Ja.quote:
Kun je nagaan hoeveel mushrooms hij heeft gehadquote:Op zondag 12 juli 2026 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is dat onze mario boomlang is
Op Insta is het wel nog te zienquote:Op maandag 13 juli 2026 08:31 schreef maily het volgende:
https://www.omroepbrabant.nl/
@:KissingBird het 1e filmpje![]()
![]()
![]()
![]()
- edit - filmpje is niet meer te vinden ineens![]()
(een reporter liep mee met een dierenarts; en bekeek wat die allemaal vindt in de buik van een hont; bij één hont 4 sokken dus)
Wel een leuk / fijn weekend gehad?quote:Op maandag 13 juli 2026 09:00 schreef Shii het volgende:
En weekend weer voorbij.Een lekkere warme week gaat het worden.
Ja, gaat leuk worden. Mocht ik wat verder weg moeten, krijg ik een ebike mee. Moet dan wel een helm op. Wordt lekker zweten.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel een leuk / fijn weekend gehad?
Jup puffen en zweten voor degenen zonder airco of als je naar buiten moet
Huh moet je verplicht die helm op? Ook raar want hoeft in Nederland helemaal niet. Wel goed dat je een E bike kunt krijgen voor verder weg.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, gaat leuk worden. Mocht ik wat verder weg moeten, krijg ik een ebike mee. Moet dan wel een helm op. Wordt lekker zweten.
Een collega heeft bij een aanrijding zwaar hersenletsel opgelopen, ze hebben daarom een helmplicht ingevoerd. Natuurlijk kan je ook met een gewone fiets hersenletsel oplopen, maar met een ebike rijdt je toch iets van 5 tot 10 km harder.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Huh moet je verplicht die helm op? Ook raar want hoeft in Nederland helemaal niet. Wel goed dat je een E bike kunt krijgen voor verder weg.
Hier in de wijk komt iemand vaker op een e bike met kar bezorgen.
Helm zou ik gewoon afdoenZie ik de bezorgers hier ook niet dragen (e bike bezorgers)
Oei wat ontzettend naar!quote:Op maandag 13 juli 2026 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een collega heeft bij een aanrijding zwaar hersenletsel opgelopen, ze hebben daarom een helmplicht ingevoerd. Natuurlijk kan je ook met een gewone fiets hersenletsel oplopen, maar met een ebike rijdt je toch iets van 5 tot 20 km harder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |