quote:
Altijd leuk om rare artikelen te printscreenenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:36 schreef Shii het volgende:
Ik heb m'n UI maar weer aangepast naar fietsende Shii
Dankjewelquote:Op zondag 5 juli 2026 00:30 schreef Shii het volgende:
Lekker hoor.Geniet ervan!
![]()
Niets lekkerder dan 's avonds in de tuin zitten.
Eens!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:40 schreef Shii het volgende:
Hier gelukkig niets van meegekregen, maar ik hoop dat ze er in de volgende ronde uitliggen. Stom gedoe.
Puur om te irriteren.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:40 schreef Shii het volgende:
Hier gelukkig niets van meegekregen, maar ik hoop dat ze er in de volgende ronde uitliggen. Stom gedoe.
Bolken is verleden tijd, baggeren it is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2026 02:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Bolken is verleden tijd, baggeren it is...Als je er maar een uitje bij snippert en genoeg paddo's bij gooit vinnik alles best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Geen bier? Wtf!?quote:Op zondag 5 juli 2026 02:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je er maar een uitje bij snippert en genoeg paddo's bij gooit vinnik alles best.
ja nee, ho, die paddestoelen en uitjes en zo zijn voor te eten, bier is om te drinken.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je er maar een uitje bij snippert en genoeg paddo's bij gooit vinnik alles best.
Ik dacht dat jij in het weekend zelfs bij het ontbijt bier dronk en over je muesli flikkerde.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ja nee, ho, die paddestoelen en uitjes en zo zijn voor te eten, bier is om te drinken.
Jezus Skillem, ik ben ook geen 45 meer hè! Moet wel een béétje oppassen.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:28 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in het weekend zelfs bij het ontbijt bier dronk en over je muesli flikkerde.
Die is leuk.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus Skillem, ik ben ook geen 45 meer hè! Moet wel een béétje oppassen.
Dat was ongeveer opa z'n plan ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:37 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Die is leuk.
Ah, duidelijk. Opa slaat het ontbijt over want pas zondagmiddag rond 14:00 wakker.
FFWD >> maandagochtendquote:Op zondag 5 juli 2026 02:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Soberso, mensen die des zondags wakker worden
Nee maar echt, wat moet een mens op zondag toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 02:46 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
FFWD >> maandagochtend
[ afbeelding ]
Panter naar m'n hart. Lekker een grote fles blonde trappist open trekken.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn bier is bijna ammel op zie ik.![]()
Kan alleen nog maar een grote fles blonde trappist open trekken.
Plasje doen, koude pizza vreten en verder slapen?quote:Op zondag 5 juli 2026 02:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar echt, wat moet een mens op zondag toch?
Pretty much dat toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 02:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Plasje doen, koude pizza vreten en verder slapen?
En schijten, ook altijd ff schijten. En dan weer terug je nest in.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:58 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Oh, lucky guess. Heb er totaal geen ervaring mee.
Eet je dan ook nog een pizzapunt op de plee? Kan verwarrend zijn. Veeg je opeens je kont af met je slice.quote:Op zondag 5 juli 2026 03:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En schijten, ook altijd ff schijten. En dan weer terug je nest in.
Eerst hopen, dan punten vegen. Mocht er een tekort zijn aan papier, kan je altijd nog de doos gebruiken toch.quote:Op zondag 5 juli 2026 03:05 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Eet je dan ook nog een pizzapunt op de plee? Kan verwarrend zijn. Veeg je opeens je kont af met je slice.
Deze man heeft buns of steel! En een sterretje van diamant.quote:Op zondag 5 juli 2026 03:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst hopen, dan punten vegen. Mocht er een tekort zijn aan papier, kan je altijd nog de doos gebruiken toch.
Buns of fat en een ster die elke zuurgraad aan kan iig.quote:Op zondag 5 juli 2026 03:11 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Deze man heeft buns of steel! En een sterretje van diamant.
Pijnstillers, wie is er niet groot mee geworden?quote:Op zondag 5 juli 2026 03:19 schreef Shii het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen i.p.v. goedemorgen en pijnstillers.
Soms wel heel welkom hoor, zo'n paracetamolletje.quote:Op zondag 5 juli 2026 03:25 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Pijnstillers, wie is er niet groot mee geworden?
Slaap lekker!
Jij.....quote:Op zondag 5 juli 2026 03:25 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Pijnstillers, wie is er niet groot mee geworden?
Slaap lekker!
aiiii hoe vroeg moet je op shii?quote:Op zondag 5 juli 2026 03:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms wel heel welkom hoor, zo'n paracetamolletje.
Maar morgen weer vroeg op dus moet het feesten even voorbij laten gaan.
quote:
Neuh voor een doordeweekse dag klinkt datquote:Op zondag 5 juli 2026 03:34 schreef Shii het volgende:
[..]
10 uur is prima, voor een doordeweekse dag klinkt het laat, maar voor nu is het toch vroeg.
quote:
Daar kan jij helemaal niet op lopen, joh!quote:Op zondag 5 juli 2026 03:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Neuh voor een doordeweekse dag klinkt dat![]()
Maar voor straks is dat wel vroeg ja
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juli 2026 03:43 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Daar kan jij helemaal niet op lopen, joh!
Ah, u bent van het snelle werk!quote:Op zondag 5 juli 2026 03:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]KLOPT maar er even op staan is al genoeg
quote:
FTFYquote:Op zondag 5 juli 2026 03:52 schreef Kissingbird het volgende:
En daarbij ter aanvulling is een ander hand soberso sneller dan jij![]()
Nouquote:Op zondag 5 juli 2026 03:59 schreef Shii het volgende:
Delete maar even wat ik net had getypt..........
Welterusten.
Ja heel veel liefs, maar weer weggehaald voordat iemand zich gepasseerd voelt.quote:Op zondag 5 juli 2026 04:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
\ah had je wat liefs geschreven en weer weggehaald
Ohhh nu voel ik me gepasseerd natuuuuurlijk want niet gelezenquote:Op zondag 5 juli 2026 04:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja heel veel liefs, maar weer weggehaald voordat iemand zich gepasseerd voelt.
quote:Op zondag 5 juli 2026 04:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhh nu voel ik me gepasseerd natuuuuurlijk want niet gelezen![]()
Ik zou hier bijna iets neerzettenquote:Op zondag 5 juli 2026 04:21 schreef Kissingbird het volgende:
nou kan ik niet slapen omdat ik niet weet wat @:shii voor een lieve dingen heeft geschreven![]()
shiiiiiiiii
Ik zal jou eens doxenquote:Op zondag 5 juli 2026 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou hier bijna iets neerzetten
Maar dat zou Doxing zijn
Alle demonen zijn weg dankzij @hemarookworstquote:Op zondag 5 juli 2026 11:48 schreef maily het volgende:
Rustig hier .....
mja het is nog maar de 5e van de maand
Hey Jussiequote:
Heej, werkze strakkies!!!quote:Op zondag 5 juli 2026 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle demonen zijn weg dankzij @:Hemarookworst
En
Tevens
Mailsyyyy![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op zondag 5 juli 2026 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat vandaag
Dus om 2 uur beginnen
Goedemorgen @:Shii wakkerrrrrrr worden
quote:Op zondag 5 juli 2026 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou hier bijna iets neerzetten
Maar dat zou Doxing zijn
10de dan gaat het gebeuren en wordt het heel drukquote:Op zondag 5 juli 2026 11:48 schreef maily het volgende:
Rustig hier .....
mja het is nog maar de 5e van de maand
quote:Op zondag 5 juli 2026 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle demonen zijn weg dankzij @:Hemarookworst
En
Tevens
Mailsyyyy![]()
![]()
Gezellig, met mij gaat prima, fijn dat het met jou ook goed gaat.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor. Ik dacht ik kom weer eens even buurtenHoest met Dottie?
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:49 schreef maily het volgende:
Datacenter ergert zich aan stroomverbruik omwonenden: "Elke keer als zij hun waterkoker aanzetten, flikkeren bij ons de lampen" https://share.google/wKVgtZW8QfLs16kCH
Lekker dame NP.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:17 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Middag, knappe mensen![]()
Iemand koffie?![]()
Alles rustig hier leave en met u ?quote:Op maandag 6 juli 2026 14:25 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]![]()
FrissigFruitje, hoe is het, Darling?
Super druk, laatste week van het schooljaar, dus gekkenwerk hier..quote:
Lijkt me ook wel een soort van beladen.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:55 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Super druk, laatste week van het schooljaar, dus gekkenwerk hier..
Niet voor mij hoor, ik ben geen student, ik kom al 12 jaar gewoon terug in Septemberquote:Op maandag 6 juli 2026 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een soort van beladen.
Dat bedoel ik ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Niet voor mij hoor, ik ben geen student, ik kom al 12 jaar gewoon terug in September
Ow sorry, Truus is toe aan verkaansie..quote:
Jij neemt ook afscheid van klassen / groepen waar je een heel jaar mee op hebt getrokken.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:05 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ow sorry, Truus is toe aan verkaansie..
Edit: Wat bedoelde je dan?![]()
Again, nope..quote:Op maandag 6 juli 2026 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij neemt ook afscheid van klassen / groepen waar je een heel jaar mee op hebt getrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know, you gonna want me..
quote:Op maandag 6 juli 2026 16:24 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Again, nope..
Ik vind het wel fijn dat je denkt dat ik de intelligentie heb, dat ik HBO docente had kunnen zijn..
Daarvoor krijg je een kusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 6 juli 2026 16:29 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo'n goed nummer
Si greesquote:Op maandag 6 juli 2026 21:08 schreef greysbones het volgende:
ik zie nog een like
van
aller @:maily syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Veel harder natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2026 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Kwam die net zo hard aan als een PoNo?
#durftevragen
laatstequote:
een beetjequote:
Jij kan datquote:Op maandag 6 juli 2026 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
een beetje
2 examens
en dan later nog een praktijkopdracht en die verdedigen
1 is vrij moeilijkquote:
Oefquote:Op maandag 6 juli 2026 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 is vrij moeilijk
en zakken de meesten de eerste 2!!! keer voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]I'm so glad your backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
ga je al bijna op vakantie?quote:
Guess who is also backquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Die 2 dingen vallen meestal samenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je al bijna op vakantie?
je bent al bijna jarig
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Guess who is also back![]()
wie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Ene Louise Jankerstront die bij Ferrari eindelijk weer eens resultaten kan neerzetten.quote:
dat je juicht voor dat portretquote:Op maandag 6 juli 2026 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ene Louise Jankerstront die bij Ferrari eindelijk weer eens resultaten kan neerzetten.
Puur en alleen de wagen, kan niet anders bij zo'n 8ste rangs coureur
ik heb in september vrijquote:Op maandag 6 juli 2026 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
In slechter nieuws, ik moet mijn zeer lieflijke muis over twee weken weer meeslepen naar mijn werk
nou en?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 is vrij moeilijk
en zakken de meesten de eerste 2!!! keer voor
Een indycar coureur op een F1 podium krijgen? Dan moet je een ultra mega super goede wagen hebben gebouwd!quote:
DM maar effe hoeveel miljoen je wil bieden voor het privilege om mijn muis een etmaal bij jou thuis te hebbenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb in september vrij
kun je dat meteen plannen
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM maar effe hoeveel miljoen je wil bieden voor het privilege om mijn muis een etmaal bij jou thuis te hebben
neequote:Op maandag 6 juli 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
Ken je dat
dat je een zak chips pakt
hem opent
3 chipjes eet
en de chipjes toch niet zo lekker zijn als anders?
Kan niet erger zijn dan muisquote:Op maandag 6 juli 2026 21:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je weet niet wat je terug gaat krijgen![]()
geen context nodigquote:Op maandag 6 juli 2026 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
context
En halloowww![]()
![]()
![]()
Fijn om je weer eens te zien hier.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NeeOwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow
Vriend Tiroler SpeckknödelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Vond het ook al vreemdquote:
Ben een keer gematched op datingapp met zo'n typequote:
Ik las gister ook wat verhalen van @ToT , moet me er toch maar eens in gaan verdiepen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben een keer gematched op datingapp met zo'n typeik ging voor de grap naar rechts swipen
Je hebt het niet eens nodigquote:Op woensdag 8 juli 2026 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las gister ook wat verhalen van @:TOT , moet me er toch maar eens in gaan verdiepen.
Dat is waar. Maar het lijkt me gewoon leuk om te babbelen of zo .quote:
Fresh!quote:Op woensdag 8 juli 2026 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het lijkt me gewoon leuk om te babbelen of zo .
Geld ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 05:13 schreef EvilSkittle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet was Syl nodig heeft.
Vertelquote:Op woensdag 8 juli 2026 05:13 schreef EvilSkittle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet was Syl nodig heeft.
Zet de deur maar openquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Moet ze wel in een scootmobiel zitten anders is het niet geil.
Iquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zet de deur maar open![]()
[ afbeelding ]
Kut beesten!quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
Ryanair-vlucht kan niet vertrekken vanwege muggeninvasie in de cabine
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-cabine~a37172d5/
Nuttige beesten voor het ecosysteemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |