abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221281272
Dat zou je denken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221281342
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,8 Kijkcijfer: 633.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 9

Het gaat goed met de uitgesteld kijken cijfers deze week, Diederik/Noukie zijn een waar kijkcijferkanon. Dus alle reden er voor om dit in stand te blijven houden voor de FEBO. :Y
Ook gisteren is er behoorlijk goed lineair gekeken, 530.000 kijkers maar liefst.

Dag Top 25 nr. 12
Allemaal cabaretteketet!
pi_221282080
Wat gebeurt er eigenlijk als de slangen er niet uit waren gekomen? mocht dan de leeuw kiezen of wordt er gegrabbelt?
All those angels with their wings glued on.
pi_221282764
Moest even lachen toen Jan, terwijl hij naast Julia stond, tegen Casper zei: Je kunt maar 1x beslissen om naar huis te gaan.
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 13:32:07 #180
388664 crew  Dotteke
pi_221282947
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:00 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,8 Kijkcijfer: 633.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 9

Het gaat goed met de uitgesteld kijken cijfers deze week, Diederik/Noukie zijn een waar kijkcijferkanon. Dus alle reden er voor om dit in stand te blijven houden voor de FEBO. :Y
Ook gisteren is er behoorlijk goed lineair gekeken, 530.000 kijkers maar liefst.

Dag Top 25 nr. 12
Ik had verwacht dat er een hoop weggevallen zouden zijn met die veranderde tijdstippen, valt reuze mee dus
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221283137
De vaste kijkers verhuizen gewoon mee.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 14:11:25 #182
388664 crew  Dotteke
pi_221283191
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 14:00 schreef freaky40 het volgende:
De vaste kijkers verhuizen gewoon mee.
Blijkbaar, ik heb toch een paar keer opgenomen en de volgende dag pas gekeken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221283836
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:23 schreef StephanL het volgende:

[..]
Eerder was het andersom, luisterde Julia ook niet en bleef ze doordrammen. Ze krijgt wat ze zelf geeft.
Je kunt ook zeggen dat Julia wat geleerd heeft en zich aanpast
Lijkt mij een goede eigenschap
pi_221284365
Jan over (geen) DBG livestream

https://www.instagram.com/reel/DZxT8SQAiTl/
  donderdag 9 juli 2026 @ 16:29:44 #185
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221284431
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:22 schreef LionHeart het volgende:

Met een JVJL werd er ook veel (om) gebouwd.
Gewoon de bewoners op de slaapkamers in beeld brengen, zoals ze toen deden.
pi_221284434
quote:

Dat laatste zinnetje is dan weer jammer, zo blijven er een paar hoop houden :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221284608
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:16 schreef Donna1000 het volgende:
En toch, ik begrijp eigenlijk niet waar iedereen zich nu zo druk om maakt, oke diederik is een flirter, anoek geniet ervan en lacht wat flirterig terug, maar voor de rest zie ik niets waardoor Max een reden heeft om te schreeuwen dat ze naar huis moet komen,ze doen verder niets verkeerd in mijn ogen. Ze wordt ook vergeleken met chess maar die lag met thomas in bed en waren echt intiem dus die vergelijking gaat niet op. Het is eigenlijk best onschuldig wat er tussen anoek en diederik speelt.ik snap haar wel als ze zegt dat er niets is.en eigenlijk is dat ook zo.
[..]
Ik vraag me af wat er dan vanaf straalt, want er gebeurd werkelijk niets wat niet gezien mag worden, ja ze flirten maar meer ook niet.en ja ik zie alles maar zie er geen kwaad in.
Ik ben het in zekere zin met je eens. Ze flirten er beide op los en niet een klein beetje. Maarrrrr, de eerlijkheid gebied te zeggen dat het ook niet meer dan dat is. Ze zitten niet tegen elkaar aan, liggen niet bij elkaar in bed, kussen niet etc.

Wat er precies wel of niet speelt tussen Died en Anouk, weten zij alleen. Iedereen speculeert er op los, zowel in de loods als erbuiten en hier.

Als Anouk mijn partner was, zou ik het ook vreselijk vinden om dat aan te moeten zien, boos zijn, me af vragen wat ze aan het doen is, maar haar dwingen/ chanteren om naar huis te gaan, maakt haar alleen tegendraads en zal hun relatie uiteindelijk geen goed doen. Wat is wijsheid?? Dat weet je pas achteraf.
if it's meant to be, it will be
pi_221284911
quote:

Oud stukje. Maar zeg nooit nooit is de strekking van dit verhaal. En verder veel BS over privacy van FEBO oempaloempas die in beeld komen. Die zie je nu ook gewoon in de uitzending dus dat is onzin. En verder kunnen ze de opdrachten ook achter de SL gooien. BB is daar bekend mee geworden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221284928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:29 schreef spapaars het volgende:

[..]
Met een JVJL werd er ook veel (om) gebouwd.
Gewoon de bewoners op de slaapkamers in beeld brengen, zoals ze toen deden.
Ja, Jan geeft er maar een draai aan om een antwoord te geven maar het is gewoon onzin wat hij zegt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221285191
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:16 schreef Donna1000 het volgende:
En toch, ik begrijp eigenlijk niet waar iedereen zich nu zo druk om maakt, oke diederik is een flirter, anoek geniet ervan en lacht wat flirterig terug, maar voor de rest zie ik niets waardoor Max een reden heeft om te schreeuwen dat ze naar huis moet komen,ze doen verder niets verkeerd in mijn ogen. Ze wordt ook vergeleken met chess maar die lag met thomas in bed en waren echt intiem dus die vergelijking gaat niet op. Het is eigenlijk best onschuldig wat er tussen anoek en diederik speelt.ik snap haar wel als ze zegt dat er niets is.en eigenlijk is dat ook zo.
[..]
Ik vraag me af wat er dan vanaf straalt, want er gebeurd werkelijk niets wat niet gezien mag worden, ja ze flirten maar meer ook niet.en ja ik zie alles maar zie er geen kwaad in.
Precies dat zeg ik al vanaf het begin, Anouk doet niks verkeerd.En neem aan dat voor ze erin ging dat ook besproken is. Je laat haar gaan en nu is het dreiging, je moet naar huis komen. Zoniet dan is het over, dat kan je niet maken. Ik hoop echt dat Anouk blijft, en als Died er niet in was gekomen was er niks aan de hand geweest. Ze maken van een mug een olifant. De makers weten goed hoe ze alles in beeld brengen.
pi_221285488
Het is meer van een muis een konijn maken. Er is wel degelijk iets van de kant van Anouk. Ze vindt de aandacht leuk, voelt zich gevleid. Ze gaat niks doen natuurlijk. Maar er is wel die spanning. En ik snap dat dat voor Max niet echt fijn is om naar te kijken, want hoe wil Anouk deze spanning?

Ze had ook gelijk tegen Died kunnen zeggen, leuk en aardig, maar kap wel eens even met dat geflirt de hele tijd.
pi_221285534
Het feit dat ze al gaat eisen dat hij niet met een aantal dames mag praten is natuurlijk al belachelijk, ze heeft in haar hoofd Died al geclaimed en hij haar. Wij zien ze altijd samen maar de rest van de bewoners zeggen dat ook.
Haar blikken spreken boekdelen. Mensen die zeggen dat er niets aan de hand is hebben wat gebrekkige mensenkennis.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 9 juli 2026 @ 19:06:04 #193
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221285555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:03 schreef Soury het volgende:
Het feit dat ze al gaat eisen dat hij niet met een aantal dames mag praten is natuurlijk al belachelijk, ze heeft in haar hoofd Died al geclaimed en hij haar. Wij zien ze altijd samen maar de rest van de bewoners zeggen dat ook.
Haar blikken spreken boekdelen. Mensen die zeggen dat er niets aan de hand is hebben wat gebrekkige mensenkennis.
Precies, we zien niet alles, en zijn afhankelijk van wat de febo met ons wil delen.
  donderdag 9 juli 2026 @ 19:12:00 #194
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221285591
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:06 schreef spapaars het volgende:

[..]
Precies, we zien niet alles, en zijn afhankelijk van wat de febo met ons wil delen.
En dát, is de ware reden van het gebrek aan streams ipv dat onzin verhaaltje over privacy etc..

Maar goed, moet ook niet denken aan Roma als wandelende streamlock, zie nog liever Erik z'n neus lee... Ow wacht. :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221285627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:12 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
En dát, is de ware reden van het gebrek aan streams ipv dat onzin verhaaltje over privacy etc..

Maar goed, moet ook niet denken aan Roma als wandelende streamlock, zie nog liever Erik z'n neus lee... Ow wacht. :P
Zoalang dit programma heel goed scoort zullen ze wel gek zijn om streams aan te bieden. Al is het alleen maar voor de reclame inkomsten. Plus lijkt het mij de doodklap, die lui doen geen reet de hele dag. BB is niet voor niks van de buis.
pi_221286472
Nogmaals: Het goed scoren van het programma heeft niets te maken met het wel of niet brengen van streams het versterkt enkel alleen maar de populariteit en het community gevoel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221286555
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:55 schreef LionHeart het volgende:
Het is meer van een muis een konijn maken. Er is wel degelijk iets van de kant van Anouk. Ze vindt de aandacht leuk, voelt zich gevleid. Ze gaat niks doen natuurlijk. Maar er is wel die spanning. En ik snap dat dat voor Max niet echt fijn is om naar te kijken, want hoe wil Anouk deze spanning?

Ze had ook gelijk tegen Died kunnen zeggen, leuk en aardig, maar kap wel eens even met dat geflirt de hele tijd.
+ als ze daadwerkelijk zo veel om Max zou geven
was ze ook gegaan
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221286636

Seated (8>
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 9 juli 2026 @ 21:01:42 #199
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221286655