abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221279233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:03 schreef Donna1000 het volgende:
En toch, ik begrijp eigenlijk niet waar iedereen zich nu zo druk om maakt, oke diederik is een flirter, anoek geniet ervan en lacht wat flirterig terug, maar voor de rest zie ik niets waardoor Max een reden heeft om te schreeuwen dat ze naar huis moet komen,ze doen verder niets verkeerd in mijn ogen. Ze wordt ook vergeleken met chess maar die lag met thomas in bed en waren echt intiem dus die vergelijking gaat niet op. Het is eigenlijk best onschuldig wat er tussen anoek en diederik speelt.ik snap haar wel als ze zegt dat er niets is.en eigenlijk is dat ook zo.
Ik begrijp dan weer niet hoe sommigen dat niet begrijpen. Oprecht. :o
Hotapnyc
pi_221279242
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Als iemand niet wil is het wel lastig. Annet begreep de hint.
Tsja, dat is Anouk...
Hotapnyc
pi_221279259
En toch, ik begrijp eigenlijk niet waar iedereen zich nu zo druk om maakt, oke diederik is een flirter, anoek geniet ervan en lacht wat flirterig terug, maar voor de rest zie ik niets waardoor Max een reden heeft om te schreeuwen dat ze naar huis moet komen,ze doen verder niets verkeerd in mijn ogen. Ze wordt ook vergeleken met chess maar die lag met thomas in bed en waren echt intiem dus die vergelijking gaat niet op. Het is eigenlijk best onschuldig wat er tussen anoek en diederik speelt.ik snap haar wel als ze zegt dat er niets is.en eigenlijk is dat ook zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Serieus, het straalt er vanaf. Die Max moet met lede ogen aanzien hoe zij in zijn gladde praatjes trapt. Iedereen ziet het behalve Anoek en jij _O-
Ik vraag me af wat er dan vanaf straalt, want er gebeurd werkelijk niets wat niet gezien mag worden, ja ze flirten maar meer ook niet.en ja ik zie alles maar zie er geen kwaad in.
pi_221279279
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er dan vanaf straalt, want er gebeurd werkelijk niets wat niet gezien mag worden, ja ze flirten maar meer ook niet.en ja ik zie alles maar zie er geen kwaad in.
Ze wordt emotioneel bespeeld door Died. Maar als je dat niet ziet dan weet ik het ook niet meer. Er is meer dan vreemdgaan met fysieke seks.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221279348
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze wordt emotioneel bespeeld door Died. Maar als je dat niet ziet dan weet ik het ook niet meer. Er is meer dan vreemdgaan met fysieke seks.
Ik begrijp echt wel wat je bedoelt hoor, maar ik denk dat die relatie met max al niet lekker zit, anders had ze allang haar koffer al gepakt
pi_221279361
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:38 schreef Donna1000 het volgende:

[..]
Ik begrijp echt wel wat je bedoelt hoor, maar ik denk dat die relatie met max al niet lekker zit, anders had ze allang haar koffer al gepakt
Dat is nou juist het hele punt, daar is nooit iets van gebleken (dat weten we ook niet) maar ze was altijd lovend over de relatie en meerdere keren janken om een telefoontje. Ik geloof niet dat er iets mis was in die relatie, helemaal niks wijst daarop. Ook niet van derde die met haar in de loods hebben gezeten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221279375
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is nou juist het hele punt, daar is nooit iets van gebleken (dat weten we ook niet) maar ze was altijd lovend over de relatie en meerdere keren janken om een telefoontje. Ik geloof niet dat er iets mis was in die relatie, helemaal niks wijst daarop. Ook niet van derde die met haar in de loods hebben gezeten.
Heb je gelijk in hoor, is ook maar een aanname van mij omdat ik geen andere reden kan bedenken waarom ze niet naar huis gaat na de smeekbede van max
pi_221279425
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:08 schreef DefKu het volgende:

[..]
Verschrikkelijk wijf is het
Inderdaad, vreselijk kut karakter
  donderdag 9 juli 2026 @ 01:58:17 #159
3542 Gia
User under construction
pi_221279578
Ik begrijp niet waarom de Slangen niet vol op die knop ramden om zich voor 200 punten vrij te kopen van de leeuwenwissel. Ze hadden de troef +1 toch nog! Okay, ze hadden, per ongeluk, gedrukt maar waren opgelucht dat de vossen eerder waren. Waarom?
pi_221279593
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Ik snap het niet zo goed , Ricky gaat sowieso toch naar huis. Wat is het probleem dan als ze verliezen met de knock-outs? Mis ik iets :?
Dan moet hij na de knockouts meteen weg. anders mag hij tot na de finale blijven.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe is het toch mogelijk.. wéér een Bondje op het randje geredt van uitsluiting .. ^O^
Ja joh, Die Wesley had natuurlijk alle antwoorden gekregen van de febo :D

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Roma zich niet opoffert, die gozer zit er net geef hem die kans om te spelen. Beau is ook een achterbaks mokkel die doet net alsof haar neus bloedt.
Beau zit vanaf dag 1 bij de slangen. Dat zij naar de leeuwen zou gaan, zou zeer onlogisch zijn.

[ Bericht 27% gewijzigd door dbgfan op 09-07-2026 02:21:30 ]
pi_221279607
Wel een naaistreek van de productie dat er 1 dag voor de knockouts nog een speler uit het winnende bondje werd gehaald. Als Salar er nog in zat en het was hem overkomen, dan weet ik 100% zeker dat hij het programma had verlaten. En begrijpelijk. Deze laatste leeuwenwissel kon echt niet, vind ik. Ze nemen iemand gewoon nog even 25% kans op een ton af, nadat het laatste spel al is gespeeld. Dat de leeuw die het zoek-spel won naar de slangen werd geplaatst lag natuurlijk voor de hand.
Respect voor Delano dat hij zich weer opofferde, maar hij gaf zelf later al aan dat het ook het meest logische was, aangezien hij maar een dag of 6 slang was geweest. Toch top dat hij het deed.
Morgen de dag die je wist dat zou komen. De hele familie van Anouk smeekt haar om naar huis te komen. Anouk geeft namelijk nog steeds verdekte hints aan Diederik dat ze hem toch eigenlijk wel heel leuk vindt. "Ik kan gewoon nooit kwaad op jou worden", zei ze nog tegen Diederik na een kleine ruzie. Alleen al daarom zou ik me als vriend behoorlijk zorgen maken. En de blik daarbij richting Diederik helemaal.
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 07:40:24 #162
388664 crew  Dotteke
pi_221279985
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Ik snap het niet zo goed , Ricky gaat sowieso toch naar huis. Wat is het probleem dan als ze verliezen met de knock-outs? Mis ik iets :?
Hij wil natuurlijk die ton winnen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')