Gewoon leuk babbelen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het lijkt me gewoon leuk om te babbelen of zo .
Alleen bij m’n ballen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nuttige beesten voor het ecosysteem![]()
Zweet je soms snel?![]()
https://www.tvionline.nl/(...)sico-op-muggenbeten/
quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:37 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik dat tegen jou zeggen!
Kan alsnog bloederig worden als je zo’n figuur tegenkomt.quote:
Hij heeft wel excuses aangebodenquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:44 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Kan alsnog bloederig worden als je zo’n figuur tegenkomt.![]()
https://www.rijnmond.nl/n(...)seks-maar-vrijwillig
Hij is in ieder geval niet vanilla.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft wel excuses aangeboden
Wat een gek![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:05 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet vanilla.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zet de deur maar open![]()
[ afbeelding ]
au .....quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:19 schreef Shii het volgende:
Was op iets aan het zoeken en kom dit gifje tegen. Precies m'n kat die er sinds enkele maanden niet meer is.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:19 schreef Shii het volgende:
Was op iets aan het zoeken en kom dit gifje tegen. Precies m'n kat die er sinds enkele maanden niet meer is.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toevallig kwam er deze week een kat op m'n timeline op Instagram. Had gekeken, maar was wel een kat met een gebruiksaanwijzing. Voorlopig komt er geen, maar je weet maar nooit wat er op je pad komt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Overweeg je om over een tijd weer een kat in huis te nemen?
To the window (to the window), to the wallquote:
Niet eens. Ze ontvangt me graagquote:Op donderdag 9 juli 2026 00:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Had je daar toestemming voor nodig?
Oooohhhhhquote:
Het had altijd wel iets, maar in de 5 ploegendienst heeft het me wel genekt.quote:
We hebben best lol jaquote:
Hoe lang heb je dat volgehouden?quote:Op donderdag 9 juli 2026 02:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het had altijd wel iets, maar in de 5 ploegendienst heeft het me wel genekt.
3 ploegen iets van 6 jaar. En dat ging prima . 5 ploegen een jaar , en daar ging het mis. Ik wist niet eens meer welke dag het was.quote:Op donderdag 9 juli 2026 03:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat volgehouden?
quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ik hoop dat die laatste man aan zijn arm krabt en niet wat anders doet
Dat doet zequote:Op donderdag 9 juli 2026 13:14 schreef EvilSkittle het volgende:
Birdie heeft weer iedereen weggejaagd.
hoe heb jij daar last van?quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ik hoop dat die laatste man aan zijn arm krabt en niet wat anders doet
Nog maar 1 x danquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
mja dat maakt niet uit voor het tüteren he![]()
Dat zijn de Turkse mensen hčquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
mja dat maakt niet uit voor het tüteren he![]()
Dat is zowel correct alsmede juistquote:
En Marokkanen ??quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zowel correct alsmede juist![]()
Hollanders gaan van links naar rechts en Italianen gaan Cha Cha Cha Charles LeClerc zingen op Sint Pieters Plein
Je weet t he, als je last hebt van de warmte; kom naar ons.quote:
Vergeet de ballenbak niet en jezelfquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet t he, als je last hebt van de warmte; kom naar ons.
Altijd een parkeerplek, en een ijsje voor één euro.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vergeet de ballenbak niet en jezelf
Weekenddddquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:56 schreef Shii het volgende:
Maar fijn weekend alvast voor iedereen en fijne vakantie voor de vakantiegangers.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
Nog 1 dag werken en dan vakantieeeeeeee
Moet ze dan nog langs de kruidvat voor een 2e?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zwem bbq feest met haar bestieeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zwem bbq feest met haar bestieeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker weekend!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier ook weekend. Ik heb pas vanaf de laatste week van september 3 weken vakantie
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
Nog 1 dag werken en dan vakantieeeeeeee
dan is mijn vakantie alweer drie weken voorbij ....quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier ook weekend. Ik heb pas vanaf de laatste week van september 3 weken vakantie
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker weekend!![]()
![]()
Dat duurt nog wel lang Bos, maar de tijd vliegt, dus voor je het weet is het lekker zover..... Ik half augustus dus ook nog even een maandje doorploeteren.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker weekend!![]()
![]()
Dat duurt nog wel lang Bos, maar de tijd vliegt, dus voor je het weet is het lekker zover..... Ik half augustus dus ook nog even een maandje doorploeteren.
Ik ga wel voor het eerst in 5 jaar weg. Stedentripje naar Kopenhagen en Malmöquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
dan is mijn vakantie alweer drie weken voorbij ....
Iets leuks om naar uit te kijken dus!!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel voor het eerst in 5 jaar weg. Stedentripje naar Kopenhagen en Malmö![]()
Dat zijn nog eens leuke vooruitzichten!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel voor het eerst in 5 jaar weg. Stedentripje naar Kopenhagen en Malmö![]()
Hallo!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh vergeten!! ga het ook aanzetten
en hallo
Netjes van Belgiė dan!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Volgens mij is Spanje 80% in balbezit geweest, maar heeft Belgie toch mooi een gelijkmaker gemaakt.
Jaquote:
Zo niet, meteen weer opstaan en rennen. Altijd leuk om te zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JaEn maar kijken of er wat uit te slepen valt
Ah we gaan weer beginnen
ja dit is wel jammer voor Belgiė. Nog 7 minuten om nog een goal te makenquote:
Belgiė kan dit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dit is wel jammer voor Belgiė. Nog 7 minuten om nog een goal te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 02:30 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik heb niks met die Belgen.Nee ik heb ook niks met het Belgische voetbalelftalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* greysbones houdt een kruis omhoog en zwaait wat met knoflookquote:
Ja.quote:
Kun je nagaan hoeveel mushrooms hij heeft gehadquote:Op zondag 12 juli 2026 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is dat onze mario boomlang is
Op Insta is het wel nog te zienquote:Op maandag 13 juli 2026 08:31 schreef maily het volgende:
https://www.omroepbrabant.nl/
@:KissingBird het 1e filmpje![]()
![]()
![]()
![]()
- edit - filmpje is niet meer te vinden ineens![]()
(een reporter liep mee met een dierenarts; en bekeek wat die allemaal vindt in de buik van een hont; bij één hont 4 sokken dus)
Wel een leuk / fijn weekend gehad?quote:Op maandag 13 juli 2026 09:00 schreef Shii het volgende:
En weekend weer voorbij.Een lekkere warme week gaat het worden.
Ja, gaat leuk worden. Mocht ik wat verder weg moeten, krijg ik een ebike mee. Moet dan wel een helm op. Wordt lekker zweten.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel een leuk / fijn weekend gehad?
Jup puffen en zweten voor degenen zonder airco of als je naar buiten moet
Huh moet je verplicht die helm op? Ook raar want hoeft in Nederland helemaal niet. Wel goed dat je een E bike kunt krijgen voor verder weg.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, gaat leuk worden. Mocht ik wat verder weg moeten, krijg ik een ebike mee. Moet dan wel een helm op. Wordt lekker zweten.
Een collega heeft bij een aanrijding zwaar hersenletsel opgelopen, ze hebben daarom een helmplicht ingevoerd. Natuurlijk kan je ook met een gewone fiets hersenletsel oplopen, maar met een ebike rijdt je toch iets van 5 tot 10 km harder.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Huh moet je verplicht die helm op? Ook raar want hoeft in Nederland helemaal niet. Wel goed dat je een E bike kunt krijgen voor verder weg.
Hier in de wijk komt iemand vaker op een e bike met kar bezorgen.
Helm zou ik gewoon afdoenZie ik de bezorgers hier ook niet dragen (e bike bezorgers)
Oei wat ontzettend naar!quote:Op maandag 13 juli 2026 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een collega heeft bij een aanrijding zwaar hersenletsel opgelopen, ze hebben daarom een helmplicht ingevoerd. Natuurlijk kan je ook met een gewone fiets hersenletsel oplopen, maar met een ebike rijdt je toch iets van 5 tot 20 km harder.
Het is weer weekend voor je er erg in hebtquote:Op maandag 13 juli 2026 09:00 schreef Shii het volgende:
En weekend weer voorbij.Een lekkere warme week gaat het worden.
Natte theedoek onder je helmquote:Op maandag 13 juli 2026 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, gaat leuk worden. Mocht ik wat verder weg moeten, krijg ik een ebike mee. Moet dan wel een helm op. Wordt lekker zweten.
Wel gratis airco in de super. Lekker voor de open deur van de koeling gaan staan.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:13 schreef ToT het volgende:
De tering, boodschappen doe je tegenwoordig ook niet meer voor je plezier met deze prijzen...
Haha nou hier in mijn huis is het ook lekker koel.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
Wel gratis airco in de super. Lekker voor de open deur van de koeling gaan staan.
Maar alles is duur tegenwoordig
Oja je hebt ook airco; lekker hequote:Op maandag 13 juli 2026 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou hier in mijn huis is het ook lekker koel.Alleen laatst met die bizarre temperaturen werd het me ook echt wel te veel hier, maar op die ene week na heb ik de airco verder niet aan gehad.
Ja zoals in die ene week is het wel echt heerlijk!quote:
Ook online uitverkocht?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is hier binnen echt veel te warm. Als ik eerder had geweten dat het zo warm zou worden hier (Ik woon hier sinds september 2025) had ik wel een airco aangeschaft. Nu natuurlijk overal uitverkocht. Ik heb wel een ventilator, maar dat helpt niet echt natuurlijk
Als iets er te goed uit ziet om waar te zijn, is het dat meestal ook.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:27 schreef ToT het volgende:
https://www.dailycornerz.(...)-wifi-mobiele-airco/
Dit moet een vergissing zijn; een veel zwakkere versie is dik 3x zo duur.
Ik heb ff gegoogled. Google AI zegt dat het een betrouwbare shop is, maar verder kan ik er niks over vinden.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:29 schreef maily het volgende:
[..]
Als iets er te goed uit ziet om waar te zijn, is het dat meestal ook.
Ik mis hier ietsquote:
quote:Op maandag 13 juli 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis hier iets![]()
En tevens
Mailsyyyyyy![]()
quote:Op maandag 13 juli 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis hier iets![]()
En tevens
Mailsyyyyyy![]()
Met de pispot gerammeld.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Bij ons op t werk zei iemand dan "heb ik poep geroepen?"![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 13 juli 2026 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jij weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
OMGquote:Op maandag 13 juli 2026 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
Wilde 'even' het grasmaaien maar sjuu het is nog viez warm
Ergens vorige week nog gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
Wilde 'even' het grasmaaien maar sjuu het is nog viez warm
#maarnaeenpaarwekenishettochweerhoooogquote:Op maandag 13 juli 2026 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ergens vorige week nog gedaan.
#groeitnietzohard
Ziekvolgendeweekwelquote:Op maandag 13 juli 2026 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
#maarnaeenpaarwekenishettochweerhoooog
Hebbikmorgenooknietwantandereplannen.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ikziehetmorgenwelofikdanwelgrasmaaizinhebnutochnietmeer
2 x per week hierquote:Op maandag 13 juli 2026 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ergens vorige week nog gedaan.
#groeitnietzohard
Hoeishetmetjehortensia’sdanquote:Op maandag 13 juli 2026 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ikziehetmorgenwelofikdanwelgrasmaaizinhebnutochnietmeer
Ja overal waar ik gekeken heb zijn ze of uitverkocht of ver boven mijn budget. Wel een mobiele graag, die ik bij eventuele nieuwe verhuizing kan meenemenquote:Op maandag 13 juli 2026 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook online uitverkocht?
Zoek je een mobiele? Die schijnen ook steeds efficiėnter te worden tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |