Het is weer weekend voor je er erg in hebtquote:Op maandag 13 juli 2026 09:00 schreef Shii het volgende:
En weekend weer voorbij.Een lekkere warme week gaat het worden.
Natte theedoek onder je helmquote:Op maandag 13 juli 2026 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, gaat leuk worden. Mocht ik wat verder weg moeten, krijg ik een ebike mee. Moet dan wel een helm op. Wordt lekker zweten.
Wel gratis airco in de super. Lekker voor de open deur van de koeling gaan staan.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:13 schreef ToT het volgende:
De tering, boodschappen doe je tegenwoordig ook niet meer voor je plezier met deze prijzen...
Haha nou hier in mijn huis is het ook lekker koel.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
Wel gratis airco in de super. Lekker voor de open deur van de koeling gaan staan.
Maar alles is duur tegenwoordig
Oja je hebt ook airco; lekker hequote:Op maandag 13 juli 2026 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou hier in mijn huis is het ook lekker koel.Alleen laatst met die bizarre temperaturen werd het me ook echt wel te veel hier, maar op die ene week na heb ik de airco verder niet aan gehad.
Ja zoals in die ene week is het wel echt heerlijk!quote:
Ook online uitverkocht?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is hier binnen echt veel te warm. Als ik eerder had geweten dat het zo warm zou worden hier (Ik woon hier sinds september 2025) had ik wel een airco aangeschaft. Nu natuurlijk overal uitverkocht. Ik heb wel een ventilator, maar dat helpt niet echt natuurlijk
Als iets er te goed uit ziet om waar te zijn, is het dat meestal ook.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:27 schreef ToT het volgende:
https://www.dailycornerz.(...)-wifi-mobiele-airco/
Dit moet een vergissing zijn; een veel zwakkere versie is dik 3x zo duur.
Ik heb ff gegoogled. Google AI zegt dat het een betrouwbare shop is, maar verder kan ik er niks over vinden.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:29 schreef maily het volgende:
[..]
Als iets er te goed uit ziet om waar te zijn, is het dat meestal ook.
Ik mis hier ietsquote:
quote:Op maandag 13 juli 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis hier iets![]()
En tevens
Mailsyyyyyy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |