Roma zou gek zijn, heeft ze voor niks vanaf minuut 1 dat ze slang is de baas uitgehangen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Roma zich niet opoffert, die gozer zit er net geef hem die kans om te spelen. Beau is ook een achterbaks mokkel die doet net alsof haar neus bloedt.
Daarom juist.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar ze heeft totaal daar al een tijd gezeten.
Ik ben je hondje niet waarnee we knikkerden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
Valentijne vindt altijd alles en iedereen respectloos, behalve zichzelf
Sorry, ik voel al aan m'n voorhoofdquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben je hondje niet waarnee we knikkerden.
Ze heeft nu wel een kans. Maar ja ze wil Died dat is het probleem.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:23 schreef Cirilico het volgende:
Egoïstisch mens. Je bent er al maanden. Je avontuur is al lang volbracht. Je hebt de ton niet, maar dat staat volledig los van je avontuur. Dus houd je bek.
Wij begrijpen haar verkeerd, ze wil haar "avond uur" afmaken...quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:23 schreef Cirilico het volgende:
Egoïstisch mens. Je bent er al maanden. Je avontuur is al lang volbracht. Je hebt de ton niet, maar dat staat volledig los van je avontuur. Dus houd je bek.
Dit ging over volgende cyclus neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft nu wel een kans. Maar ja ze wil Died dat is het probleem.
Ik bedoel dat ze een kans heeft voor die ton.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dit ging over volgende cyclus neem ik aan.
Dat is ook het beste wat AnoekiePoekie kan doen.. De Loods is op dit moment de best beveilgde Burgt tegen alle aanvallen van buitenaf..quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:40 schreef Donna1000 het volgende:
Belachelijk, de hele familie bemoeit zich ermee, ik zou denken, krijg allemaal het heen en weer, ik blijf en dat bepaal ik zelf. Maar het geeft natuurlijk wel aan dat anouk het wel heeft gehad met haar vriendje, anders was ze allang thuis geweest.
Als ze dat niet wil moet ze geen video boodschap aanvragen, blijkbaar is het doel daarvan om zichzelf (weer) vrij te pleiten aangezien ze daar nog steeds zit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:40 schreef Donna1000 het volgende:
Belachelijk, de hele familie bemoeit zich ermee, ik zou denken, krijg allemaal het heen en weer, ik blijf en dat bepaal ik zelf. Maar het geeft natuurlijk wel aan dat anouk het wel heeft gehad met haar vriendje, anders was ze allang thuis geweest.
De familie ziet hoe zij wordt uitgekotst en probeert haar imago te redden waar dat nog kan. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
De Kiphangert.. Het wordt almaar erger en erger De ThuisfrontShow bemoeit zich er in 3/4-voud mee..steeds meer open schermen met bemoeials die Poekie uit de Loods willen hebben.. raarrr
![]()
[ afbeelding ]
Ja deze cyclus. Maar ik denk dat ze haar familie vertelt dat ze verlengt om haar avontuur af te maken. Ik kan het mis hebben hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze een kans heeft voor die ton.
Ja haar avontuur met die gladjanus.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja deze cyclus. Maar ik denk dat ze haar familie vertelt dat ze verlengt om haar avontuur af te maken. Ik kan het mis hebben hoor.
Dat had die familie heel goed in de smiezen, je krijgt geen bezoek. Oh .........quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De familie ziet hoe zij wordt uitgekotst en probeert haar imago te redden waar dat nog kan. Begrijpelijk.
Annet werd door haar familie op tijd de loods uit "gehaald".
Poekie wil helemaal niet uit de Loods gehaal worden.. ze jankt niet voor niets de hele familie toe, ze heeft al door dat buiten de pleuris uitbreekt met nul/nix kans op iets behalve een sjagerijnig vrindjequote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De familie ziet hoe zij wordt uitgekotst en probeert haar imago te redden waar dat nog kan. Begrijpelijk.
Annet werd door haar familie op tijd de loods uit "gehaald".
Ik had mijn zus daar al lang weggehaald.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:40 schreef Donna1000 het volgende:
Dat is juist het grappige.. je kan daar nix "weghalen" ze zit in een beschermde omgeving , contract getekend en zoquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had mijn zus daar al lang weggehaald.
Met je Hummer?quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had mijn zus daar al lang weggehaald.
Kost geld maar iedereen kan en mag weg. Zie Annet idd. die voelde dat het fout zat en ging. Damage controlequote:Op woensdag 8 juli 2026 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is juist het grappige.. je kan daar nix "weghalen" ze zit in een beschermde omgeving , contract getekend en zo
Serieus, het straalt er vanaf. Die Max moet met lede ogen aanzien hoe zij in zijn gladde praatjes trapt. Iedereen ziet het behalve Anoek en jijquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:03 schreef Donna1000 het volgende:
En toch, ik begrijp eigenlijk niet waar iedereen zich nu zo druk om maakt, oke diederik is een flirter, anoek geniet ervan en lacht wat flirterig terug, maar voor de rest zie ik niets waardoor Max een reden heeft om te schreeuwen dat ze naar huis moet komen,ze doen verder niets verkeerd in mijn ogen. Ze wordt ook vergeleken met chess maar die lag met thomas in bed en waren echt intiem dus die vergelijking gaat niet op. Het is eigenlijk best onschuldig wat er tussen anoek en diederik speelt.ik snap haar wel als ze zegt dat er niets is.en eigenlijk is dat ook zo.
Geloof mij nou maar dat ons dat wel gelukt was.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is juist het grappige.. je kan daar nix "weghalen" ze zit in een beschermde omgeving , contract getekend en zo
Zoals Fritsie al zei.. Met je Hummer door de Poortquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar dat ons dat wel gelukt was.
Niet via fysieke inmenging uiteraard.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoals Fritsie al zei.. Met je Hummer door de Poort
Als iemand niet wil is het wel lastig. Annet begreep de hint.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar dat ons dat wel gelukt was.
Ik begrijp dan weer niet hoe sommigen dat niet begrijpen. Oprecht.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:03 schreef Donna1000 het volgende:
En toch, ik begrijp eigenlijk niet waar iedereen zich nu zo druk om maakt, oke diederik is een flirter, anoek geniet ervan en lacht wat flirterig terug, maar voor de rest zie ik niets waardoor Max een reden heeft om te schreeuwen dat ze naar huis moet komen,ze doen verder niets verkeerd in mijn ogen. Ze wordt ook vergeleken met chess maar die lag met thomas in bed en waren echt intiem dus die vergelijking gaat niet op. Het is eigenlijk best onschuldig wat er tussen anoek en diederik speelt.ik snap haar wel als ze zegt dat er niets is.en eigenlijk is dat ook zo.
Tsja, dat is Anouk...quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand niet wil is het wel lastig. Annet begreep de hint.
Ik vraag me af wat er dan vanaf straalt, want er gebeurd werkelijk niets wat niet gezien mag worden, ja ze flirten maar meer ook niet.en ja ik zie alles maar zie er geen kwaad in.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus, het straalt er vanaf. Die Max moet met lede ogen aanzien hoe zij in zijn gladde praatjes trapt. Iedereen ziet het behalve Anoek en jij
Ze wordt emotioneel bespeeld door Died. Maar als je dat niet ziet dan weet ik het ook niet meer. Er is meer dan vreemdgaan met fysieke seks.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er dan vanaf straalt, want er gebeurd werkelijk niets wat niet gezien mag worden, ja ze flirten maar meer ook niet.en ja ik zie alles maar zie er geen kwaad in.
Ik begrijp echt wel wat je bedoelt hoor, maar ik denk dat die relatie met max al niet lekker zit, anders had ze allang haar koffer al gepaktquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wordt emotioneel bespeeld door Died. Maar als je dat niet ziet dan weet ik het ook niet meer. Er is meer dan vreemdgaan met fysieke seks.
Dat is nou juist het hele punt, daar is nooit iets van gebleken (dat weten we ook niet) maar ze was altijd lovend over de relatie en meerdere keren janken om een telefoontje. Ik geloof niet dat er iets mis was in die relatie, helemaal niks wijst daarop. Ook niet van derde die met haar in de loods hebben gezeten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:38 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik begrijp echt wel wat je bedoelt hoor, maar ik denk dat die relatie met max al niet lekker zit, anders had ze allang haar koffer al gepakt
Heb je gelijk in hoor, is ook maar een aanname van mij omdat ik geen andere reden kan bedenken waarom ze niet naar huis gaat na de smeekbede van maxquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou juist het hele punt, daar is nooit iets van gebleken (dat weten we ook niet) maar ze was altijd lovend over de relatie en meerdere keren janken om een telefoontje. Ik geloof niet dat er iets mis was in die relatie, helemaal niks wijst daarop. Ook niet van derde die met haar in de loods hebben gezeten.
Dan moet hij na de knockouts meteen weg. anders mag hij tot na de finale blijven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Ik snap het niet zo goed , Ricky gaat sowieso toch naar huis. Wat is het probleem dan als ze verliezen met de knock-outs? Mis ik iets
Ja joh, Die Wesley had natuurlijk alle antwoorden gekregen van de feboquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe is het toch mogelijk.. wéér een Bondje op het randje geredt van uitsluiting ..
Beau zit vanaf dag 1 bij de slangen. Dat zij naar de leeuwen zou gaan, zou zeer onlogisch zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Roma zich niet opoffert, die gozer zit er net geef hem die kans om te spelen. Beau is ook een achterbaks mokkel die doet net alsof haar neus bloedt.
Hij wil natuurlijk die ton winnen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Ik snap het niet zo goed , Ricky gaat sowieso toch naar huis. Wat is het probleem dan als ze verliezen met de knock-outs? Mis ik iets
Ja dat snap ik maar ze staan op plek 3 en dat kon niet meer veranderen dus als ze de eerste knock-outs verliezen moet er iemand weg en hij gaat toch. Er werd hier gezegd dat hij dan een dag eerder weg moet maar ja om dan zoveel drama te schoppen.quote:
Ja ze maken daar drama om niets. En volgens mij hebben ze dat zelf niet eens door.quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ze staan op plek 3 en dat kon niet meer veranderen dus als ze de eerste knock-outs verliezen moet er iemand weg en hij gaat toch. Er werd hier gezegd dat hij dan een dag eerder weg moet maar ja om dan zoveel drama te schoppen.
Logisch toch die hebben ook een band met Max en is het logisch dat ze hem steunen en niet die domme doos die haar relatie op het spel zet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
De Kiphangert.. Het wordt almaar erger en erger De ThuisfrontShow bemoeit zich er in 3/4-voud mee..steeds meer open schermen met bemoeials die Poekie uit de Loods willen hebben.. raarrr
![]()
[ afbeelding ]
Als er niets mis is, was ze gewoon naar huis gegaan op het moment dat haar vriend aangaf eraan onderdoor te gaan dat ze zich laat inpakken door een ander.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou juist het hele punt, daar is nooit iets van gebleken (dat weten we ook niet) maar ze was altijd lovend over de relatie en meerdere keren janken om een telefoontje. Ik geloof niet dat er iets mis was in die relatie, helemaal niks wijst daarop. Ook niet van derde die met haar in de loods hebben gezeten.
Vraag mij af of die hulptroepen helpen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:32 schreef Chea49 het volgende:
Het is voor de ouders en vrienden ook niet om aan te zien dat Anouk haar 6-jarige relatie op het spel zet voor een mooi-boy die met haar gevoelens speelt. Kun je wel denken dat er helemaal niets aan de hand is maar dan ben je blind. De blikken over en weer en het bespreken van je relatie is toch niet helemaal acceptabel. Ze is inderdaad al door Max gewaarschuwd maar op de een of andere manier zijn er blijkbaar hulptroepen nodig om haar te laten inzien wat er allemaal gebeurd dat zij niet ziet. Ze gooit het nu op het uit willen spelen van de wedstrijd maar de anderen zien wel degelijk dat mooi-boy doorgaat met zijn verleidingen. Je hoeft geen seks te hebben om dit gedrag ontoelaatbaar te vinden.
Ontoelaatbaar? Dat kan Max stellen omdat ie met haar in een relatie zit, maar haar ouders hebben daar helemaal niks over te zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:32 schreef Chea49 het volgende:
Het is voor de ouders en vrienden ook niet om aan te zien dat Anouk haar 6-jarige relatie op het spel zet voor een mooi-boy die met haar gevoelens speelt. Kun je wel denken dat er helemaal niets aan de hand is maar dan ben je blind. De blikken over en weer en het bespreken van je relatie is toch niet helemaal acceptabel. Ze is inderdaad al door Max gewaarschuwd maar op de een of andere manier zijn er blijkbaar hulptroepen nodig om haar te laten inzien wat er allemaal gebeurd dat zij niet ziet. Ze gooit het nu op het uit willen spelen van de wedstrijd maar de anderen zien wel degelijk dat mooi-boy doorgaat met zijn verleidingen. Je hoeft geen seks te hebben om dit gedrag ontoelaatbaar te vinden.
Als er 4-5 mensen tegen je zeggen dat het klaar is lijkt het me toch duidelijk ?quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ik begrijp Anouk niet met haar 'ik kan niet op het hoogtepunt gaan'. Welk hoogtepunt? De cyclus is afgelopen, finale nog en dan naar huis, met of zonder ton. Beginnen aan weer een nieuwe cyclus is toch geen hoogtepunt?
Zo kun je elk moment van de cyclus wel hoogtepunt noemen. "Maar ik wil m'n 725e plasje in de loods nog wel halen hoor!"
Ik had verwacht dat er een hoop weggevallen zouden zijn met die veranderde tijdstippen, valt reuze mee dusquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:00 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 3,8 Kijkcijfer: 633.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 9
Het gaat goed met de uitgesteld kijken cijfers deze week, Diederik/Noukie zijn een waar kijkcijferkanon. Dus alle reden er voor om dit in stand te blijven houden voor de FEBO.![]()
Ook gisteren is er behoorlijk goed lineair gekeken, 530.000 kijkers maar liefst.
Dag Top 25 nr. 12
Blijkbaar, ik heb toch een paar keer opgenomen en de volgende dag pas gekeken.quote:
Je kunt ook zeggen dat Julia wat geleerd heeft en zich aanpastquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Eerder was het andersom, luisterde Julia ook niet en bleef ze doordrammen. Ze krijgt wat ze zelf geeft.
Met een JVJL werd er ook veel (om) gebouwd.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:22 schreef LionHeart het volgende:
Jan over (geen) DBG livestream
https://www.instagram.com/reel/DZxT8SQAiTl/
Dat laatste zinnetje is dan weer jammer, zo blijven er een paar hoop houdenquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:22 schreef LionHeart het volgende:
Ik ben het in zekere zin met je eens. Ze flirten er beide op los en niet een klein beetje. Maarrrrr, de eerlijkheid gebied te zeggen dat het ook niet meer dan dat is. Ze zitten niet tegen elkaar aan, liggen niet bij elkaar in bed, kussen niet etc.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er dan vanaf straalt, want er gebeurd werkelijk niets wat niet gezien mag worden, ja ze flirten maar meer ook niet.en ja ik zie alles maar zie er geen kwaad in.
Oud stukje. Maar zeg nooit nooit is de strekking van dit verhaal. En verder veel BS over privacy van FEBO oempaloempas die in beeld komen. Die zie je nu ook gewoon in de uitzending dus dat is onzin. En verder kunnen ze de opdrachten ook achter de SL gooien. BB is daar bekend mee geworden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:22 schreef LionHeart het volgende:
Ja, Jan geeft er maar een draai aan om een antwoord te geven maar het is gewoon onzin wat hij zegt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een JVJL werd er ook veel (om) gebouwd.
Gewoon de bewoners op de slaapkamers in beeld brengen, zoals ze toen deden.
Precies dat zeg ik al vanaf het begin, Anouk doet niks verkeerd.En neem aan dat voor ze erin ging dat ook besproken is. Je laat haar gaan en nu is het dreiging, je moet naar huis komen. Zoniet dan is het over, dat kan je niet maken. Ik hoop echt dat Anouk blijft, en als Died er niet in was gekomen was er niks aan de hand geweest. Ze maken van een mug een olifant. De makers weten goed hoe ze alles in beeld brengen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Precies, we zien niet alles, en zijn afhankelijk van wat de febo met ons wil delen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:03 schreef Soury het volgende:
Het feit dat ze al gaat eisen dat hij niet met een aantal dames mag praten is natuurlijk al belachelijk, ze heeft in haar hoofd Died al geclaimed en hij haar. Wij zien ze altijd samen maar de rest van de bewoners zeggen dat ook.
Haar blikken spreken boekdelen. Mensen die zeggen dat er niets aan de hand is hebben wat gebrekkige mensenkennis.
En dát, is de ware reden van het gebrek aan streams ipv dat onzin verhaaltje over privacy etc..quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, we zien niet alles, en zijn afhankelijk van wat de febo met ons wil delen.
Zoalang dit programma heel goed scoort zullen ze wel gek zijn om streams aan te bieden. Al is het alleen maar voor de reclame inkomsten. Plus lijkt het mij de doodklap, die lui doen geen reet de hele dag. BB is niet voor niks van de buis.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dát, is de ware reden van het gebrek aan streams ipv dat onzin verhaaltje over privacy etc..
Maar goed, moet ook niet denken aan Roma als wandelende streamlock, zie nog liever Erik z'n neus lee... Ow wacht.
+ als ze daadwerkelijk zo veel om Max zou gevenquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:55 schreef LionHeart het volgende:
Het is meer van een muis een konijn maken. Er is wel degelijk iets van de kant van Anouk. Ze vindt de aandacht leuk, voelt zich gevleid. Ze gaat niks doen natuurlijk. Maar er is wel die spanning. En ik snap dat dat voor Max niet echt fijn is om naar te kijken, want hoe wil Anouk deze spanning?
Ze had ook gelijk tegen Died kunnen zeggen, leuk en aardig, maar kap wel eens even met dat geflirt de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |