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, met gel vind ik hem net een donkere Johnny Bravo.
Doet ze toch pas buiten misshienquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:47 schreef Soury het volgende:
Delano vind het belangrijk dat Beau toch verteld wat er speelt, dat lucht op.
Ze gaat niets zeggen. Wie weet gaan we het ooit nog horenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:47 schreef Soury het volgende:
Wat een empatisch persoon is hij tochquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:47 schreef Soury het volgende:
Ja de schatquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een empatisch persoon is hij toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |