abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221295457
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
op basis van die quote ligt het voor de hand

als je de daadwerkelijke tekst leest niet want elke boef met een gun, twee vrienden en een bad temper in die regio worden genoemd

jij stelde dat hij aangeklaagd werd als leider van dat kartel, dat klopt niet, dan kun je welles blijven roepen maar het klopt niet, dat viel me op omdat jij iedereen uit zit te schelden omdat er allemaal niets van zou kloppen maar zelfs strooi je met onwaarheden

dan kun je beter zeggen, ook my bad, ik zat idd fout
[..]
dan is het misschien beter niet zo hoog van de toren te blazen
Volgens Wetboek van Strafrecht, artikel 140Sr wordt een criminele organisatie gedefinieerd als samenwerkingsverband tussen 2+ personen, met "voorbedachte rade". Hij hoeft dus geen lid te zijn, om als deelnemer van de bende te worden gezien. Ik heb Maduro gewoon te hoog ingeschat. Ik dacht automatisch dat hij de top was van dat criminele bende. Niet dus. Gewone lid van de criminele organisatie.

quote:
dan is het misschien beter niet zo hoog van de toren te blazen
Bedankt voor je tip. Ik blaas waar ik wil, hoe ik wil en zo hard als ik wil. Als dat buiten de regels van dit bord gaat, dan ban je me gewoon zonder veel te lullen. Doe ik zelf ook.
I carried the fire before I knew its name.
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 17:54:15 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221295468
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:52 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Volgens Wetboek van Strafrecht, artikel 140Sr wordt een criminele organisatie gedefinieerd als samenwerkingsverband tussen 2+ personen, met "voorbedachte rade". Hij hoeft dus geen lid te zijn, om als deelnemer van de bende te worden gezien. Ik heb Maduro gewoon te hoog ingeschat. Ik dacht automatisch dat hij de top was van dat criminele bende. Niet dus. Gewone lid van de criminele organisatie.
[..]
Bedankt voor je tip. Ik blaas waar ik wil, hoe ik wil en zo hard als ik wil. Als dat buiten de regels van dit bord gaat, dan ban je me gewoon zonder veel te lullen. Doe ik zelf ook.
sure

maar hij wordt niet aangeklaagd omdat hij lid zou zijn van die organisatie
zou ook onwaarschijnlijk zijn want dan zou hij lid zijn van een heleboel organisaties als je de aanklacht wilt geloven

verschillende organisaties die genoemd worden bestrijden elkaar ook gewoon met vuur en zwaard, zou een beetje gek zijn als de man daar dan allemaal lid van zou zijn

de contributie alleen al iedere maand _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221295474
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
sure

maar hij wordt niet aangeklaagd omdat hij lid zou zijn van die organisatie
zou ook onwaarschijnlijk zijn want dan zou hij lid zijn van een heleboel organisaties als je de aanklacht wilt geloven
Als hij daar samenwerking verband heeft gehad (en dat zal worden bevestigd of verworpen door de rechter) dan is hij inderdaad een lid van meerdere bendes. Ik zie daar geen problemen.
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 17:56:45 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221295478
verder heeft niemand het over bans, we (althans ik) zijn gewoon normaal in gesprek met elkaar en ik wijs jou op dingen die niet kloppen in jouw posts

dat jij dan gelijk begint te stijgeren is niet mijn probleem en dat ga ik ook niet mijn probleem maken man
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 17:57:13 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221295483
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:56 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Als hij daar samenwerking verband heeft gehad (en dat zal worden bevestigd of verworpen door de rechter) dan is hij inderdaad een lid van meerdere bendes. Ik zie daar geen problemen.
de rechter gaat zich daar niet over uitspreken want hij wordt daar niet voor aangeklaagd
pi_221295500
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja dat is het wel, volgens het oorlogsrecht is het dat wel
Escalatie is proportioneel? Dan wat was dan de probleem in eerste instantie? Mensen roepen dat Israël in Gaza niet proportioneel handelt. Is dat hetzelfde als escaleren? En wie bepaalt of escalatie proportioneel is of niet? Geef me document/artikel waar dat staat vermeld, ben benieuwd.
pi_221295508
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
de rechter gaat zich daar niet over uitspreken want hij wordt daar niet voor aangeklaagd
Als het naar boven komt bij de nader onderzoek, zal de rechter daar wel rekening mee moeten houden.
pi_221295516
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:56 schreef sp3c het volgende:
verder heeft niemand het over bans, we (althans ik) zijn gewoon normaal in gesprek met elkaar en ik wijs jou op dingen die niet kloppen in jouw posts

dat jij dan gelijk begint te stijgeren is niet mijn probleem en dat ga ik ook niet mijn probleem maken man
Over de ban zei ik zelf als eerst. Ik spreek met iedereen normaal die met mij normaal spreekt. Dat verandert pas als ik zie dat mens probeert te liegen, m'n woorden verdraaien of manipuleren. Daar heb ik een hekel aan.
pi_221295529
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:38 schreef sp3c het volgende:
proportionaliteit is een grondbeginsel, daar houd bijna iedereen zich aan
Document? Artikel?
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 18:05:26 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221295531
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:03 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Over de ban zei ik zelf als eerst. Ik spreek met iedereen normaal die met mij normaal spreekt. Dat verandert pas als ik zie dat mens probeert te liegen, m'n woorden verdraaien of manipuleren. Daar heb ik een hekel aan.
ik sprak normaal met je maar jij begon te zeuren dat ik een 15 jarige pro palestijnse kiddo bent omdat ik je wees op onwaarheden in je posts

ik heb niets verdraaid, niemand gemanipuleerd en ik heb je nergens voor uitgemaakt

Maduro wordt niet aangeklaagd omdat hij leider of lid is van cartel of the suns, punt klaar, is niet waar en dat hij er lid van is is niet waarschijnlijk
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 18:06:02 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221295535
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:05 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Document? Artikel?
het is jouw stelling dat oorlogen nooit proportioneel gevoerd worden

document? artikel?
pi_221295583
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik sprak normaal met je maar jij begon te zeuren dat ik een 15 jarige pro palestijnse kiddo bent omdat ik je wees op onwaarheden in je posts

ik heb niets verdraaid, niemand gemanipuleerd en ik heb je nergens voor uitgemaakt

Maduro wordt niet aangeklaagd omdat hij leider of lid is van cartel of the suns, punt klaar, is niet waar en dat hij er lid van is is niet waarschijnlijk
Ik noemde je geen 15 jarige kiddo, ik zei dat ik gevoel krijg alsof ik met zo'n kiddo spreek. En dat kwam nadat jij zei dat hij geen lid was van een criminele bende.

Hij is dus wel degelijk een lid van criminele bende, als je van de de Nederlandse definities uitgaat. Denk niet dat het in VS veel anders is wat dat betreft.

De enige detail in m'n woorden dat niet klopt is dat hij geen leider is, maar gewone lid. Maar wel een lid, ook als dat niet in de officiële aanklacht tekst staat.
pi_221295597
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
het is jouw stelling dat oorlogen nooit proportioneel gevoerd worden

document? artikel?
In m'n stelling ging ik er van uit dat escalatie is niet gelijk aan proportioneel handelen. Maar jij zegt dat escalatie is ook proportioneel handelen. Dus ik wil weten waar baseer je dat op, daarom vroeg ik je waar staat het beschreven?
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 18:19:23 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221295600
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:14 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ik noemde je geen 15 jarige kiddo, ik zei dat ik gevoel krijg alsof ik met zo'n kiddo spreek. En dat kwam nadat jij zei dat hij geen lid was van een criminele bende.

Hij is dus wel degelijk een lid van criminele bende, als je van de de Nederlandse definities uitgaat. Denk niet dat het in VS veel anders is wat dat betreft.

De enige detail in m'n woorden dat niet klopt is dat hij geen leider is, maar gewone lid. Maar wel een lid, ook als dat niet in de officiële aanklacht tekst staat.
wat niet klopt in je woorden is dat het in de aanklacht staat, dat staat het niet
pi_221295643
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
wat niet klopt in je woorden is dat het in de aanklacht staat, dat staat het niet
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 18:34:28 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221295646
quote:
kan ik niet lezen

dit is de daadwerkelijke tekst

het staat er niet
pi_221295660
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
kan ik niet lezen

dit is de daadwerkelijke tekst

het staat er niet
Heb je de tekst zelf dan gelezen?

Staat in punt 4 dat hij de leider was.
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 18:45:23 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221295706
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:38 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Heb je de tekst zelf dan gelezen?

Staat in punt 4 dat hij de leider was.
yup, start to finish

de aanklacht begint vanaf punt 16
pi_221295748
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:24 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ik hoor vaker over de proportionaliteit. Maar heb nog nooit een oorlog gezien die proportioneel was gevoerd.
De Geneefse conventie is een manier om proportionaliteit te houden/krijgen. Vrijwel elke oorlog (sinds de 2e dan) heeft een bepaalde mate aan proportionaliteit in zich gehad.

quote:
Je hallucineert. Ik heb in de vorige post kernwapens kernwapens genoemd. Dat kernwapens bommen zijn is waarschijnlijk ook iets nieuws voor je.
Je was in je eerdere posts heel specifiek en nu ineens niet. Jouw manier van posten kennende doe je dat met een reden, hoogstwaarschijnlijk zodat je later kunt zeggen “huh nee hoor, ik heb t over bommen gehad, niet over kernwapens”.

Valt me trouwens op dat je een stuk meer op de persoon aanvalt dan eerst, lijkt dat er scheuren in je masker komen. Misschien wat minder hallucineren, dat is goed voor je.
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 18:56:24 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221295757
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:53 schreef beefkeek het volgende:
De Geneefse conventie is een manier om proportionaliteit te houden/krijgen. Vrijwel elke oorlog (sinds de 2e dan) heeft een bepaalde mate aan proportionaliteit in zich gehad.
inclusief de tweede (exclusief de holocaust obviously)

in de regel hielden soldaten aan beide kanten zich gewoon aan de regels voor zover die bestonden toen
pi_221295781
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
inclusief de tweede (exclusief de holocaust obviously)

in de regel hielden soldaten aan beide kanten zich gewoon aan de regels voor zover die bestonden toen
@DavidAZ dat worden in de volksmond “Rules of engagement” genoemd.

Laat Hegseth nu juist degene zijn die meerdere malen geroepen heeft dat rules of engagement woke zijn, dus je hebt wel gedeeltelijk gelijk als ‘t over de VS gaat, die niet zoveel meer op heeft met rules of engagement.
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 19:03:06 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221295787
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 19:01 schreef beefkeek het volgende:

[..]
@:DavidAZ dat worden in de volksmond “Rules of engagement” genoemd.

Laat Hegseth nu juist degene zijn die meerdere malen geroepen heeft dat rules of engagement woke zijn, dus je hebt wel gedeeltelijk gelijk als ‘t over de VS gaat, die niet zoveel meer op heeft met rules of engagement.
jan soldaat heeft niet zoveel op met Hegseth

als jij over de streep gaat gaat de tegenstander dat ook als hij je tegenkomt, daar zit niemand op te wachten
pi_221295977
quote:
88s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 19:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
jan soldaat heeft niet zoveel op met Hegseth

als jij over de streep gaat gaat de tegenstander dat ook als hij je tegenkomt, daar zit niemand op te wachten
Het is relevant omdat David consequent de VS als lichtend voorbeeld geeft, daarom noemde ik de VS
pi_221299323
En waarom zou Iran dat doen Barak/Donald?
twitter
pi_221299577
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:18 schreef Doler12 het volgende:
En waarom zou Iran dat doen Barak/Donald?
[ x ]
Hij fungeert inmiddels als een soort niet officiële (informele) staatsjournalist. Het is duidelijk dat hij, in ruil voor een directe lijn met de Trump administratie, als spreekbuis optreedt. Die directe lijn levert hem aanzien en geloofwaardigheid (streetcreds) op binnen de Engelstalige journalistiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')