Als ze haar memoires gaat publicerenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat niets zeggen. Wie weet gaan we het ooit nog horen
Volgende telefoontjequote:Op donderdag 9 juli 2026 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Wesley heeft buiten niets, zegt ie, behalve zijn gezin
Je zou zijn vrouw of kind maar zijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Wesley heeft buiten niets, zegt ie, behalve zijn gezin
Inderdaad, hij klonk niet echt alsof hij zijn gezin belangrijk vindt.quote:
Dan snap ik wel dat hij liever in de loods blijftquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik 3 jonge kinderen
Hij kan eindelijk 'n keer uitslapenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij klonk niet echt alsof hij zijn gezin belangrijk vindt.
O hij lijkt mij nog zo jong knappie, je snapt niet dat ze hun gezin zo in de steek laten he.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik 3 jonge kinderen
Zo vond ik het ook klinken. Ik heb buiten niets alleen mijn gezinquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij klonk niet echt alsof hij zijn gezin belangrijk vindt.
Ja is ook raar, snap dat ook nooitquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was al best raar dat hij vrouw en kinderen heeft achtergelaten.
Raar ook dat dit gesprek helemaal in beeld komt, dan MOETEN we het vervolg horen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Schaduwleven???
Is er een 2de Beau? Dubbelleven???
Ik begin nou wel nieuwsgierig geworden wat het grote geheim is.
Hey Gizquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Schaduwleven???
Overdag is zij een brave huisvrouw.. maar S'Nachts ontpopt zij zich als een onverzadigbaar beest...quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Schaduwleven???
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Schaduwleven???
Ja dat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar ook dat dit gesprek helemaal in beeld komt, dan MOETEN we het vervolg horen.
Helaas met een lege knikkerzakquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bonnie gaat eindelijk buiten spelen
Ik wil alle pagina's zien.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Giz![]()
Ja ik ook, een heel boek nog wel
Hahaha die zin had ik ook in gedachte.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Overdag is zij een brave huisvrouw.. maar S'Nachts ontpopt zij zich als een onverzadigbaar beest...![]()
Volgens mij iedereen hier.quote:
lolquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op de dag dat Bonnie Tyler gestopt is met spelenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
die mensen leven echt onder een steenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |