Zijn dat niet degenen die de VS hebben gefaciliteerd met bijvoorbeeld het vrijgeven van luchthavens voor bombardementen op Iran?quote:Op zondag 12 juli 2026 13:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Europese leiders staan op de dodenlijst ondanks dat ze niets met deze oorlog te maken hebben.
Schei toch uit.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:39 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Vandaar dat Rutte er niet opstaat. Dit is gewoon de ware aard van de islamisten. Europa is daar altijd vrij naïef in geweest. Laat dit een wakeup call zijn.
Alle Westerlingen staan op de dodenlijst van Iran.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Europese leiders staan op de dodenlijst ondanks dat ze niets met deze oorlog te maken hebben.
Als je een lijst zou maken van alle mensen die door de VS en Israel zijn gedood, zou de server van het forum direct crashen.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf. Dat is letterlijk nepnieuws en sensationalisme.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Een wake up call voor wat? Het lijkt me duidelijk dat een grote (grond)oorlog tegen Iran geen winnaars zal kennen. Dat zou een Irak worden, maar dan 50x erger. Dat lijkt me een heel slecht idee en iets waar wat mij betreft geen Nederlanders heen gaan.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:39 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Vandaar dat Rutte er niet opstaat. Dit is gewoon de ware aard van de islamisten. Europa is daar altijd vrij naïef in geweest. Laat dit een wakeup call zijn.
Dit is letterlijk domme wappiespeak. Als je het even zelf had nagezocht had je kunnen weten dat dit op de voorpagina van Hamshahri staat, een krant in de handen van de Iraanse staat.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf. Dat is letterlijk nepnieuws en sensationalisme.
Een wakeup call dat je geen politieke betrekkingen kunt onderhouden met islam-nazi's.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:33 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Een wake up call voor wat? Het lijkt me duidelijk dat een grote (grond)oorlog tegen Iran geen winnaars zal kennen. Dat zou een Irak worden, maar dan 50x erger. Dat lijkt me een heel slecht idee en iets waar wat mij betreft geen Nederlanders heen gaan.
Is dat een betrouwbare krant?quote:Op zondag 12 juli 2026 15:40 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit is letterlijk domme wappiespeak. Als je het even zelf had nagezocht had je kunnen weten dat dit op de voorpagina van Hamshahri staat, een krant in de handen van de Iraanse staat.
En dus?quote:
Het vervelende is die haatbaarden toch wel vaak de daad bij woord voegen, wanneer ze de kans krijgen.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:52 schreef Toby56 het volgende:
Stoerdoenerij door Islamistische haatbaarden.
Dat verhaal is mij bekend.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:04 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Het vervelende is die haatbaarden toch wel vaak de daad bij woord voegen, wanneer ze de kans krijgen.
Heb je wel eens van Salman Rushdie gehoord?
Hij schreef ooit het boek 'De Duivelsverzen'. Dat vond Ayatollah Superhaatbaard Ruhollah Khomenei niet zo leuk, dus hij sprak in 1989 een fatwa over Rushdie uit.
Talloze bedreigingen en pogingen tot geweld volgden over de jaren, in 2022 - jawel, 33 (!) jaar later, het zit diep bij de haatbaarden blijkbaar - werd hij zo hard toegetakeld dat hij nu een oog moet missen.
Bleef het maar bij 'stoerdoenerij'. Onderschat niet hoever de haatbaarden willen gaan![]()
[ afbeelding ]
Dit is van dezelfde naïviteit als de stellige bewering toentertijd dat Rusland nooit Oekraïne zou binnenvallen.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En dus?
Ik help je even: die dodenlijst is pure flauwekul.
Stoerdoenerij door Islamistische haatbaarden.
Net als die dreigementen van kernwapens op Europa door vertegenwoordigers van de Russische regering.
Een land binnenvallen, omdat je al jarenlang wilt dat je rijk weer net zo groot wordt als eeuwen geleden, is wat anders dan de hele batterij aan politieke leiders van allerlei landen die je om hals gaat brengen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit is van dezelfde naïviteit als de stellige bewering toentertijd dat Rusland nooit Oekraïne zou binnenvallen.
Iran heeft al aangetoond er geen moeite mee te hebben om de EU aan te vallen met het bestoken van Cyprus.
De situatie waarin Iran politiek en financieel afgeknepen was van Europa werkte prima voor de EU, daar had voor Europa niets voor veranderd hoeven worden. Ik durf wel te zeggen dat de betrekkingen met Iran stabieler waren toen Obama aan de macht was dan nu.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Een wakeup call dat je geen politieke betrekkingen kunt onderhouden met islam-nazi's.
Is die Iraanse official een beetje betrouwbaar?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:19 schreef AFA2022 het volgende:
Iranian official: ;'The Strait of Hormuz is closed in honor of Lindsey Graham.'
Ik kan geen Perzisch lezenquote:Op zondag 12 juli 2026 15:40 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit is letterlijk domme wappiespeak. Als je het even zelf had nagezocht had je kunnen weten dat dit op de voorpagina van Hamshahri staat, een krant in de handen van de Iraanse staat.
Als goed is wel om daarna door te vliegenquote:Op zondag 12 juli 2026 07:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jij gaat daar in januari helemaal niet heen...
Dus?quote:Op zondag 12 juli 2026 14:40 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Als je een lijst zou maken van alle mensen die door de VS en Israel zijn gedood, zou de server van het forum direct crashen.
quote:Op maandag 13 juli 2026 08:30 schreef Red_85 het volgende:
Dus?
Allemaal terroristen en allemaal terecht.
Nu is tegenwoordig het linkse gelijke.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf. Dat is letterlijk nepnieuws en sensationalisme.
Jij wil hamas op de wereld en respressionele leiders van landen?quote:
Ja man. Dat is echt precies wat ik zeg! Geweldige conclusie manquote:Op maandag 13 juli 2026 08:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij wil hamas op de wereld en respressionele leiders van landen?
Ja?
Grote schande dat de democratische vrije landen Israël niet meehelpen in hun strijd om het voortbestaan, en uiteindelijk ons eigen voortbestaan.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus?
Allemaal terroristen en allemaal terecht. Hoe minder er van over is, van die terror moslim hardliners, hoe beter. Alleen maar goed voor de wereld.
Je zegt ook niet zo veel. Alleen wat tekentjes.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja man. Dat is echt precies wat ik zeg! Geweldige conclusie man
Dit ja.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote schande dat de democratische vrije landen Israël niet meehelpen in hun strijd om het voortbestaan, en uiteindelijk ons eigen voortbestaan.
Van het doemdenken dat we door onze olievoorraden heen zouden raken, kerosine op zou raken enz, is tot nu toe weinig uit gekomen.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:49 schreef OmniRocket het volgende:
Bijzonder hoe de olieprijs nog amper reageert op de ontwikkelingen.
Hopelijk blijft dat zo.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van het doemdenken dat we door onze olievoorraden heen zouden raken, kerosine op zou raken enz, is tot nu toe weinig uit gekomen.
Hoe mooi zou de wereld geweest zijn als de VS en Israël hun bondgenoten erbij betrokken hadden in plaats van ze proberen te dwingen mee te doen. Het klinkt bijna utopisch, maar moet je voorstellen als deze oorlog daadwerkelijk een plan zou hebben.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote schande dat de democratische vrije landen Israël niet meehelpen in hun strijd om het voortbestaan, en uiteindelijk ons eigen voortbestaan.
weer zo gekke conclusiequote:Op maandag 13 juli 2026 08:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je zegt ook niet zo veel. Alleen wat tekentjes.
Dus ja, dan moet je even bij je zelf kijken als je die frustratie hebt
Weer zo'n korte nietszeggende post.quote:
Klopt. Scheelt wel dat je dit keer geen gekke conclusie trekt. Dus het gaat al beterquote:
Ipv dat je gewoon komt met een fatsoenlijke post ipv dit soort nietszeggend gejijbak... kunnen we nog een gesprek voeren op dit discussieforum. Evt.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Scheelt wel dat je dit keer geen gekke conclusie trekt. Dus het gaat al beter
Jouw niveau is doen als of elke slachtoffer van deze oorlog is terrorist is. Daar heeft inhoudelijk op antwoorden vrij weinig nut. Dus ja dan hou ik het alleen even bij je post uitlachen ja.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ipv dat je gewoon komt met een fatsoenlijke post ipv dit soort nietszeggend gejijbak... kunnen we nog een gesprek voeren op dit discussieforum. Evt.
Maar dat ligt geheel aan jou en je niveau wat je wil bereiken vandaag.
Oké, nu begrijp ik wat je bedoelt. Moet ik wel toegeven, ik was fout. Ik zat behoorlijk ernaast. Geen 15 jarige kiddo. Maximaal 12. Een 12 jarige kiddo die ook nog eens van de hoge toren is geflikkerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
yup, start to finish
de aanklacht begint vanaf punt 16
Welk artikel bedoel je precies?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De Geneefse conventie is een manier om proportionaliteit te houden/krijgen. Vrijwel elke oorlog (sinds de 2e dan) heeft een bepaalde mate aan proportionaliteit in zich gehad.
[..]
Je denkt veel te veel te weten over m'n manier van posten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
[..]
Je was in je eerdere posts heel specifiek en nu ineens niet. Jouw manier van posten kennende doe je dat met een reden, hoogstwaarschijnlijk zodat je later kunt zeggen “huh nee hoor, ik heb t over bommen gehad, niet over kernwapens”.
De personalia's interesseren me geen bal. Ik reageer op wat er geschreven is. Als je hallucineert dan zeg ik gewoon dat je hallucineert. Als je volgende dag iets reasonable zegt, dan zeg ik dat ook. Geen punt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:53 schreef beefkeek het volgende:
[..
Valt me trouwens op dat je een stuk meer op de persoon aanvalt dan eerst, lijkt dat er scheuren in je masker komen. Misschien wat minder hallucineren, dat is goed voor je.
Je had dit ook allemaal gewoon in één post kunnen doen hè.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:57 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
De personalia's interesseren me geen bal. Ik reageer op wat er geschreven is. Als je hallucineert dan zeg ik gewoon dat je hallucineert. Als je volgende dag iets reasonable zegt, dan zeg ik dat ook. Geen punt.
De echte terroristen vormen natuurlijk maar een fractie van het aantal mensen dat door de VS/Israel is gedood, tenzij je voor het gemak iedereen als terrorist bestempelt...Very convenient vanuit hun oogpunt natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus?
Allemaal terroristen en allemaal terecht. Hoe minder er van over is, van die terror moslim hardliners, hoe beter. Alleen maar goed voor de wereld.
Lol, triggeredquote:Op maandag 13 juli 2026 09:45 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Oké, nu begrijp ik wat je bedoelt. Moet ik wel toegeven, ik was fout. Ik zat behoorlijk ernaast. Geen 15 jarige kiddo. Maximaal 12. Een 12 jarige kiddo die ook nog eens van de hoge toren is geflikkerd.
Ik ga je voortaan een kiddo noemen. Je hebt het verdiend.
Voor je info, kiddo, als er iemand wordt berecht bijvoorbeeld als een terrorist, dan staat in aanklacht ook niet dat hij "als terrorist" wordt berecht.
Aanklacht is gebaseerd op daadwerkelijke artikels in de wetboek. Dus bijvoorbeeld massa moord of poging tot moord of dreiging met moord en dat soort dingen.
Of het om de terrorisme gaat of niet, wordt in elke geval apart door de rechter bepaald uit de context van de aanklacht.
Van de 2 verschillende mensen die massa moord hebben gepleegd de een kan als terrorist worden gezien, de andere als gewone massa moordenaar. Dat is dus afhankelijk van de context.
Punt 4 waarover ik het heb is dus een deel van de context van dit aanklacht. Maduro wordt berecht als de leider van de kartel. Daadwerkelijk aanklacht en de context daarvan is één en geheel.
Alleen de kiddos van 12 zien de aanklacht en de context van aanklacht als twee verschillende dingen. Voor de rest van de wereld wordt de aanklacht juist binnen de context bekeken.
Maar goed, als dank voor je tip heb ik er ook eentje voor jou, kiddo: als je niet kan blazen, moet je die toren ook niet proberen te beklimmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |