Roma zou gek zijn, heeft ze voor niks vanaf minuut 1 dat ze slang is de baas uitgehangen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Roma zich niet opoffert, die gozer zit er net geef hem die kans om te spelen. Beau is ook een achterbaks mokkel die doet net alsof haar neus bloedt.
Daarom juist.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar ze heeft totaal daar al een tijd gezeten.
Ik ben je hondje niet waarnee we knikkerden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
Valentijne vindt altijd alles en iedereen respectloos, behalve zichzelf
Sorry, ik voel al aan m'n voorhoofdquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben je hondje niet waarnee we knikkerden.
Ze heeft nu wel een kans. Maar ja ze wil Died dat is het probleem.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:23 schreef Cirilico het volgende:
Egoïstisch mens. Je bent er al maanden. Je avontuur is al lang volbracht. Je hebt de ton niet, maar dat staat volledig los van je avontuur. Dus houd je bek.
Wij begrijpen haar verkeerd, ze wil haar "avond uur" afmaken...quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:23 schreef Cirilico het volgende:
Egoïstisch mens. Je bent er al maanden. Je avontuur is al lang volbracht. Je hebt de ton niet, maar dat staat volledig los van je avontuur. Dus houd je bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |