Dit ging over volgende cyclus neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft nu wel een kans. Maar ja ze wil Died dat is het probleem.
Ik bedoel dat ze een kans heeft voor die ton.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dit ging over volgende cyclus neem ik aan.
Dat is ook het beste wat AnoekiePoekie kan doen.. De Loods is op dit moment de best beveilgde Burgt tegen alle aanvallen van buitenaf..quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:40 schreef Donna1000 het volgende:
Belachelijk, de hele familie bemoeit zich ermee, ik zou denken, krijg allemaal het heen en weer, ik blijf en dat bepaal ik zelf. Maar het geeft natuurlijk wel aan dat anouk het wel heeft gehad met haar vriendje, anders was ze allang thuis geweest.
Als ze dat niet wil moet ze geen video boodschap aanvragen, blijkbaar is het doel daarvan om zichzelf (weer) vrij te pleiten aangezien ze daar nog steeds zit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:40 schreef Donna1000 het volgende:
Belachelijk, de hele familie bemoeit zich ermee, ik zou denken, krijg allemaal het heen en weer, ik blijf en dat bepaal ik zelf. Maar het geeft natuurlijk wel aan dat anouk het wel heeft gehad met haar vriendje, anders was ze allang thuis geweest.
De familie ziet hoe zij wordt uitgekotst en probeert haar imago te redden waar dat nog kan. Begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
De Kiphangert.. Het wordt almaar erger en erger De ThuisfrontShow bemoeit zich er in 3/4-voud mee..steeds meer open schermen met bemoeials die Poekie uit de Loods willen hebben.. raarrr
![]()
[ afbeelding ]
Ja deze cyclus. Maar ik denk dat ze haar familie vertelt dat ze verlengt om haar avontuur af te maken. Ik kan het mis hebben hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze een kans heeft voor die ton.
Ja haar avontuur met die gladjanus.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja deze cyclus. Maar ik denk dat ze haar familie vertelt dat ze verlengt om haar avontuur af te maken. Ik kan het mis hebben hoor.
Dat had die familie heel goed in de smiezen, je krijgt geen bezoek. Oh .........quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De familie ziet hoe zij wordt uitgekotst en probeert haar imago te redden waar dat nog kan. Begrijpelijk.
Annet werd door haar familie op tijd de loods uit "gehaald".
Poekie wil helemaal niet uit de Loods gehaal worden.. ze jankt niet voor niets de hele familie toe, ze heeft al door dat buiten de pleuris uitbreekt met nul/nix kans op iets behalve een sjagerijnig vrindjequote:Op woensdag 8 juli 2026 22:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De familie ziet hoe zij wordt uitgekotst en probeert haar imago te redden waar dat nog kan. Begrijpelijk.
Annet werd door haar familie op tijd de loods uit "gehaald".
Ik had mijn zus daar al lang weggehaald.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:40 schreef Donna1000 het volgende:
Dat is juist het grappige.. je kan daar nix "weghalen" ze zit in een beschermde omgeving , contract getekend en zoquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had mijn zus daar al lang weggehaald.
Met je Hummer?quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had mijn zus daar al lang weggehaald.
Kost geld maar iedereen kan en mag weg. Zie Annet idd. die voelde dat het fout zat en ging. Damage controlequote:Op woensdag 8 juli 2026 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is juist het grappige.. je kan daar nix "weghalen" ze zit in een beschermde omgeving , contract getekend en zo
Serieus, het straalt er vanaf. Die Max moet met lede ogen aanzien hoe zij in zijn gladde praatjes trapt. Iedereen ziet het behalve Anoek en jijquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:03 schreef Donna1000 het volgende:
En toch, ik begrijp eigenlijk niet waar iedereen zich nu zo druk om maakt, oke diederik is een flirter, anoek geniet ervan en lacht wat flirterig terug, maar voor de rest zie ik niets waardoor Max een reden heeft om te schreeuwen dat ze naar huis moet komen,ze doen verder niets verkeerd in mijn ogen. Ze wordt ook vergeleken met chess maar die lag met thomas in bed en waren echt intiem dus die vergelijking gaat niet op. Het is eigenlijk best onschuldig wat er tussen anoek en diederik speelt.ik snap haar wel als ze zegt dat er niets is.en eigenlijk is dat ook zo.
Geloof mij nou maar dat ons dat wel gelukt was.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is juist het grappige.. je kan daar nix "weghalen" ze zit in een beschermde omgeving , contract getekend en zo
Zoals Fritsie al zei.. Met je Hummer door de Poortquote:Op woensdag 8 juli 2026 23:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar dat ons dat wel gelukt was.
Niet via fysieke inmenging uiteraard.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoals Fritsie al zei.. Met je Hummer door de Poort
Als iemand niet wil is het wel lastig. Annet begreep de hint.quote:Op woensdag 8 juli 2026 23:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar dat ons dat wel gelukt was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |